Članek
MINISTER GAŠPERŠČ SLEDI AGENDI PRODAJE LUKE KOPER IN INFRASTRUKTURE
Objavljeno Mar 24, 2017

drugače bi poskrbel za nujno prenovo obstoječe proge.


Emil Milan Pintar, Svet za civilni nadzor projekta Drugi tir, pove da so trikrat opozorili Vlado, da naj za ta projekt naredi merodajen nadzorni organ, ki bo imel pristojnosti, da spremlja projekt od začetka do konca. A niso uspeli dobiti niti odgovorov.
Opozori na problematiko izgradnje Drugega tira, ko se preko tujega financiranja projekt lahko podraži za 2 kratno vrednost.

Stanko Štrajn je opozoril, da Ministrstvo za infrastrukturo pri projektu Drugi tir ne spoštuje veljavnih predpisov.
V čem v zvezi z Drugim tirom Vlada RS krši zakonodajo pravnik dr. Stanko Štrajn.


https://youtu.be/qkUkiAdft_4

Izjava dana na seji odbora DZ RS za infrastrukturo, 9. 3. 2017.
Minister Peter Gašperšič: "Obstoječi tir je namreč na svojih izdihljajih. S skrajnimi napori ga ohranjamo pri življenju in tega ne moremo početi več prav zelo dolgo."

Že leta minister za infrastrukturo vztraja pri prenapihnjeni, megalomanski, za Slovenijo škodljivi rešitvi problema t.im. Drugi tir.

Drugi tir, ZAPIRAJE UST in ZAVAJANJA - izjave ministra Gašperšiča na seji odbora DZRS 9. 3. 2017

https://youtu.be/ln6jxLC_PBo

več na tej povezavi



K A Z A L O

Glede članka sem prejel spodnji komentar xxx: "Drugič piši v osebnem imenu." V tvojem imenu ne morem pisati ker ga nimaš. Skrivaš se pod psevdonimom. Trditev ministra ob njegovem nastopu v DZ RS, da je obstoječa proga Koper - Divača uničena in nevarna postavlja pod vprašaj, ne samo to investicijo v čisto drug, nedodelan... projekt, ampak tudi izvajalce rednega vzdrževanja vseh, ki so udeleženi pri železniški infrastrukturi. Ljubljanski "CK" hoče uničiti vse možne nove centre moči. Sedaj je na vrsti Luka Koper, ki jo prepušča samo sebi. Sposobnost sedanje uprave Luke je namreč izjemna, rast prometa je že nekaj časa večja od planirane... V letu 2016 zopet rekordi. Več Projekt Drugi tir mora biti nemogoč, nedodelan, nesmiseln zato da Luka Koper pride do točke, ko se bo zadušila s prometom in nato bo sledila značilna akcija "CK" modrecev. Rokohitrsko premetavanje številk in dokazovanje upravi, kako ravna napačno, nato pa zaključne osebne diskvalifikacije. p.s.: CK je v narekovajih je politično telo s totalitarnimi pooblastili in mreženjem, kadrovanjem, potem je ob »osamosvojitvi« NAVIDEZNO sestopil iz oblasti v ozadje. In še danes se pri nas sledi isti agendi, uničevanja vseh premikov k regionalizaciji, k decentralizaciji in kot rečeno vse novo nastajajoče centre moči jih lahko ogrožajo, je treba uničiti. Koristi Slovenije, Slovencev jih ne zanimajo imajo, preveč opravka z obračunavanji, takim in drugačnimi in z bojem za lastni položaj. Namesto, da bi kopali jarke kot zaporniki pač raje VLADAJO. Vir komentarja: http://www.rtvslo.si/blog/meteor/minister-gaspersc-sledi-agendi-prodaje-luke-koper-in-infrastrukture/114530

cinik: "In ti misliš da se da graditi vzporedna proga brez vpliva na promet na obstoječi progi ?????" In ti misliš da lahko razpravljaš mimo stroke. Sam sem par misli samo povzel, pa še za to nisem pristojen. Daj možnost da SPREGOVORI STROKA. Midva nisva tehnologa, niti strojnika, niti gradbinca. Povedal sem, da se proga izravnava kar je del posodabljanja, zaradi boljše pretočnosti in višjih EU... standardov, ki jim MORA zadostiti, pa tako marsikje ne bo tekla dobesedno ob tem obstoječem tiru. Končen rezultat pa bo da bo nova proga dvotirna in da bosta tira praviloma en ob drugem.