Članek
DRUGI TIR LUKE KOPER in REŠITEV ZAPLETOV
Objavljeno Feb 06, 2017


BLOG EMILA Milana Pintarja NA POTEZI SMO SPET DRŽAVLJANI
Deseta petica.
Končno si dal v višjo prestavo in spisal to kar ko brez dlake na jeziku znaš.
Hvala.

EMP. Zapisal si: "Res imajo zaposleni na podjetju "2TDK, doo", v povprečju več kot 8.000 evrov bruto plače, toda TO JE ŠE VEDNO DROBIŽ PROTI NAČRTOVANI KRAJI V OBSEGU POL MILIJARDE (!) ALI CELO V PRIMERJAVI S 60 MIO EVROV, kolikor si je sam sebi odrezal DRI za nadzor in vodenje projekta."
in sprašuješ: "Vidi kdo od vas, dragi bralci bloga, še kakšno drugačno možnost?"

Ko je vse tako lepo zminirano in razmajano se naredi povsem drug projekt in gre od začetka.
Tako tudi lažni strokovnjaki pristanejo kjer jim je mesto.
In glej ta je že narejen:
Nosilec ekipe, ki ga je naredila je Jože Duhovnik.
Projekt je:
- uresničljiv,
- hitro izvedljiv,
- prepolovi stroške
in prekine blamažo ter šlamastiko na tem zadnjem velikem projektu, ki ga izvaja Vlada RS.

PREDSTAVITEV PROJEKTA
Inovativna prenova stare železniške proge in sprememba v dvotirno – Koper - Divača

Prvi del predavanja:

https://youtu.be/ZX6TqGRPuLY

drugi del:

https://youtu.be/M_xzY5NAUDU

Razprava med ustreznimi strokovnjaki in parimi laičnimi izobraženci

https://youtu.be/TAYAa4GP4SY


Velike investicijske projekte lahko vodijo samo ustrezne ekipe neomreženih, transparentnih strokovnjakov, ki so se že izkazali da dajejo na prvo mesto ideale vrednote skupnosti in svoje osebne temu podrejajo.

Torej čestitke VSEM, ki ustavljajo ta projekt v njegovih perverznih inačicah. Iz tega se oblikuje novo gibanje PRENOVE Slovenije. Drugačni (poštenejši in sodelujoč) obraz Slovenije počiva na drugačnih KADRIH. 

 Državni projekti večjega obsega se lahko delajo samo preko dobre komunikacije med strokovno javnostjo in državljani na sploh. Javna komunikacija pa je preko javnega informacijskega servisa - posrednega proračunskega porabnika RTV Slovenija OVIRANA.

Koliko pozornosti posveča RTV S razvedrilnim vsebinam in koliko vsebinam INOVATORJEV, tehnologov, inženirjev zaradi katerih sploh obstaja naše gospodarstvo, kot posledica dela državljanov RS lahko vidite iz spodnje slike:


Posebej o medijski aroganci:

https://youtu.be/8gHZE7YmtH0

VPRAŠANJA IN ODGOVORI GLEDE PROJEKTA Drugi tir Jožeta Duhovnika:
Premalo poudarjeno? Pri dvotirni progi potrebujemo dva potisna vozička in dva tovrstna sistema vzpenjača - vlak sistema.

J. Duhovnik: Seveda in pri simulaciji imam narisana dva tira. Kapaciteta enega tira 22 milj. ton/leto in drugi tir 44 milj/leto. Danes je dejanski transport 12 milijonov ton /leto.

Torej je kapaciteta do 22 milijonov ton/leto zanesljivo do leta 2030, medtem pa se dogradi še en tak sistem v drugi tunel, ki pa do takrat predstavlja osnovni reševalni tunel, ki ga obstoječa varianta nima…

Vprašanja:
Okoljsko obremenjevanje z drugim tirom po dolini Rižane?

J. Duhovnik: Okoljsko obremenjevanje mora biti upoštevano po EU normativih. Trditev obremenjevanje okolje je prazna slama.

Za preprečitev zvočnega obremenjevanja doline Rižane se lahko uvede zvočne bariere; znano in zagotovljeno.
Obremenjevanje s smetmi iz vlaka - ukrepi železnice.
Izpust nevarnih snovi - urejena kanalizacija z zbiralniki.


Vse to so pogoji za EU samo pri nas se jih ne upošteva ker morajo biti okoliški prebivalci enostavno TIHO, okoljevarstveniki pa sploh ne želijo argumentirano razpravljati ampak samo blokirati, kar ni rešitev.

Uveljavljanje zahtev za povečano varovanje okolja je ključen nastavek napredka.



Koliko se stara proga spremeni - predvidoma izravna - v primeru obnove?
J. Duhovnik: Sedanji radiji v krivinah morajo biti povečani iz 450 m na 1500 m, kar je meja za hitrostni profil 160 km/h proge.

lp