MINE ARBITRAŽE

Objavil/a vladislav stres, dne 2018-01-04 ob 23:48:54
MINE ARBITRAŽE

 




Miroslav Slana - Miros: "Izgubili smo našo južno mejo zato ker vse do danes ni bilo politične volje, da se zadeva uredi, niti ob osvoboditvi, niti ob osamosvojitvi 1991.
In zakaj je tako? Zato ker so nekateri tudi današnji liderji sveto malikovali nekatere liderje glavne politike. Na Hrvaškem je bil to Krajačič, pri nas Maček, Tomšičeva pa še kdo…

ARBITRAŽA skuša doseči to da bi se meja potegnila v Piranskem zalivu. Od kod ljubi Bogec. Meja je bila vedno na Mirni. Nikoli ni bila Hrvaška.
Ko sem zbral vsaj za 900 strani resnih eseističnih vsebin, sem prav za prav videl, da me vsi zavajajo. Zato sem se vrnil nazaj na južno mejo in ugotovil naslednje. Prvi, ki so delovali zoper to česar sem se lotil, torej za prikrivanje informacij o južni meji, so bili pripadniki Udbe. Ti so odtujevali podatke, ki sem jih pridobil, jih izgubljali. A jaz sem raziskovanja nadaljeval in ugotovil sem da bi morala biti Arbitraža postavljena na reko Mirno. Potem bi bila ta arbitraža smiselna. To kar pa je sedaj v Piranskem zalivu pa je farsa, nedržavotvorno izigravanje Slovencev in Slovenije in je pravzaprav HUDODELSKO DELO ZOPER DRŽAVO. Tisti vezni členi, ki delujejo zoper to, da bi se odkrila resnica so v bistvu tako nedržavotvorni, da bi jih morali takoj IZLOČITI in na naše vladna in državna mesta postaviti prave Slovence ne oziraje se na to ali so ti levi ali desni (čeprav prave levice niti desnice več nimamo) ki bi bili pošteni Slovenci, ki bi bili sposobni Slovenci in bi te meje končno uredili. Kati mi ne moremo postati Palestina brez svojega ozemlja.
Knjigo dobite TU




Diana C. Letos sem šla na morje k prijateljici, ki ima vikend v Zambratiji. Sliši se kot kakšna vas v Afriki, zato me je zanimalo, od kod to čudno ime. Pa sem našla turistično tablo, na kateri je pisalo, da je bila zemlja, na katerem je kasneje zrasla majhna vas, v socialistični Jugi pa so jo pokupili Slovenci, tako da sem jo krstila za južno "slovenačko more", last plemiča Zambrattija iz Kopra. Ko sem malo razmislila, se je zdelo logično, ko sem pa vprašala domačina, katero mesto jim je najbližje, je rekel Kopar. In ko zdaj gledam te zemljevide... nisem pravnik, ampak nekaj močno smrdi, verjetno po tako imenovanem bratstvu in enotnosti. Ti kraji so polni priseljencev iz notranjosti Hrvaške...

Andrej G: Meja, ki jo je Slovenija 'prinesla' s seboj v kraljevino SHS je potekala po vzhodni strani Istre kot so omenjali gornji komentarji. Do konca druge svetovne vojne in še leta po njej Istra ni bila nikoli Hrvaška

R.R.: Za vse govnarije, pa smo krivi prav mi državljani, ker si nikogar od vseh teh odg. oblastnikov ne upamo poklicati na odgovornost, sankcioniramo, obtožimo in zapremo bando, če je to potrebno!... Res smo teleta, da nam ni para, pravi bedaki!
Ni čudno, da se nam vsi posmehujejo, tudi Hrvati, ki nas kradejo kar naprej in to že od leta 1952, ko so jim takratni oblastniki Kardelj in Dolanc prepustili pol Istre!
Iz leta v leto je našega teritorija manj!..., zakaj!..., ker imamo ves čas na oblasti bedake, postavimo jih tam pa sami, kot smo pred kratkim ponovno Pahorja, ki je zjebal že vsega več kot preveč!..., to smo mi naivni "Slovenceljni"..."

Simon Č:
- meja se je MENDA premaknila neke noči 1956 (?), ko je Bakarić poklical Kardelja, ta pa je brez ugovarjanja flegma pristal na njegovo videnje "pravične meje". Ob tem se zastavlja vprašanje, zakaj nas je Kardelj prodal brez upiranja. Odgovor je MENDA v tem, da je bil Kardelj tako zaverovan v idejo enotne Jugoslavije, da so mu bile republiške meje povsem nepomembne.
- kljub temu dogovoru 1956 (?) je dokazano dejstvo, da naj bi uradna meja med republika obstajala na Mirni vsaj še 1958 in 1960 (oba priložena zemljevida) Ampak !!!! …
- potem se je zgodil 26.12.1990 in 25.6.1991, naši politični predstavniki pa se v teh pol leta vprašanja nerešene meje, ki so jo Hrvati vse od omenjenega nočnega telefonskega pogovora potuhnjeno pomikali od Mirne prosti Piranskemu zalivu, ni nihče lotil, čeprav je hrvaška tiha okupacija že presegala vse razumne mere, saj se ta ni ustavila niti na piranski katastrski meji (op1), ampak takrat nedoločeno že nekje med grebenom (op2) nad zalivom in Dragonjo.
- Kljub temu, da takrat še ni bilo interneta, so nekateri pokončni ljudje našli način, da so našim odgovornim politikom – Peterletu, Kučanu, Drnovšku, zastavili vprašanje, kdaj se bojo končno začeli s Hrvati pogovarjati o meji. Odgovor vseh je bil, da je treba biti do Hrvatov obziren in razumevajoč, zato se bomo o tem z njimi pogovarjali po koncu vojne. Pa se nismo.
- oni pa so že med vojno postavitev ZAČASNIH obmejnih carinskih kontejnerjev spremenili v obliko TRAJNIH objektov !!!!
Naši politiki pa še vedno NIČ !!!! Ne takrat, ne naslednjih 20 let !!!! grumpy emoticon>:( Joras je vsa ta leta ostajal osamljen borec za našo mejo, ob tem pa se mu je posmehovalo še pol Primorcev."

Matjaž K: "Tam okoli leta 1973 sem bil na morju v Savudriji v železničarskem domu, kjer je teta prek sindikata zrihtala apartmaje. V tistih časih so vsi lokalni prebivalci vozili avte s Koprskimi tablicami, v lokalih in trgovinah so govorili Slovensko, po opravkih so hodili v Piran in Koper, zaloge hrane so bile od slovenskih proizvajalcev, pila se je Cockta in lizal sladoled Lučka. Ko smo bili naslednje leto na morju v Novigradu, smo pili Lero in lizali Ledo, očetje pa pili Karlovačko. Kje so sedaj tisti avtohtoni prebivalci, da se ne oglašajo? Če Hrvati trdijo, da je ta zemlja njihova, naj dokažejo s pogodbami, kdaj so jo kupili. Ne razumem tudi odločitve arbitrov. Temelj za določanje meje bi moralo biti lastništvo. Tak temelj, kot pa so hrvaške zemljiške knjige, prirejene in spisane leta 1994 pa ne morejo biti verodostojna listina."

p.s.:
V skladu s sistemom onemogočanja dostopa do ključnih informacij pismo predsednika hrvaške vlade seveda ni javno objavljeno: KLIK za iskanje po spletu



K A Z A L O

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
1
haapy yack
1
Jan 09, 2018
hoj
Škorci v Bruslju ne šmerglajo zadeve.
Vedo, da bo EU lager postal ena izmed devetih regij na planetu.
Regije bodo popolnoma brez vsake pravice.
Potem bo takala šišmiš meja na delu mlake, ki se ji še za enkrat reče Piranski zaliv nerelevantna.
johanlafitnajvečjiameriškigusarpres
boditevcvetju
#1
vladislav stres
vladislav stres
Objavil/a 2018-01-04 23:48:54 (Jan 04, 2018)
Starejša objava Novejša objava
KATEGORIJE OBJAVE
ZADNJE OBJAVE
PRVI KORAK SPLOŠNIH SPREMEMB JE NAJPREJ VSAK SAM
KDAJ NOVE VOLITVE?
O BOGU IN DUŠI
ODSTOP MIRA CERARJA KORAK DO PRENOVE SLOVENIJE
EVA MED VESOLJSKIM ZEMELJSKIM POLETJEM IN PO NJEM
PRIKRITE ČISTKE MED INTELEKTUALCI V RS
RAZREŠEVANJE ZABLOD: LEVICE, DESNICE, PARTIJE, Zbor za Republiko 21.2.2018
SKRIVNOST SIMBOLA ZVEZD SLO ZASTAVE
KAJ STORIŠ TI ZA NAŠO SKUPNOST?
V POČASTITEV PREŠERNOVEGA DNE
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
April 2018
PTSČPSN
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30

Oglasi

bi si radi uredili zdravstveno zavarovanje za tujino, pa se vam postavlja par vprašanj: kakšno vrsto zavarovanja izbrati, ter na kaj morate paziti pri izbiri. več informacij o tipih zavarovanj lahko najdete v tem članku: https://www.zurnal24.si/slovenija/zavarovanja-za-tujino-kaksno-kritje-izbrati-in-na-kaj-je-treba-biti-pozoren-265021.

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

ali potrebujete finančno pomoč? smo registrirani finančno podjetje in vam lahko pomagamo s katerim koli zneskom, ki ga potrebujete. danes lahko izposodite denar od mojega podjetja po 3% obrestni meri. za več informacij se obrnite na nas preko e-pošte za več informacij. e-pošta: stevenjosh001@gmail.com     hvala, g. steven  

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

ali potrebujete osebno ali poslovno posojilo? stopite v stik z nami preko e-pošte za več podrobnosti. nudimo garancijsko posojilo po 3% obrestni meri in naše storitve so 100% jamstvo in brez tveganja. e-pošta: stevenjosh001@gmail.com g. steven josh.  

Kategorija: Ostalo

Cena: Pokličite za ceno

vas zanima 10 razlogov, zakaj si je potrebno zdravstevno zavarovanje za tujino urediti še danes. potem lahko več preberete https://siol.net/novice/slovenija/10-razlogov-zakaj-urediti-zdravstveno-zavarovanje-za-tujino-se-danes-465699

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

2016 hyundai robex 25z-9ak mini bager   znamka: hyundai model: robex 25z-9ak tip: mini bager leto: 2016 ure: 145 delovnih ur moc: 24 km delovna teža: 2580 kg garancija: 12 mesecev certifikat c.e: da stanje: uporabljeno - zelo dobro stanje   opremljen z: dizelskim motorjem mitsubishi s3l2, 17,3 kw / 23,6 km, 3 novimi žlico za kopanje in kladivo, skupna dolžina: 4,03 m, skupna širina: 1,5 m, skupna višina: 2,5 m, 250 mm gumijaste proge, zaprta kabina s sedežem in ac ogrevanjem, 2 hitrosti, radio, vzvratno alarm, delovna teža: 2580 kg .european certifikat: ce. garancija, pripravljen za delo.

Kategorija: Mini bager

Cena: 11400 €

2015 jcb 8055 rts  mini bager    znamka: jcb model: 8055rts tip: mini bager leto: 2015 ure: 862 delovnih ur moc: 48 km operativna teža: 5500 kg garancija: 12 mesecev certifikat c.e: da stanje: uporabljeno - zelo dobro stanje   opremljen z: perkins tier 404-22c motor 3-cilski dizelski motor, 35,7 kw / 48 km, 3 kopalne in kladive žlice, skupna dolžina: 5,15 m, splošna širina: 2 m, skupna višina: 2,56 m, najvecja razdalja: 6,03 m , maksimalna globina kopanja: 3,95 m, hidravlicna hitra spojka, gumijasti trakovi: 400 mm dodatni hidravlicni sistemi, 2 x hidravlicne cevi, dodatni sprednji delovni žarometi, dve hitrosti, hitra spojka, zaprta kabina z ogrevanjem sedeža in ac, radio, , delovna teža: 5500 kg. evropski certifikat: ce. garancija, pripravljen za delo.

Kategorija: Mini bager

Cena: 112600 €

2015 jcb 85z-1 midi bager   znamka: jcb model: 85z-1 tip: midi bager leto: 2015 ure: 1753 delovnih ur moc: 61 km delovna teža: 8600 kg garancija: 12 mesecev certifikat c.e: da stanje: uporabljeno - zelo dobro stanje   opremljen z: motorjem jcb - kdi 2504 tcr- stage iiib tier 4-valjni dizelski motor, 45,4 kw / 61 km, 3 kopalne in kladive žlice, skupna dolžina 6,50 m, skupna širina: 2,33 m, skupna višina: 2,68 m, hidravlicni sistem , maksimalna višina raztovarjanja: 4,946 m, maksimalna globina kopanja: 3,625 m, varnostni ventili, 450 mm gumijasti trakovi, kladivni sistem, varnostni ventil prelomnice, varnostni ventil - varnostni ventil, varnostni ventil prekinitvena linija za ventil - podlaket / palica, zaprta kabina z ogrevanjem sedeža in ac, delovna teža: 8600 kg. evropski certifikat: ce. garancija, pripravljen za delo.

Kategorija: Bager

Cena: 15400 €

2014 volvo ec55c  mini bager     znamka: volvo model: ec55c tip: mini bager leto: 2014 ure: 2338 delovnih ur moc: 47 km operativna teža: 5700 kg garancija: 12 mesecev certifikat c.e: da stanje: uporabljeno - zelo dobro stanje   opremljen z: volvo d3.1d 4-valjni dizelski motor, 35,1 kw / 47 km, hitra spojka, 4 kopalne žlice, kladivo, gumijaste proge, širina koloteka: 400 mm, dolžina stroja: 5,87 m, širina stroja: 1,92 m , višina stroja: 2,56 m, globina izkopa: 4,05 m, hidravlicni sistem celoten nadzor moci za popolno neodvisnost vseh gibov in prevajanja, servo krmiljeni hidravlicni regulatorji, dvojna izmenjevalna crpalka za vsa delovna vezja (roka, rocica in žlica) in za prevod: najvecji pretok 2 x 57,8 l / min, maksimalni obratovalni tlak 21,6 mpa (216 barov). zaprta kabina z ogrevanjem sedeža in ac, delovna teža: 5700 kg .european certifikat: ce. garancija, pripravljen za delo.

Kategorija: Mini bager

Cena: 12000 €

2013 jcb 3cx p21 eco bager nakladalec    znamka: jcb model: 3cx p21 eco turbo tip: bager-nakladalec leto: 2013 ure: 1310 delovnih ur moc: 92 km operativna teža: 8070 kg garancija: 12 mesecev certifikat c.e: da stanje: uporabljeno - zelo dobro stanje   opremljena z: motor: jcb 444 diesel, moc motorja: 68,6 kw / 92 km, powershift contractor pro, kontrolna kabina za upravljanje s krmilno palcko, zaprta ogrevana in opremljena z ac, dodatnim cevovodom, hidravlicnim hitrim spojlerjem, opremljen s nakladalnim nakladalnikom 4 x 1, : 1 mc, nakladalne žlice, globina kopanja: 5,97 m, višina razkladanja: 2,74 m, dolžine stroja: 5,62 m, širina stroja: 2,24 m, višina stroja: 3,61 m, rocice proti padajocim ventilom, visokohitrostni adapter, srs, opremljen z mehanskim sistemom za kompenziranje kota vedra pri dvigovanju roke. radio, obracanje alarmnega sistema. operativna teža: 8070 kg.european certifikat: ce. garancija, pripravljen za delo.

Kategorija: Kombinirka

Cena: 20800 €

2008 cat 308c  midi bager jeklene gosenice    znamka: cat model: 308c tip: midi bager jeklene gosenice leto: 2008 ure: 3395 delovnih ur moc: 55 km delovna teža: 8040 kg garancija: 12 mesecev certifikat c.e: da stanje: uporabljeno - zelo dobro stanje   opremljen z: mitsubishi motorjem, modelom 4m40e1 dizelskega motorja, 41 kw / 55 km, zaprto kabino s krmilno palico, ogrevano in opremljeno z a.c, 3 žlici in kladivom, pomožnim cevovodom, hidravlicnim hitrim spojlerjem, železniškimi tiri - 500 mm. stroj: b x l x h 5,83 x 2,32 x 2,61 m vodoravna roka. 7,81 m, globina kopanja 4,69 m, radio, vzvratna prestava, delovna teža: 8040 kg.european certifikat: ce. garancija, pripravljen za delo.

Kategorija: Bager

Cena: 12800 €

2014 manitou mt625 teleskopski nakladalec   znamka: manitou model: mt625 tip: teleskopski nakladalec leto: 2014 ure: 398 delovnih ur moc: 75 km maksimalna nosilnost: 2.500 kg najvišja višina dviga: 5,85 m delovna teža: 4710 kg garancija: 12 mesecev certifikat c.e: da stanje: uporabljeno - zelo dobro stanje   opremljen z: motor: kubota v3307-di-t-e3b, 55.4 kw / 75 km, dolžina stroja: 3,9 metra, širina stroja: 1,82 metra, višina stroja: 1,92 metra, pnevmatike: 12- 16,5 sks cl tubeless, man hitra spojka, aux cevovodi, vilice, priprava mešanice žlice, zaprta kabina z ogrevanjem sedeža in ac, dvižna zmogljivost: 2,5 t, višina dviganja: 5,85 m. delovanje: 4710 kg. stanje pnevmatik (80%), delovna teža: 4710 kg. evropski certifikat: ce. garancija, pripravljen za delo.

Kategorija: Nakladalec

Cena: 11800 €

2013 jcb 8055 rts mini baker    brand: jcb model: 8055 rts tip: mini baker year: 2013 hours: 1383 operating hours moc: 48 km operating weight: 5500 kg warranty: 12 months certifikat ce: from condition: used - very good condition   equipped with: isuzu 4le-1na tier3 diesel engine, 35.7 kw / 48 hp, quick coupler, 3 bath buckets (300 mm, 600 mm, 1200 mm) and hammer, rubber tracks, machine length: 5,15 mt, machine height: 2.56 mt, track width: 250 mm, digging depth: 3.57 mt, long arm: 3.97 mt. european certificate: ce.

Kategorija: Mini bager

Cena: 13000 €

Prikaži več
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj