Članek
KOREKTNOST
Objavljeno Sep 15, 2014

Mnogi so nezadovoljni z odnosom občinskih služb do njih.

Tako do ljudi kot do podjetij.

In prav korekten odnos je še najmanj, kar si ljudje zaslužijo.

Končno morajo birokrati razumeti, da so v službi prebivalcev in lokalnega gospodarstva.

In to je moja druga naloga. Zagotoviti korekten odnos občinskih služb do svojih strank v postopku.

Prvi korak bo uvedba tako imenovanega programa 48 ur, ki je razširjen ne samo v zahodnih državah, ampak se je uveljavil že tudi južno od nas.

To pomeni, da bo moral dežurni skrbnik postopka v roku 48 ur osebno poklicati občana ali podjetje, ki bo na nas naslovilo kakršnokoli vprašanje.

Dežurni skrbnik postopka bo moral zainteresiranim osebno pojasniti v kakšni fazi je nek postopek in kakšno časovno dinamiko lahko človek pričakuje.

To je prvi korak do korektnosti v odnosu do ljudi in gospodarstva.

Drugi korak je razvoj ocenjevanja zadovoljstva strank s posameznim birokratom.

In jasno, ta ocena bo pomemben dejavnik pri odločitvi, ali se nekomu še naprej lahko zaupa neka javna služba ali pa si bo moral poiskati službo drugod in bo njegovo ali njeno mesto zavzel nekdo primernejši.

In končno, za nadzor korektnosti odnosa birokracije do svojih strank bom uvedel ljudski nadzor.

Po svetu obstajajo različne oblike sodelovanja prebivalcev pri upravljanju skupnosti.

Končno je to eden glavnih trendov moderne politike in čas je, da tudi pri nas stopimo na to pot.