Članek
Šola za življenje
Objavljeno Jul 16, 2019

Nov sistem in nova šola!

Za igro in življenje, za veselje in srečo brez trpljenja

Ja res je, v obstojecem sistemu formalne dresure domačih živali v človeški podobi je nekaj hudo narobe. Kaj storiti, da se človek premakne in stopi na pot humanizma ali novega družbenega sistem Bio-humanizma?

Ta stari in v glavo bolani že debatirajo "Kaj je je to - Javna in zasebna šola?", da človek od smeha dol pade!!!

Stvar je sila preprosta!

Obstoječi prezvečeni in utrujajoč izobraževalni sistem je potreben korenite spremembe ali novo vsebinsko zasnovo na potrebah in ustvarjalnem procesu, kjer za prihodnost potrebujemo razmišljujočega človek in seveda izbraževalni sistem, ki zagotavlja vsakemu posameznika in celotni družbeni skupnosti napredek.

Takšen cilj pa je mogoce doseči le, ko učenje postane najbolj zanimiva in koristna igra življenja in ne trpljenje!

Pa je to sploh mogoče, učenje in igra ali ni to le neka iluzija.?

Seveda je lahko igra, če si postavimo razvojne cilje in aktiviramo razvoni proces, kot je to v zasnovi novega družbenega sistema Bio-humanizma!

Kako? Že otroku je potrebno od samega začetka življenja nuditi tisto, kar najbolj potrebuje, da se razvije v ustvarjalnega in humanega človeka!

Kdo oblikuje konkreten program izobraževanja v šoli za življenje?

Program izobraževanja šole za življenje je vsebina dogovora in sodelovanja otrok, staršev in mentorjev, da skupaj so-ustvarimo znanje in sposobnosti za prihodnost, ki ga potrebujemo za skupni razvojni proces skupnosti v kateri delamo in živimo!  

In to je igra za "znanje ali spremembe" ali preprosto "šola za življenje" kjer se otroka od malega naprej seznanja samim življenjem v katerem je stalni proces kombinacija teorije in prakse. To je nevsiljiv in zanimiv način pogovora in sodelovanja v katerem starejši prav preko igre z mlajšimi aktivirajo proces sodelovanja z informiranjem ali prenosom znanja, kot se to dogaja pri otroku v vsaki pravi in zdravi družini.

Ali imamo v družini tudi "javno in zasebno šolo"?!

V klasični družini ne poznamo javne ali zasebne šole, ampak odgovoren in ljubeč odnos starša do otroka v katerem lahko uživata oba in se veselita skupnega napredka. Kako to funkcionira v novem družbenem sistemu Bio-humanizmu?

Zelo preprosto, kot poznamo družino s starši in otroci ali osnovno celico organizirane skupnosti, poznamo v Bio-humanizmu tudi sodobno (širšo) družino ali družbeno skupnost, ki deluje enako, kot ožja družina ali kot razširjena družina na enakih metodah in moralno-etičnih vrednotah ter osnovah za življenje v skupnosti!

A mogoče res nismo na planetu zemlja vsi skupaj ena človeka družina! Mogoče kdo tega celo ne verjame in zakaj ne?

Dejstvo je, da vsi vemo kaj je in kako funkcionora ožja družina in če lahko funkcionira ali deluje ona po naravnih zakonih, kdo potem lahko trdi, da po enakih zakonih ali moralno-etičnih vrednotah ne more funkcionirati celotna človeška skupnost na planetu zemlja.

V novem družbenem sistemu Bio-humanizmu se to tudi zgodi, kajti ni več razredne družbe in subjektivnega pravnega reda (izkoriščanja človeka od človeka) in umetne diskriminacije, kot jo poznamo danes, ki se vzdržuje z "nemoralo in nasiljem", kajti tega v novem družbenem sistemu več ne potrebujemo!

Zdaj veste zakaj v novem družbenem sustemu vsi postanemo enakopravni subjekti v univerzalni človeški skupnosti ali mednarodna družina!

"Vsi drugačni -  vsi enakopravni!"

Zakaj? Zato, ker nam vsem edino naravni zakoni življenja, na katerih je utemelje nov družbeni sistem Bio-humanizem, to tudi omogočajo!

Igra v kateri s stalno kombinacijo teorije in prakse ter gratis prenos znanja od starejših na mlajše in obratno, pozitivne moralno-eticne vrednote, utemeljena na naravnih zakonih, miru in ljubezni, so garant nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

In kaj je glavni in osnovni cilj takšne šole za življenje?

Vseživljenjsko učenje v katerem vsi z igro pridobivamo nova znanja ter potrebne informacije, da izboljšamo svoje sposobnosti za zdravo in človeka vredno življenje v novi skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

 Zdaj veste, kaj je to - Šola za življenje -

Si jo zelite tudi vi?

To je nov družbeni sistem Bio-humanizem!!!

(video - klikni na deteljico!)

"OPTIMIZEM + REALIZEM + MODROST = BIO-HUMANIZEM !!!"  

Spoštovani Zakaj in kako imamo brezplačno in posledično obvezno osnovno izobraževanje za otroke in odrasle, si lahko ogledate na spodnjem videu}!? Posledice obstoječega obveznega učno-vzgojnega procesa na življenje in obnašanje ljudi ter delovanje in obnašanjae človeka so znane in nas vodijo v nasilje ter samomor ali propad civilizacije!! https://m.youtube.com/watch?v=GBqPYFsaJFI#menu

Spoštovani prijatelji, Izobraževanje in usposabljanje je proces, ki nas ustvarjalno povezuje, zato je potrebno stopiti skupaj in ustvariti pogoje za takšne spremembe in skupni razvoj, kajti vsi danes živimo v skupnosti, zato nam ne sme biti vseeno, kako v tej skupnosti delamo in živimo. Dobro je znano spoznanje, da je izobraževanje in usposabljanje pogoj za napredek in razvoj, zato tudi velja za vsakega posameznika in skupnost, kot celoto: "Kdor se izobražuje - ta najhitreje napreduje!" Nova šola za življenje omogoča vsem potrebne spremembe, da se osvobodimo okov suženjstva tirana in zaživimo človeka vredno svobodno življenje v novi svobodni skupnosti! Zakaj, dovolj nazorno pove video spodaj! " Mogoče koga zanima od kdaj, kje in za koga je bil oblikovan obstoječi sistem izobraževanja z obveznim šolanjem za vse, kot ga imamo še danes in seveda komu služi in kakšni so rezultati takšnega obveznega izobraževanja!!!" https://www.youtube.com/watch?v=ktBKOMN9hlU

Pozdravljeni! Mogoče koga zanima od kod in za koga je bil oblikovan obstoječi sistem izobraževanja z obveznim šolanjem za vse, kot ga imamo še danes in seveda komu služi in kakšni so rezultati takšnega obveznega izobraževanja!!! https://www.youtube.com/watch?v=ktBKOMN9hlU

V Bio-humanizmu je vse cilje mogoče doseči, saj učenje postane najbolj zanimiva in koristna igra življenja in ne trpljenje! https://www.facebook.com/hauserofficial/videos/349447015998830/

Bolečina je vedno posledica izgube tistega, kar nas osrečuje! Zato ne išči sebe ali se prepusti bolečini, kajti okoli tebe je vse kar potrebuješ za srečo, da jo najdeš v sebi in sprejmeš vse tisto, kar te osrečuje! Vse dobro Srečko Prislan https://www.youtube.com/watch?v=g0ZVV5scocE

Kaj je dejansko bistvo novega predloga ali rešitev za izobraževanje vseh ljudi z novim družbenim sistemom! Nov izobraževalni sistem ali "šola za življenje" upošteva oba interesa in sicer interes posameznika in skupnosti, kjer je interes posameznika usklajen s skupnim interesom, da vsi napredujemo in posledično boljše živimo! Danes si večina brez (družine in širše) skupnosti življenje sploh ne more predstavljati, saj je naša skupna želja živeti v organizirani skupnosti To pa pomeni. da si moramo tudi vsi prizadevati, da ta naša skupnost nudi vsakemu človeku ustrezno varnost in pogoje skupnega napredka. V kapitalističnem sistemu se vse usmerja v privatno ali zasebno iniciativo. In kaj je ta privatna iniciativa ali boljše živeti na tuj račun oz. uspešno napredovati z izkoriščanjem drugih! V novem družbenem sistemu Bio-humanizmu, pa poznamo osebno iniciativo za skupnost, saj mi vsi, kot oseba živimo v skupnosti! Ta osebna iniciativa za skupnost pa ni zasebna, ampak za vse, kar pomeni, da imamo od nje vsi koristi! Kaj je bistvo osebne iniciative za skupnost? Ker ima od osebne iniciative korist celotna skupnost, skupnost takšno iniciativo tudi podpira in nagrajuje! Med posameznikom in skupnostjo se po naravnih zakonih uveljavlja ravnovesje, kar pomeni večja je korist ali prispevka posameznika za skupnost, večja je nagrada, ki jo posameznik od skupnosti dobi! Delo v skupnosti in prispevek posameznika za skupnost postane ena od najbolj pomembnih vrednot sobivanja ali sožitja v skupnosti, zato je življenje ljudi mnogo bolj prijetno in učinkovito, saj je posledično napredek celotne skupnosti odvisen od prispevka vsakega posameznika, ki v tej skupnosti živi! Več vlagamo v sožitje in sobivanje ali skupnost v kateri živimo, bolj zdravo in srečno tudi živimo! Temeljna skupnost vsake organizirane družbene skupnosti po naravnih zakonih je družina, zato tudi nov družben sistem Bio-humanizem temelji na družini in pozitivnih vrednotah sobivanja v skupnosti, ki izhajajo iz družine! Zato je osnovno izhodišče za delovanje vsakega posameznika na osnovi katerega le-ta deluje v svojem okolju izhaja iz osnovnega načel sožitja v skupnosti, ki se glasi: "Kar je koristno za skupnost - je koristno tudi za mene!!!"

Šola za SLUGE - ne Življenje! 🍀

Vsaka obvezna šola je iz človeka napravila bedaka, da je suženj sistemu in suženj samemu sebi – zato so tudi vsi sistemi v svetu enaki ali zelo podobni. Cilj takšne šole je delati ljudi POSLUŠNE, VODLJIVE - SLUGE POKORNE v službi ZLA na oblasti, ki zlorablja delovne in poštene ljudi za svoje ego potrebe!☝️

Želiš dovolj zadosten dokaz?

Kot otrok, preden greš v šolo si v naravnem stanju radovednosti, si močno eksperimentalnega uma, plezaš po drevesih, skačeš po travnikih, se veseliš vsakega trenutka in si lačen znanja.

Ves čas, kot otrok, si radoveden (rad bi vedel) in sprašuješ ZAKAJ, KAKO in res želiš vedeti kaj se dogaja. Si vesel, živahen, poskočen, radoveden, ustvarjalen, kreativen, radoživ, temperamenten, nagajiv, igriv.

Toda vsako ZLO in OBLAST mora otroka in človeka imeti pod kontrolo in mu je zato potrebno zatreti naravno radovednost, veselje, ustvarjalnost, kreativnost in raziskovalnost sveta, ali iskanje RESNICE, zato je to lakoto, to žejo, ta nagon ali naravno potrebo človeka po svobodi in razvoju potrebno z obvezno "Šolo za delavce in sužnje " zatreti in uničiti !

Po končanem 9 letnem osnovnošolskem urjenju in nadaljevanju ter dresiranju je ta otrok, ki postane odrasel samo še Program ali produkt za vzdrževanje obstoječega izkoriščevalskega družbenega sistema, da počneš, kar ti rečejo in od tebe zahtevajo, ter to brez vprašanja, ali ugovora, tudi narediš.

Končni proizvod šol oziroma vzgojno-izobrazevalnega sistema upravljanega proizvodnega procesa je družba, ki se je pripravljena PODREDITI, UBOGATI IN POSLUŠATI!

In kar je najbolj pomembno – si programiran, da se ne boš UPRL sistemu, ampak podpiral in zagovarjal sistem. Bolj dolgo se izobražuješ bolj zagrizen si zagovornik sistema, ker postaneš njegov produkt ali suženj.

To so sadovi obveznega šolstva in takšna je resničnost ali posledica Bismakovega sistema vzgoje in izobraževanja.

Hvala lepa za takšno šolo !!!

In naše šole so pod popolno kontrolo Vatikana. Sestavljata jo UNESCO (organizacija združenih narodov za izobraževanje, znanost in kulturo) in Slovenska nacionalna komisija za UNESCO!

Leta 1905 je zelo vplivem cčlovek Ellwood Cubberlay, predstojnik za izobraževanje na Stanfordu za kolumbijsko učiteljsko univerzo, rekel tole:

>> ŠOLE BI MORALE BITI TOVARNE, ZNOTRAJ KATERIH SE SUROV MATERIAL (OTROCI), OBLIKUJE IN UKALUPI V KONČNE PRODUKTE PROIZVEDENE KOT ŽEBLJE. SPECIFIKACIJE ZA IZDELAVO ŽEBLJEV PA BOSTA PODALA VLADA TER INDUSTRIJA <<.

Veliki vplivni in slavni mislec John Dewey, citat: >> VSAK UČITELJ BI SE MORAL ZAVEDATI, DA JE DRUŽBEN SLUGA POSTAVLJEN NA SVOJE MESTO ZA VZDRŽEVANJE USTREZNEGA DRUŽBENEGA REDA TER ZA ZATIRANJE PRAVE DRUŽBENE RASTI <<.

In se drugi njegov citat: >> Otroci in ODRASLI, KI ZNAJO RAZMIŠLJATI S SVOJO GLAVO KVARIJO HARMONIJO KOLEKTIVNE DRUŽBE, KI PRIHAJA. KER BODO VSI SOODVISNI <<.

In ti povprečna budala glede na to prebrano verjameš v šolski sistem, da ti želi dobro?

Obstoječi centralizirano šolski sistem je največja prevara človestva. Šolski sistem je tudi največje zlo, ker zatre vse sposobnosti človeka in ga programira, da postane delaven, poslušen in vodljiv sluga sistema in privilegirane oblastne kaste.

Povej mi, kaj življenjsko pomembnega je obvezna ali prisilna šola za programiranje človek koristnega naučila človeka?

Enako velja za medije, ki so v službi človeku odtujene oblasti - po TV gledate same smeti, ki zamegljujejo tvoj um!

To je hrana za večino ljudi, ki postanejo sluge pokorni 1% ljudi (naši lastniki), kajti že od vrtca naprej je vse samo pranje možganov.

Ampak OBSTAJAMO LJUDJE, KI TO dobro VEDO!

Zato imamo znanje, ki ga ni v šolah, ni ga v medijih, ni ga na Discoveriju, ni ga v parlamentu in ga ni v javnosti. To znanje je samo v tistih ljudeh, ki sami raziskujejmo, sami preverjamo informacije, sami iščejo in spoznavajo resnico, ker želimo vedeti in ker nam je v življenju dano, zato da RESNICO spoznamo in sprejmemo za vodilo svobodnega življenja in našega poslanstva na Zemlji.

Zato so vsi obstoječi hirarhični in razredni družbeni sistemi v službi oblasti ali zla primarno oblikovani za kontrolo in nadzor ljudi.

Bistvo družbenih sistemov vgrajenih na razredni družbi in hierarhiji je, da te pripravijo na večno suženjstvo, da si suženj vladi (privilegirani strukturi) in suženj svojih ego potreb (krediti).

Povprečni državljani ste ovce, ki sledite črednemu nagonu in nasi politiki so volkovi - namen šole pa je, da ovce pripravijo (programirajo) do tega, da verjamemete v volkove (politike).

https://m.youtube.com/watch?v=GBqPYFsaJFI

Prijateljica pravi, da ni pričakovati pozitivnih sprememb dokler se razmere ne spremenijo v družini! Pozdravjena , vse kar navajaš, glede družin in ljudi velja in je res, toda ne more bolan človek ozdraviti zdravega, po naravnih zakonih je mogoče le obratno! To pomeni, da le pozitivne spremembe posameznika omogočajo pozitivno spremembo družbe ali skupnosti, saj je posameznik del skupnosti, zato si ta le preko ustvarjalne družbe in pozitivnih vrednot sobivanja ustvarja pogoje za sožitje. Te vrednote temeljijo na ljubezni, zato se človek lahko primarno duhovno razvija na višji nivo zavesti ter sebi in drugim soustvarja pogoje za ustvarjalno skupnost ali družbo svobodnih ljudi v kateri je mogoče živeti v sožitju, miru in blagostanju brez nasilja! To je bistvo "šole za življenje" za vse in vse generacije, ali konkretno za celotno življenje človeka od rojstva do smrti na zemlji, ne le za otroke, kajti vsak človek, ne glede na starost, je največja vrednota in spoštovanja vreden po svojih pozitivnih moralno-etičnih vrednotah, ki omogočajo sožitje in ustvarjalno sobivanje ljudi za skupno dobro. Primarna dolžnost in odgovornost vsakega posameznika je delovati za svoje in skupno dobro, saj le to omogoča evolucijo in skupni napredek vseh v vsaki družbeni skupnosti od družine do mednarodne skupnosti!

Pozdravljeni! Ja tudi v SFRJ smo imeli šolo za delavce in sužnje sistemu ali vodilni tehnokratsko-birokratski kliki, ki je uničila državo, kot jo uničuje tudi danes! Pripravlja se nova šola "Šola za življenje", ki bo osvobodila človeka in iz otroka naredila odgovornega in svobodnega človeka. Takšen svoboden in usposobljen človek bo odgovorno ustvarjalno sodeloval v novi skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

Šola za sistem ali učenje za življenje? Naj šole ostanejo odprte, se zdaj sliši glas mnogih staršev. Brez mask. Brez testov. Brez poseganja v otrokovo telo. Ali je to res vse, kar vas skrbi, dragi starši? Kaj pa vsebine, s katerimi se posiljuje otroke in mlade? Kaj pa učitelji, ki v teh institucijah poučujejo? Kaj pa ozračje, v katerem se vaši otroci dušijo? Vas to nič ne skrbi? Veliko hujše posledice puščajo vsebine, ki se jih morajo v šolah otroci učiti. Kot tudi načini, kako se te vsebine poučujejo. Da ne govorim o "pedagoški stroki", ki je v veliki večini dokazala, da se lahko potrjuje in dokazuje le še na smetišču zgodovine. Že sama ideja, da nas mora nekdo šolati, da smo potem sposobni živeti, je bolna. Kot da smo nesposobni debili. Kot da smo nič vredni izmečki. Kot da nimamo prirojene svoje naravne inteligence. Ali še vedno želimo svojim otrokom, da so del tega zastarelega šolskega sistema, ki iz naših otrok ustvarja hibriden proizvod za bolno in pokvarjeno družbo? Ki s svojo "socializacijo" ustvarja sociopate. Nesposobne živeti človeku dostojno življenje. Koliko zlagane zgodovine bodo otroci še morali strpati v svoje možgane? Koliko fizikalnih zakonitosti bodo še morali osvojiti? Koliko kemijskih formul se bodo morali še napiflati? Koliko nepomembnih, nekoristnih in predvsem zlaganih vsebin in podatkov bo moralo še naprej zastrupljati možgane naših otrok? Ali še vedno želimo svojim otrokom le to, da postanejo živa enciklopedija načitanosti in podatkovnosti? Podatkovne mape. Serijski izdelki enakih med enakimi, ki jih serijski morilci izdelujejo po ena in istem programu tako, da otrokom vgrajujejo sistemske kode in čipe. Da se ne bi več prepoznali kot vredni, če jih nekdo nenehno ne ocenjuje, primerja in razvršča v take in drugačne range ali kategorije. Nesposobni za delovanje brez ukazov in navodil. Roboti brez lastnega mnenja, ki izgubljajo ves smisel za humor in radostno življenje. Da ne govorim o discipliniranosti, ki otroke s svojimi vsiljenimi standardi, normativi in kriteriji ropa samo discipline in notranje motivacije. Brez upoštevanja otrokovih razvojnih časovnic. Brez upoštevanja darov in vsebin, ki jih prinašajo otroci. Brez upoštevanja otrokovega lastnega bioritma in zrelosti. Ko se nekaj mora, se pač mora. Pa če tudi se ne ve, zakaj točno se to mora. Pa če tudi se točno že ve, da je to popolnoma neuporabno in nekoristno za življenje. Kaj nam pomaga vsa ta izobraženost, če potem nismo sposobni vsega tega dojeti, uporabiti, asimilirati in aplicirati v življenje? Možgani naših otrok so utrujeni in prenasičeni od vsega tega memoriranja in skladiščenja nepomembnega balasta, ki ga v imenu zakona ponuja šola. Kako naj bodo ti oprani možgani propustni še za kaj drugega? Na primer za spoznavanje samega sebe in radosti življenja. Ta šolski sistem je že nas kot otroke oropal vse radoživosti, razigranosti, radovednosti in samoiniciativnosti. Ali si to isto želimo tudi za svoje otroke? Kaj ni že skrajni čas, da se poišče nove načine in bolj kreativne pristope? Da se v učenje vnese več življenjskih veščin. Kjer se otroke naredi pogumne in radostne. Da jim učenje ne predstavlja trpljenja, ampak v njih ustvarja veselje. Šola, ki je narejena po meri človeka in ne po meri sistema. Kjer sta vzgoja in izobraževanje ljubeč proces, v katerem vse dozori ob svojem času. Kjer imajo mladi možnost svobodne izbire. Da si lahko prosto izbirajo vsebine, ki jih zanimajo, kot tudi mentorje, ki jih spremljajo na njihovi poti učenja. Da imajo to avtonomnost, ko lahko brez prisile sprejemajo odločitve. Ali se vam ne zdi, da je čas za temeljito prenovo? Da je potrebno urgentno vzpostaviti svobodna in humana načela v vzgojo in izobraževanje. Ali naj ga še naprej vodijo tisti, ki jim je vseeno? Mateja Tuta - koordinator šole za življenje, ali našo skupno prihodnost.

Spoštovani, Potrebujoo boljšo šolo za življenje ne za suznja obstojecega sistema! Boljsi predlog je, da se v vsaki občini formira zavod razvoj in življenje, ki osrednja pravna oseba lokalne skupnosti za izobraževanje otrok in odraslih za potrebe razvoja lokalne in širše družbene skupnosti ter prevzame vlogo osnovne izobraževalne ustanove vsake lokalne skupnosti (obstoječe občine). Izobraževanje je primarno potreba razvoja vsakega človeka, ki se aktivno vključuje v razvojne procese na vseh področjih človekovega delovanja in zadovoljevanje razvojnih potreb vsake lokalne skupnosti! Obstoječi izobraževalni sistem je postal vir za poneumljanje ljudi ter institucija za oblikovanje sodobnih sužnjev obstoječega izkoriščevalskega družbenega sistema, ki nas vodi v samouničenje, zato so potrebne radikalne spremembe v korist vsakega človeka in življenja! Potrebno je zagotoviti vse pogoje in učno-vzgojni proces v katerem se bo vsakdo lahko usposabljav in razvijal v ustvarjalnega in svobodnega človeka, ki na sebe prevzema polno osebno odgovornost zase in za družbeno skupnost v kateri dela in živo!

Spoštovani prijatelji! Večina ljudi sploh ne ve od kod imamo obstoječi vzgojno-izobraževalni sistem in komu služi! Ko boste spoznali nov družben sistem Bio-humanizem, boste tudi dojeli da je obstoječi izobraževalni sistem star že več kot 200 let in ni namenjen osvoboditvi človeka temveč služenju sistemu! Ali konkretno obstoječi izobraževalni sistem je zasnovan na šolanju, ali poleg pridobivanju znanja, je bistvo vzgojiti človeka, ki bo produkt obstoječega družbenega sistema, njegov varuh ali vzdrževalec in zagovornik obstoječega moralno-etičnega sistema (lažne demokracije) v katerem človek postane vodljiv, ubogljiv in zvest podložnik oblasti, ki jo mora spoštovati, kot brezpogojno avtoriteto! Obstoječi vzgojno-izobraževalni sistem, zato blokira kreativno ustvarjalno razmišljanje človeka, kar je dr. Edvardo Bono že praktično dokazal, da se rodi cca. 95% otrok s prirojeno kreativnostjo (ali svobodo-miselnostjo) in po zaključku izobraževanje ostane ta lastnost le pri cca. 5% šolanih ljudi, kar pomeni, da postanejo produkt sistema in aktivni izvajalci sistema, saj so zasvojeni z obstoječimi vrednoti in drugače živeti tudi ne znajo! To je tudi glavni razlog, da večina ljudi sploh ni dovzetna do razvojnih sprememb, čeprav si jih zaradi trpljenja želi, saj jim manjka lastnost kreativno-razvojnega razmišljanje, ki je predpogoje za razvojni proces ali inovativnost, in ta je vedno v domeni "svobodne misli" človeka in prav ta edino kreira spremembe, ki so bistvo razvojnega procesa pri človeku in družbeni skupnost. Le svoboden človek lahko svobodno razmišlja in kreira proces razvojnih sprememb v korist človeka in življenja, zato z uvajanjem novega družbenega sistema v Bio-humanizmu se korenito menja tudi obstoječi izobraževalni proces, ki ne bo več dresura ali vzgoja človeka za sužnja, ampak svobodnega ustvarjalnega in kreativnega človeka, ki postane gonilna sila razvoja ter tvorec nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

Kaj je bistvo šole za življenje v novem družbenem sistemu neposredne demokracije? A. Edison je zapisal: Nekateri mislimo, nekaj več nas misli, da mislimo in velika večina, niti ne pomisli, da bi mislila, zato postaja v obstoječem družbenem sistemu večina z dneva v dan bolj bebava! Bistvo šole v novem družbenem sistemu Bio-humanizmu je za to učno-vzgojni proces, ki bo človeka naučil misliti in živeti v sožitju z drugimi in drugače mislečimi! Zakaj? 1. Le vsak misleči človek ima tudi svoje izvirne misli in jih gradi, razvija ter udejanja, kar dokazuje povsod in vsak trenutek v času in prostoru, kjer dela in živi! 2. Le vsak misleči človek ima tudi ustvarjalne sposobnosti, da sam sebe spreminja v svojo in skupno korist, zato vedno išče in tudi najde najboljše rešitve za razvojni proces v družbeni skupnosti v kateri napredujemo vsi! Lp SP

Zelo preprosto prijatelj preberi kaj o Bismarkovem modelu obveznega brezplačnega šolanja (kot ga poznamo danes) in nov družben sistem Bio-humanizem ter razvojno akternativo prihodnosti ali vseživljenjsko izobraževanje oz, "šolo za življenje", ki omogoča da vsak človek napreduje in se razvija v kreativno ustvarjalno bitje in tvorno sodeluje pri razvoju nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!!! Zelo praktično ti bistvo razvojnih sorememb na področju izobraževanja lahko posreduje izkušnje in Finske in Rusije, tudi s praktičnimi primeri s katerimi se gradi novo svobodno skupnost z ustvarjalnim sodelovanjem in ne z dresuro in nasiljem, kot to vsi poznamo in imamo danes! Obstoječi družben sistem formalno omogoča sistemsko dresuro ali prisilo s katero obstoječi sistem izobraževanja ustvarja sodobne sužnje, ki podpirajo obstoječi družben sistem in razkroj skupnosti, saj podpira tekmovalnost in izločanja, ter zavira duhovni razvoj, namesto kerativno sodelovanje in razvoj zavesti človeka, ki človeka vodi v sožitje z vsem kar obstaja. Samo višja zavest bivanja še-le omogoča človeku življenje v miru in družbeno-ekonomski napredek v katerem vsakdo uživa, saj gradi in razvija svojo osebnost v sodelovanju z drugimi in sočasno sodeluje v gradnji in razvoju nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi. V novem družbenem sistemu Bio-humanizmu znanje ni osebna ali privatna lastnina, temveč bogastvo kulturne dediščine človeka, ki pripada celotnemu človeštvu, zato si ga ne more lastiti ali prisvajati nihče, kajti naravne dobrine in zakladnica znanja ali kulturna dediščina sta skupni dobrini ter dostopni vsakemu človeku pod pogoji smotrne uporabe v skupno korist in ne zlorabljanja, kar omogoča odgovorno upravljanje in ne vladanje ali zlorabljanje (izkoriščanje človeka od človeka ter zloraba skupnih naravnih dobrin)!

Spoštovani, Res je, brez srca in dobrote ni življenja in napredka, zato le srce primarno nosilec ljubezni in lahko premaga podivjano pamet, ki sledi človeškemu egu, saj se ta ne drži osnovnih naravnih zakonitosti življenja, zato ruši vse zdrave naravne pogoje bivanja in življenja. Posledično človek in narava trpita vedno večjo bolečino, zato brez radikalne pozitivne spremembe in spoštovanja naravnih dobrin, sočloveka in življenja ni rešitve za nikogar, saj smo vsi del tega "univerzuma" ali vsega kar obstaja. Prav zato je nov družben sistem grajen na temeljnemu zakonu narave "univerzalnemu dinamičnemu naravnemu ravnovesju" in evoluciji razvoja, ki poteka brez človeške pameti!

V kapitalističnem sistemu je pač bistvo zasnove izobraževanja - dobra šola za dober zaslužek! To pomeni, da je dostopnost do izobraževanja vezana na socialni status posameznika, ali nepravično in diskriminatorno osnovo, kar povzroča še večjo razslojevanje med ljudmi in neenake možnosti. Rezultat je več konfliktov in zlorabljanje znanja za izkoriščanje človeka od človeka, to pa je razlog stopnjevanje konfliktov, ki vodijo v nasilje in vojno! V klasični javni šoli pa je bistvo, da ima, v standardiziranih oblikah in merilih, vsak enake možnosti, ne glede na socialni status posamenika in učitelj omejitve znotraj predpisanih standardov! Manjka prisotnost stimulacije za dobro delo učitelja in nagrada ali napredovanje učenca v odvisnosti od njegove prizadevnosti in razvoja sposobnost ustvarjalnega sodelovanja! Velika pomankljivost obstoječih javnih šol je birokratski pristop, da se izvede standardiziran program, ki se ne prilagaja času in novim potrebam življenja ali družbeno-ekonoskega razvoja, zato producira kadre, ki niso zaposljivi. Iz učencev ali udeležencev izobraževanja dela stroje za delo ne pa kreativna bitja za potrebe razvoja ali spremembe, ki jih narekuje življenje. Bolj je pomembna kvantiteta, kot kvaliteta ali čim več strojev za izvajanje delovnih operacij, ki jih lahko opravi stroj, ne pa generiranje razvojnih potreb ali sprememb, ki prinašajo boljše produkte in pogoje za človeku zdravo in zanimivo delo ter dobre medsebojne odnose v katerih sodeluje in uživa.. Šola za življenje, pa odpravlja slabosti enega ali drugega modela ter zagotavlja inter aktivno sodelovanje med učitelji in učenci, ki je usmerjeno h kvaliteti vsebine znanja in odnosov v učno-vzgojnen ali izobraževalnem procesu, ki je grajen na kombinaciji terorije in prakse ter njenem potrjevanju v vsakdanjem življenju! Sam proces izobraževanja pa vsebuje stalno evalvacijo ali ocenjevanje napredka vsakega posameznika v trimesečnih ciklusih, ki omogočajo posamezniku razvoju individualnega napredka, saj se ukinjajo razredi in uvedejo stopnje, ki so določene s količino in kvaliteto znanja. Zaradi koncepta ali modela procesa izobraževanja 1:1, ali 50% teorije in 50% prakse, se enakopravno upoštevata obe metodi in vira pridobivanja znanja (iz knjige in delovnega procesa), kar omogoča optimalni prenos informacije iz teorije v prakso in obratno za oblikovanje ustreznih vsebin in spremembi učnih programov! Aktivni tvorci razvojnih sprememb v šoli za življenje" so tako učitelji, kot učenci in tudi tisti, ki do novih spoznanj pridejo v konkretnem delovnem procesu, saj za življenje potrebujemo uporabna znanja in ne le teorijo za abstraktno zabavo! Z novo "šolo za življenje" postane pridobivanje znanja stalni in vseživljenjski način delovanja posameznika v skupnosti, saj se človeku omogoča stalno usposabljanja v celotnem življenjskem obdobju. Učenje in delo nista več nobena prisila, ampak igra in zadovoljevanje potreb v kateri vsi sodelujemo in napredujemo, saj postanja to vsakdanji način življenja v katerem posameznik dela za sebe in skupnost ter od nje prejme ustrezno nagrado v materialnem in duhovnem smislu ter sočasno krepi zdrave medsebojne odnose do sebe, sočloveka in naravnega okolja! Na ta način se ustvarjajo vsi potrebni pogoji za razvoj neposredne demokracije in oblikovanje nove skupnosti svobodnih, srečnih in ponosnih ljudi!

Spoštovani! Odgovorite si na preprosto vprašanje! Kdo vas je naučil govoriti, pisati, brati? Ali ste učili te osnovne elemente komunikacije s sočlovekom in okoljem sami sebe ali je vas naučil nekdo drug? Ali je akumulirano znanje človeštva vaša osebna lastnina ali je to skupna dobrina? Akumulirano znanje je največja kulturna dobrina človeštva in delo nešteto naših prednikov, zato to ne more biti zasebna lastnina, ampak je to lahko le skupna in to največja in najpomembnejsa kulturna dobrina vsega človeštva! To je osnovno spoznanje in dejstvo na katerem je utemljena nova "šola za življenje" po meri vsakega človeka!

Pozdravljen prijatelj, iz vsebine "šola za življenje", ljudem postane popolnoma jasno, da nova šola združuje vse, kar je v obstoječi javni in zasebni šoli dobrega ter odpravlje anomalije obeh! Sploh niso problem javne ali zasebne šole, ampak ljudje, ki ne znajo in niso sposobni dojeti kreativne spremembe, ki rešuje obstoječe razvojne probleme in zadovolji vse potrebe posameznika in skupnega razvoja! To je bistvo "šole za življenje"! Ne potrebujemo ne javne in ne zasebne šole, temveč takšno šolo, ki koristi vsakemu posamezniku in skupnosti kot celoti, saj vendar ne živimo več sami za sebe, ampak organizirani skupnosti! Le šola za življenje je tista šola, ki jo narekuje čas in potrebe življenja vsakega posameznika in organizirane skupnosti kot celote! Ali na kratko preprosto rečeno, le šola za življenje je tista, ki usklajuje zasebni in splošni oz. skupni interes ali potrebe razvoja skupnosti v kateri živimo! Takšnega cilja in namena izobraževanja ter usposabljanja človeka ne zagotavlja ne javna in ne zasebna ali privatna šola, ker obe šoli zasledujeta le en intetes in sicer javna skupni intetes in zasebna le zasebni interes, kako od znanja imeti čimveč osebnih koristi! In kaj je torej bistvo šole za življenje! Znanje postane splošna dobrina in dostopna vsem pod enakimi pogoji in to znanje je zato v koristi tako posamezniku, kot tudi celotni skupnosti v kateri ta posameznik tudi živi! Znanje ne sme biti več predmet zlorabe ali izkoriščanja na osnovi katerega lahko nekdo znanje zlorablja za izkoriščanje drugih, kajti znanje postane splošna dobrina človeštva in ne zasebna lastnina. Na ta način se izključi možnost, da si nekdo znanje prisvaja samo za to, da lahko zlorablja drugega za svoje osebne koristi ali deluje v njegovo ter skupno škodo, saj se tako ustvarjajo pogoji, da znanje ne postane skupna dobrina, temveč glavni faktor zlorabe ali izkoriščanje človeka po človeku! V "šoli za življenje" postane znanje splošna dobrina in glavna gonilna sila napredka vsakega posameznika in skupnosti kot celote, zato se tudi ustvarjajo pogoji za sožitje in sodelovanje vseh v novi skupnosti svobodnih srečnih in ponosnoh ljudi!

Obstoječi formalni družben sistem je kapitalističen, kjer se forsira le interes posameznika ali (zase)bni interes in ne skupni interes ali interes skupnosti , kot celote, zato tudi prevladuje privatni interes ali privatizacija! Privatizacija pa ni tisto, kar ti sam narediš za sebe, ampak je tisto, kar si prisvojiš od drugega, ali si prilastiš tisto kar so drugi naredili ali po domače privatizacija je navadna kraja! In dokler bomo podpirali obstoječi družben sistem razredne družbe (ali stranko-kracije v funkciji privatnega kapitala) bo vedno slabše in ne boljše! Kaj je zasnova novega družbenega sistema Bio-humanizma - "razvojni proces" za vse (ta pa ni elvi ali desni) !!! https://www.rtvslo.si/blog/sreco-za-sreco/kaj-je-bio-humanizem/38527

Zakaj si vsakdo, ki ima pet minut časa, izmišlja svojo šolo? Ja zato, ker imamo kapitalistični sistem in ta temelji na privatni iniciativi in dobičku. To je ena stran te medalje! In druga, obstoječi izobraževalni sistema je že zdavnaj povozil čas in ne služi potrebam razvoja, ampak ribarjenju v kalnem državne birokracije, ki nima nobene ideje ali nove rešitve! V glavi birokratov se pač ne rojevajo ideje ali nove rešitve, saj imajo v glavi en družbeni sistem (star javni), a formalno v zakonodaji imamo drugega (zasebnega, ki ga podpira kapitalistični sistem). Dejansko pa sta, glede na razvojne potrebe, neustrezna oba, saj sta zasnovana na ideoloških zasnovah in ne na razvojnih potrebah! Zato potrebujemo nov izobraževalni sistem za življenje, ki ustvarja kreativne in ustvarjalne ljudi, ali po domače "šolo za življenje", ki jo prinaša nov družbeni sistem Bio-humanizem !

Spoštovani piflerji in druge dresirani pametnjakoviči! Javna pa zasebna šola - da človeka od smeha dol pade! Ste pa res slepi in gluhi, pa še čist s prazno glavo, kot naši politiki! Ja, a ni preprosto privatno učenje za vsakega človeka že vsak dan in vse življenje. A je zato potrebno napisat nov zakon črno na belem. Totalna norost od certificiranih idiotov! Vse kar je potrebno narediti je da se javna ali obstoječa šola preoblikuje v šolo za življenje, ne pa za certfikate ali diplome! Šola za življenje, pa ne potrebuje niti javne niti privatne oblike oz. neke certifikate, ampak le spoštovanje rezultatov dela, ki se potrdijo vsak trenutek na konkretnem delu ali v konkretnem življenju! Debatirati o javni ali zasebni šoli je totalni idiotizem in seveda za Butalce, ki ne vedo kaj bi sami s sabo in zato iščejo ogledalo, da bi srečali sami sebi ali podobnega človeka. Verjetno je res slepcu v roke treba dati kost, da ugotovi, da na njej ni mesa, zato da si lahko polomi ali očisti svoje jezik in zobe!

Spoštovani piflerji in druge dresirane pametnjakoviči! Javna pa zasebna šola - da človeka od smeha dol pade! Ste pa res slepi in gluhi, pa še čist s prazno glavo, kot naši politiki! Ja, a ni preprosto privatno učenje za vsakega človeka že vsak dan in vse življenje. A je zato potrebno napisat nov zakon črno na belem. Totalna norost od certificiranih idiotov! Vse kar je potrebno narediti je da se javna ali obstoječa šola preoblikuje v šolo za življenje, ne pa za certfikate ali diplome! Šola za življenje, pa ne potrebuje niti javne niti privatne oblike oz. neke certifikate, ampak le spoštovanje rezultatov dela, ki se potrdijo vsak trenutek na konkretnem delu ali v konkretnem življenju! Debatirati o javni ali zasebni šoli je totalni idiotizem in seveda za Butalce, ki ne vedo kaj bi sami s sabo in zato iščejo ogledalo, da bi srečali sami sebi ali podobnega človeka. Verjetno je res slepcu v roke treba dati kost, da ugotovi, da na njej ni mesa, zato da si lahko polomi ali očisti svoje jezik in zobe!

Spoštovani piflerji in druge dresirane domače živali! Javna pa zasebna šola - da človeka od smeha pobere! Ste pa res slepi in gluhi, pa še čist s prazno glavo, kot naši politiki! Ja, a ni preprosto privatno učenje za vsakega človeka že vsak dan in vse življenje. A je zato potrebno napisat nov zakon črno na belem. Totalna norost od certificiranih idiotov! Vse kar je potrebno narediti je da se javna ali obstoječa šola preoblikuje v šolo za življenje, ne pa za certfikate ali diplome! Šola za življenje, pa ne potrebuje niti javne niti privatne oblike oz. neke certifikate, ampak le spoštovanje rezultatov dela, ki se potrdijo vsak trenutek na konkretnem delu ali v konkretnem življenju! Debatirati o javni ali zasebni šoli je totalni idiotizem in seveda za Butalce, ki ne vedo kaj bi sami s sabo in zato iščejo ogledalo, da bi srečali sami sebi ali podobnega človeka. Verjetno je res slepcu v roke treba dati kost, da ugotovi, da na njej ni mesa, zato da si lahko polomi ali očisti svoje jezik in zobe!