Spremljevalci (4)
Sonja Ramsak
Žiga Turk
KGZ Slovenije
Dajana Babič
KAJ

KAJ?



Predstavil sem se, razložil zakaj kandidiram, napisal, kako bi vodil občino… In kaj ponujam v svojem programu?


Tri temeljne točke, na katerih stoji moj program so naslednje.



  1. Moderno urejen kraj

  2. Popolna revolucija v marketingu destinacije

  3. Povezovanje Slovenske Istre


Sem ambiciozen in od kraja, kjer živim, hočem več, kot mi danes nudi. Rad bi moderno mesto Lucija, poln Portorož, avtentični Piran in bogato zaledje.


V naši občini ne potrebujemo niti ene same megalomanske investicije. To kar imamo, moramo bolje urediti in z novimi marketinškimi pristopi bolje prodajati našo destinacijo.


Ko gledam Koper, vidim, kako enostavno je ljudem zagotoviti moderno življenje. Promenade, kolesarske steze in parki. To so investicije, ki so nujne v prihodnjem mandatu.



MODERNO MESTO



Z družino nismo bili zadovoljni z življenjem v našem kraju, ker smo ambiciozni in bi radi več. Zato sedaj eno leto začasno živimo v Kopru in spoznali smo, kaj pomeni standard življenja v moderno urejenem mestu.


Ali si Lucija in naši drugi kraji ne zaslužijo take ureditve? Rad bi, da se tudi Lucija uredi v moderno mesto s kolesarskimi stezami, pločniki in parki, v katerih bo užitek preživljati prosti čas.


Poleg celovite ureditve okolice in infrastrukture sta bistvena še dva projekta, ki bosta zgradila srce Lucije.


To je športni park Bonifika na prostoru pred portoroško marino ter družinski park Lucija, ki bi se od nekdanjega kartinga raztezal prek celotne Seče.


To sta dva ključna projekta za prihodnji mandat.


Kaj ni žalostno, da se naši prebivalci vsedejo v avto ter odpeljejo v Koper na Bonifiko, da bi tekli in da bi se otroci igrali? Prav tak športni park, kot ga imajo v Kopru, lahko naredimo na nasutju pred vhodom v portoroško marino.


Ste videli, kakšen hit je letos Istralandija? Mi ne potrebujemo takega parka, da bi k nam privabili družine na izlet. Dovolj je, da na območju, ki sega od nekdanjega kartinga pa čez celotno Sečo, uredimo družinski park.


Desetine manjših otroških igrišč, ki bodo tematsko raznolika. Ureditev pešpoti po Formi vivi, ki jo bo obogatil botanični park. Ureditev pravljične dežele, ki bo prek avtokampa segala na nasutje…


Družinski park bo obogatil standard življenja naših prebivalcev, hkrati pa obogatil tudi njihove denarnice, saj so prav takšne kapacitete danes bistven del turistične ponudbe.


Namesto noro zamišljenih stanovanjskih blokov, mora to območje ostati čisto in zeleno. To je srce mesta Lucija. Če želimo moderno mesto, potrebujemo moderno infrastrukturo. In športni park ter družinski park sta ključna večja projekta prihodnjega mandata.



REVOLUCIJA NA PODROČJU MARKETINGA



Svet je danes digitalen, pri nas pa se za trženje destinacije še vedno uporabljajo stara orodja.


Živo se spomnim zlatih osemdesetih let, ko je bil Portorož res zlata destinacija. In rad bi, da bi bil Portorož spet poln. Seveda poln takih gostov, ki bi v našem kraju pustili dovolj denarja, da bi ponovno vsi odlično živeli od turizma.


Marketing je moje strokovno področje in povsem jasno mi je, kako danes poteka trženje z modernimi orodji. Če bo urejanje modernega kraja terjalo nekaj let, je revolucijo v marketingu mogoče izvesti čez noč.


Prvi korak pa je temeljita reorganizacija vseh občinskih služb, ki se ukvarjajo s turizmom. Danes imamo ločeno Lokalno turistično organizacijo, javni zavod Avditorij ter turistično infrastrukturo, s katero upravlja javno podjetje Okolje.


Te tri službe bomo združili v enotno podjetje, ki ima že z današnjim stanjem prek štiri milijone evrov letnega prometa.


Združeno podjetje bo lahko resen igralec, ki bo hkrati enakovreden sogovornik hotelom ter predvsem pomoč vsem majhnim turističnim ponudnikom, ki so bili predolgo zanemarjani.


To podjetje bo lahko nosilec novega pristopa k marketingu destinacije, ki bo z modernimi – predvsem digitalnimi – orodji ponovno napolnil naš kraj.


Že leta delam v marketingu in na tem področju bodo rezultati lahko vidni že v letu ali dveh.



POVEŽIMO SLOVENSKO ISTRO



Se spomnite, kdaj je Slovenska Istra gospodarsko najbolj cvetela? Ko je bila enotna. Takoj, ko smo se razbili na tri celice, so nas povozili.


Čas je, da se ponovno povežemo in enotno nastopimo v odnosu do države. Pa ne samo v to. Čas je, da povežemo tiste službe, ki potrebujejo ekonomijo obsega, da bi bile učinkovite.


Imamo primer odličnega javnega podjetja, to je Rižanski vodovod Koper, ki deluje na celotnem območju obale. To je model za vse komunalne službe, ki bodo le enotne lahko tudi ekonomsko uspešne, da bomo za manj denarja dobili boljše storitve.


Poleg povezovanja komunalnih služb, je smiselno povezati tudi inšpekcijske službe, urbanizem, pridobivanje evropskih sredstev in vrsto drugih občinskih služb. Ne samo, da bodo delovale bolj učinkovito, temveč bo njihovo delovanje sofinancirano s strani države.


Povezovanje Slovenske Istre nas bo okrepilo, da bomo lahko z novimi marketinškimi pristopi ter z urejenim krajem ponovno lovili zlata osemdeseta leta.


Moderno urejen kraj, revolucija na področju marketinga in povezovanje Slovenske Istre so temeljni trije stebri mojega programa.


K temu sodi vrsta posameznih programskih točk, ki jih bom predstavljal skozi kampanjo.


Seveda pa več glav več ve in zato te vabim, da na posebni aplikaciji “Kaj bi ti naredil/a?” pri postavljanju programa za prihodnja leta sodeluješ tudi ti.

Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj