Za referendum?..., vse premalo ljudi seznanjeno o samem poteku projekta, v popolnosti informirano, morda le ena tretjina!

Objavil/a Romano Rajkov, dne 2017-09-05 ob 21:14:44

Če sem odkrit, jaz ne verjamem ne enemu pa ni drugemu! Zakaj se državljanom javno ne razgrnejo jasne karte in prikažejo razne možnosti o katerih se prerekate in pogajate!..., eni in drugi bi morali razgrniti jasne karte na RTV Slovenija, da vidimo v živo, kaj predlata obe stran in da bi bili vsi točno seznanjeni, kje so problemi in da nikakor ne pride do vzkladitve. Mnenja strokovnjakov iz obeh strani, vladnih in teh, ki želijo z referendumom izpeljati potrditev, da je njihova zamisel boljša-cenejša in veliko rentabilnija, zato jo naj bi izglasovali državljani na referendumu. Vlada pa kot ponavadi molči in dela prikrito očem javnosti! Vsi vemo, le to, da želi enotirnico že ob stoječem tiru , ki naj ne bi rešila zahtev Luke Koper in da ne govorim o ceni, ki je zelo daleč od realne. Napihnjena in pretirana, kot vse, čegarkoli se lotijo, naredijo pa nič.

In referendumi, tudi ti niso zastonj ljudje božji!... o tem ne razmišlja ne vlada, še manj predlagatelj. Nihče od vseh pa ne prikaže vseh možnosti, lokacij po katerih naj bi stekla zamisel proge enih in drugih pogajalcev javno pred ekrani. Le kregajo se, pisarijo, vlada dela na projektu čim bol potiho, da ja narod nima zadovoljivega pregleda o njihovih mučkah. Jaz lahko še vedno zatrdim, da več kot tri tretjine državljanov sploh ne ve, zakaj se gre pri vsem tem sranju in vi prihajate v javnost kar z referendumom. Prvo dobro seznanite državljane preko ekranov in ne samo na pismeno in z raznimi posnetki na spletu. Veliko ljudi nima spleta in na RTV bi se lahko strokovno prikazalo zakaj se sploh gre pri vsem tem projektu, potem pa delajte referendum če ga bo sploh potrebno. Ta napotek pa naj bi veljal za ene in za druge pogajalce. Državljanom ste dolžni obrazložiti, kaj želite eni in kaj drugi.

Zanima me tudi, kaj je z novo traso, ki naj bi šla vzporedno z viaduktom Črni Kal, to traso je od lastnikov zemljišč država že zdavnaj tega odkupila?..., mislim, da je bilo to v času in proti koncu Pahorjeve vlade, takrat so že izplačevali zemljišča za novo traso teh dvotirnic in ne razumem, zakaj želi vlada, da naj bi šla potem samo ena nova tirnica vzporedno z staro, če je že davno tega ugotovljeno, da teren ne ustrezna funkcionalnim normativom, že iz varnostnih razlogov, saj o tem problemu že vrabci čivkajo leta in leta. O odkupu vseh teh odkupljenih zemljišč se danes molči in nihče ne omenja, da so zemljišča za oba nova tira že davno tega odkupljena. Še veliko bi imel za napisati, pa naj bo zaenkrat dovolj. Vsi nekaj pišemo eni berejo, drugi sploh ne, sam predobro vem, kako se dejansko bere na spletih!...,da bi nam pa javno prikazali vse te možne variante preko ekranov, da resnično vidijo vsi državljani, to pa ni časa ali ni interesa, kaj menite? Le na referendum spravljati ljudi, o ja, to pa ja! Ste sploh prepričani, da so državljani dovolj seznanjeni o projektu, bodo sploh vedeli zakaj dejansko glasujejo?

Bodimo pošteni, ljudje niso brali, ker dejansko nič ne berejo, pa tudi videli niso nič!..., ja kako pa naj potem zavraga glasujejo, kako?..., samo iz raznih razgovorov, kaj ne opazite, da vlada vse skupaj samo mučka in skriva pred javnostjo in je slišati samo drugo stran?... Končajte že te norije, osveščajte ljudi preko javnih medijev-televizije, to naj bi veljalo za obe strani in presodite pametno, kako se bo dejansko speljal ta projekt. Poglejte si Hrvate, kako so uspešni pri raznih gradnjah velikih projektov, mostovi, ceste in da ne govorim še o vsem drugem, pri nas pa niso bile sposobne vse vlade do sedaj speljati enega samega projekta, da ni bilo vse narobe in da se ni pokradlo na kupe denarja za svoje žepe. Nihče pa ne  misli v dobrobit ljudem in državi. Teš 6 je bolje, da ne omenjam, sposobni ste ropati, prodajati, kar je narod ustvarjal vsa dolga leta, podarjati RKC-ju in uničevati ljudi, le to so vrline vseh vlad do sedaj...

Drugi tir v infografiki: Po 10 vladah in 16 različicah se bo vprašalo še ljudstvo :: Prvi interaktiv

Ali potrebujemo drugi železniški tir Divača—Koper ali ne? Koliko denarja odšteti za gradnjo? Kje naj poteka trasa? Naj bo proga eno- ali dvotirna?

profileimage
Všeč mi je
1
Komentarji
9
Romano Rajkov
0
Sep 11, 2017
Morda se je pa kdo od odgovornih le zamislil ob pisanju mojega prispevka, ki smo ga na veliko širili po fb. straneh in še po raznih drugih spletih, občilih in to prav na to temo: »Zakaj vse skupaj, ves projekt, ne predstavita, obe strani na RTV Slovenija, pred ekrani, da vidijo vsi državljani in ne samo po raznih spletih!«…

Res me veseli, da sem se imel soočenje obeh strani moč gledati že na NOVA24TV pred dvema dnevoma in sedaj se bo moč ogledati in prisluhniti, še na RTV Sloveniji. Za tako predstavitev bi se morali spomniti že veliko prej in ne v zadnjem trenutku pred referendumom in ko jih morajo državljani sami osveščati, naj se vse skupaj predstavi pred ekrani…
#9
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
(Maja V. Jakubek), lepo napisan komentar, kot si že sama omenila, te tudi sam podpiram, da bi bil ta projekt že zdavnaj lahko gotov. Zamljišča so bila odkupljena že za časa Pahorjeve vlade in od takrat se samo podajajo, naredijo pa nič!

Da ne govorim, od kdaj vse so pričeli teči pogovori in zahteve, da Luka nujno potrebuje nove tirnice, sam prav dobro vem, kako se je v luki promet večal in koliko je prav takrat prihajal sam Janša s svojo tedanjo delegacijo. Samo hodili so v uko, obljubljali se dogovarjali, naredili pa v obeh njegovih mandatih prav nič, znajo pa sedaj prav fino vrteti jezike in kriviti druge za vso svinjarijo, ki so jo pridelali tudi sami!..., kaj mislijo, da narod vse pozablja?

Morda bi imel okoli tega še veliko več napisati, ker sem ga dvakrat celo spremljal čez luko, pa rajši molčim in s tem tisočim odgovorim.
#8
Maja V. Jakubek
2
Sep 07, 2017
Romano , v to zadevo se nisem kaj veliko poglabljala in zato najbrž moje "modrovanje" ni ravno na mestu. Vem pa to da je ta projekt star malo manj kot naša država in da je ta izračun vzet iz arhivov vladavine "desetarja" in da je bil to projekt in je ta cena za 1 tir, zdaj pa se bo za skoraj 500 miljonov nižjo ceno od tiste ki jo je izračunala njegova vlada, realiziralo 2 tira. Zanimivo da ravno SDS najbolj kritizira cel projekt, ki ga sam ni bil sposoben začeti. Kako prepoznavno, kajne? Verjamem da nobena opcija ne bo zadovoljila vseh vendar pa je nekaj sigurno : Slovenija 2 tir potrebuje in od tega je odvisno marsikaj, tudi varovanje okolja posebno pa še razbremenitev prometa na primorski avtocesti, pa tudi nova delovna mesta ki jih bo posredno to prineslo. Vedno bom zagovarjala razvoj države in zato bom zagotovo na glasovalnem lističu obkrožila ZA. Glede stroškov referenduma pa bi bilo res potrebno sprejeti spremenjen zakon, ki bo nalagal predlagatelju plačilo "garancije" v višini cene referenduma. Če referendum uspe se mu vplačilo vrne, če pa referendum "pade" pa se za stroške obremeni predlagatelja. Ne more vsak, ki se spomni da se bo šel referendum, stroške obesiti nam, davkoplačevalcem. Če se bo ta zakon spremenil bo vsak predlagatelj dobro premislil ali bo vložil zahtevo za referendum .
#7
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
MARTA, jasno je meni, kako nas omejujejo mediji, imajo pa čas za vsako drugo sranje, ki nam ga vsiljujejo po TV.S. Žalostno, zelo žalostno pa je, da se za tak velik projekt, ki je tako zelo pomemben za državo in državljane, tega pa ni variante vklučiti v nekajurni program.

Za dvakrat po dve uri bi lahko uredili prenos, kjer bi se sestale obe strani, vladna in iniciativa G. Vilija. Obe strani bi v potankost lahko predstavili svoje zamisli, v katerih bi sodelovali tudi strokovnjaki tega področja. Kot sem že zapisal v prispevku, bi si vsi državljani lahko ogledali, kako zamišlj ena ali druga stran pogajalcev in morda ni referenduma ne bi bilo potrebno speljati.

Nekaj tega denarja bi se lahko namenilo za boljše osveščanje ljudi, ostalo pa bi ga še za naše lačne otroke in družine. Pri nas nihče več ne pomisli, da je država v ku.cu in je potrebno razmišljati o vsaki naložbi, ne pa, samo trošiti in ropati...
#6
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
KONTROLOR:, popolnoma razumem tvoje stališče do tega projekta. Tvoja zaskrbljujoča razmišljanja sem podal že v samem zapisu, ker tudi sam ne živim daleč stran!..., zelo dobro vem, da že obstoječa proga še zdaleč ni rentabilna in ne ustreza normativom, ki bi zagotavljali nemoten prevoz, če gledamo, koliko vlakov se podi po tej, obstoječi progi.

Koliko je moteče za ljudi, ki živijo v tej bližini, koliko je požarov v poletnih mesecih in da ne naštevam še vsa neugodja, ki jih povzročajo ti prevozi v bližini naselji stare proge. Vlada gleda le najcenejšo varianto, stroškovno pa prikazuje v nebo vpijajoče cene izgradnje. Ve se, da mučkajo in gledajo na projekt kot na zaslužek in ne, da se za državo naredi nekaj donosnega, neobremenjujočega in koristnega.

A žal!..., čas kapitalistov je mora za nas državljane in vse dokler ne bo sprememb na političnem nivoju in na spremembi družbene ureditve, bo še hudo v tej deželi...
#5
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
APMMB2, zahvaljujem na lepo napisanem komentarju. Kot je opaziti v tvojem pisanju, i na strani Vilija, ki vem, da se na vse pretege muči, da bi uspel uveljaviti zamisli strokovnjakov, ki zagovarjajo njegovo stališče.

Kolikor vidim, ker na svoji skupini kar veliko oglašujem njegova stališča v zapisih, je stvar po moji oceni sledeča: " Kot sem že zapisal, ljudje vse premalo spremljajo in berejo zapise, to je občutiti prav na tem, da ni komentiranja. Ne dogaja pa se to samo v teh prispevkih, še veliko drugega se objavlja na skupini, kar bi bilo zelo koristno, če bi brali in stvari spremljali bolj zagnano, kot jih po veečino spletih in bi se v naši družbi že veliko spremenilo. Žal, pa radi berejo le prispevke, ki jih prenašamo iz drugih javnih občil, raznih časopisov, kjer je moč uvidti, da je v njih veliko neresnice. Nezavedajoč, da jih taki prispevki le zavajajo in vodijo v še večji dvom, ko se objavi nekaj zelo pomembnega.

Nerazsodnost in nezaupanje nas nese, preveč zgrešenih projektov in vse preveč korupcije in zato je tudi v tem projektu veliko dvomov in nejasnosti. Nisem rekel, da imam tudi sam nerzjasnjene stališča do opredelitve pri tem projektu, priznam pa, da mi še veliko tega ni popolnoma jasno in da bi sproščeno glasoval na referendumu z DA!..., zelo veiko preberem in če sem odkrit, ne poznam dovolj vladnih predlogov, ker v večini vse skrivajo pred javnostjo in prav zaradi njih utemeljujem, da stvar ni zrela za referendum. Toliko bi imel povedati na tvoje pisanje...
#4
Marta
2
Sep 06, 2017
Joj, dragi moji, ko bi vi vedeli, kako radi bi davkoplačevalcisenedamo pred slovensko javnostjo vse razložili, narisali, diskutirali, predstavili, tudi 14 dni če je treba, maratonsko, ampak, ko bi vi vedeli, kako mediji omejujejo soočenja, sploh jih niso pripravljena pripraviti ker oni imajo neka svoja pravila in programski čas zapolnjen z drugimi temami. Zato pa Vili pripravlja tiskovne konference in vabi na soočenja poleg stroke tudi vladne predstavnike po različnih koncih slovenije, saj to veste, a ne? Če slučajno o tem niste nič slišali, niste gluhi, ste čisto običajen državljan, ki tega ne more vedeti, ker državljana o dejavnosti Vilija noben medij ne obvešča.
#3
kontrolor
1
Sep 06, 2017
jaz bi privoščila vsaj en teden, no mesec dni gospodom, ki pametujejo, da bi "zgradili oz. obnovili obstoječi tir" oz. mu povečali kapaciteto, da žvijo poleg te proge, pa da bi bilo to še poleti, ko je sušno obdobje in bi poleg vsega doživeli še požar, ki ga povročajo slaba mehanizacija in iztrošenost pa slabo vzdrževanje....in bi jim premoženje "posmodilo"...OBSTOJEČE TRASE NIKAR ZA TOVOR, TO NE VZDRŽI zato glasujem za referendum, ker nihče in čisto nihče ne pomisli ob teh projektih na ljudi (čeprav nas je malo a ni pomembno - smo ljudje!!!) ki živijo poleg tirov, kjer dnevno prevozi cca 80 vlakov, kateri imajo tako težke vagone in da traja vožnja enega polnega vlaka tudi minuto ali več....nihče ne pomisli na to, kaj dihamo, ker je tovor pretežno dieselski, s čim pršijo traso proti zaraščanju in nam oplemenitujejo vrtove in dvorišča, da ne govrim o finemu kovinskemu prahu, ki ga ob zaviranju odnaša k nam....in še in še.
#2
APMMB2
1
Sep 06, 2017
S piscem se strinjam. Premalo je poznana problematika, saj tudi iz zapisa Romana Rajkova izhaja, da je popolnoma neobveščen.
Naj pojasnim, da izgradnja drugega tira ob sedanjem, ne pride v poštev, saj bi gradnja ogrožala promet na obstoječem tiru in s tem bistveno okrnila njegovo kapaciteto in s tem vsaj za dobri dve leti ogrožala pretovor v luki Koper, ki bi morala poslvanje radikalno zmanšati.
Kar se odkupljenih zemljišč tiče, še ni nič tragičnega, saj gre za poceni zemljišča in za zelo male površine, saj poteka uzakonjena trasa pred vsem v predorih.
Kar zadeva cene je stvar zelo nejasna, saj se vladne ocene gibljejo od 700 mio, do 1.700 milo. Torej je med najnižjo in najvišjo ceno milijarda razlike, Kljub nenehnemu bombardiranju, vlada ni sposobna podati ocene, za katero stoji. Razlika je občutna in upati je, da jo bo referendum razbistril.
Nadaljna napaka, ali zabloda je v tem, da gre za industrisjki tir. Kar vlada vztrajno oporeka, desjtvo pa je, da bo na novi progi v glavnem 95% tovornega prometa, ostalo pa lokalni potniški promet. Za takšen transport pa je trasiranje proge z računsko hitrostjo 160km/h potrata, da ne rečem norost. To norost lahko referendum odpravi z izborom druge ugodnejše in cenejše trase.
Že pri trasiranju obstoječega tira je bilo preštudiranih več variant in ena izmad njih bi danes zanesljivo bila ugodnješa in cenejša od uzakonjene. Tudi ob študiranju in uveljavitvi sedanje uzakonjene trase, je bilo preštudiranih več varianat, ki so vse po vrsti ugodnješe od izbrane in uzajkonjene. Ta, uzakonjena je bila izbrana po naročilu gradbenega barona Ivana Zidarja, ki je zahteval najdražjo traso, po možnosti z dolgimi in dragimi predori, da bi on s svojim SCT čim več zaslužil. Danes SCTja ni več , pa tudi baron nima več vpliva na izgradnjo, zato lahko investitor izbere cenejšo in ugodnješo traso.
Navedel sem kar nekaj razlogov zakaj je referendum potreben.
Žal, žal, pa lahko to pojsnjujem samo na takšnih forumih kot je ta. Vsa večja glasila in mediji so v rokah vladajoče politike, so navadna trobila, ki zavajajo ljudi in zato se ni čuditi Romanu Rajkovu, ki se ne znajde in ne ve, kaj mu je storiti.
Žal je možno le z pozitivnim glasovanjem na referendumu poceniti izgradnjo železniške proge Divača-Koper in preprečiti zlorabe, ki se kažejo v neverejetnem razponu ocen izgradnje predrage varinate 2. tira, ki ga je vlada uzakonila zato, da bi omogočila ropanje Slovencev.
Potrebno se je udeležiti referenduma in izreči odločen NE zakonu!
#1
Romano Rajkov
Romano Rajkov
Objavil/a 2017-09-05 21:14:44 (Sep 05, 2017)
Starejša objava Novejša objava
Drugi tir v infografiki: Po 10 vladah in 16 različicah se bo vprašalo še ljudstvo :: Prvi interaktivni multimedijski portal, MMC RTV Slovenija

Ali potrebujemo drugi železniški tir Divača—Koper ali ne? Koliko denarja odšteti za gradnjo? Kje naj poteka trasa? Naj bo proga eno- ali dvotirna?

ZADNJE OBJAVE
Spremenimo nekaj v tej državi, da ne bomo prej v popolnosti izropani vsega, kar je naše!
Koliko časa še pod sistemsko ureditvijo demokracije, ki je že davno tega izničena, skorumpirana!
Ja, nasedli smo mi državljani že mnogokrat!..., vedno le zaupali raznemu natolcevanju in lažem!
Nova družbena ureditev se ne bo dosegla s pametovanjem in tudi z ulico ne!
Podružnica moskovske univerze Lomonosov v Kopru in velek napredek za Slovenijo!
Zapušćinske obravnave ne bo, zapustnica ni zapustila nikakršnega premoženja!
Slovenija naj izstopi iz evrocone in NATA, le tako bomo obvarovali pred zajedalci sebe in državo!
Ljudstvu čast in oblast, le tako bomo v naši državi spet svobodni, socialno in pravno zaščiteni!
Čas je za nove spremembe!...,novi predsednik, naj bi bil tudi začetek teh novih sprememb!
FOTKA, KI JO BOMO POMNILI ŠE DOLGO!
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
Februar 2018
PTSČPSN
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728

Oglasi

poslovanja s kriptovalutami se je najlažje lotiti tako, da si preberete nekaj člankov na to temo. najbolje, da začnete povsem na začetku in sicer pri člankih: kako kupiti bitcoin ali druge kriptovalute?

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

vas zanima poslovanje s kriptovalutami, pa ne veste, kako se tega lotiti in kje začeti? potem preberite navodila v članku: kako kupiti bitcoin? tam boste dejansko izvedeli, kaj in kako morate storite, da boste uspešno opravili nakup te kriptovalute. 

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

vas zanima konopljina smola cena? potem vas vabimo, da si ogledate ponudbno na naši spletni strani. cbd smola ima veliko pozitivnih zdravilnih učinkov in je priporočljiva za raznorazne bolezni. https://be-hempy.si/izdelek/cbd-konopljina-smola/

Kategorija: Naravna kozmetika

Cena: Pokličite za ceno

v kolikor spremljate zimske olimpijske igre in želite biti na tekočem z vsem dogajanjem potem vas vabimo, da si vse novice preberte na naši spletni strani: https://www.aktivni.si/zimske-olimpijske-igre-2018/

Kategorija: Ostala športna oprema

Cena: Pokličite za ceno

v kolikor se želite odpeljati na kakšen krajši izlet po sloveniji si oglejte raznovrstne ponudbe v katerih so vključene tudi nočitve. https://1nadan.si/vse-ponudbe/izleti

Kategorija: Potovanja in izleti

Cena: Pokličite za ceno

nudimo dnevne, tedenske, vikend najeme tovornih kombijev ... smo prilagodljivi in cenovno zelo ugodni. vozila so redno vzdrževana, opremljena s slovensko in avstrijsko vinjeto. da bo vaš prevoz varen in hiter, je naše malo podjetje prava izbira. kontaktirajte nas.

Kategorija: Storitve

Cena: 45 €

7481.) mali škrat plenicetat

Kategorija: Hobi in prosti čas

Cena: 19.99 €

6821.) maček muri

Kategorija: Leposlovje

Cena: 14.99 €

6564.)  stena 1 del  

Kategorija: Leposlovje

Cena: 8.99 €

5645.) zakaj ?

Kategorija: Računalništvo in internet

Cena: 14.99 €

5197.) živa hiša

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9 €

2862.) spregledala ?

Kategorija: Leposlovje

Cena: 18.99 €

Prikaži več
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj