Za referendum?..., vse premalo ljudi seznanjeno o samem poteku projekta, v popolnosti informirano, morda le ena tretjina!

Objavil/a Romano Rajkov, dne 2017-09-05 ob 21:14:44

Če sem odkrit, jaz ne verjamem ne enemu pa ni drugemu! Zakaj se državljanom javno ne razgrnejo jasne karte in prikažejo razne možnosti o katerih se prerekate in pogajate!..., eni in drugi bi morali razgrniti jasne karte na RTV Slovenija, da vidimo v živo, kaj predlata obe stran in da bi bili vsi točno seznanjeni, kje so problemi in da nikakor ne pride do vzkladitve. Mnenja strokovnjakov iz obeh strani, vladnih in teh, ki želijo z referendumom izpeljati potrditev, da je njihova zamisel boljša-cenejša in veliko rentabilnija, zato jo naj bi izglasovali državljani na referendumu. Vlada pa kot ponavadi molči in dela prikrito očem javnosti! Vsi vemo, le to, da želi enotirnico že ob stoječem tiru , ki naj ne bi rešila zahtev Luke Koper in da ne govorim o ceni, ki je zelo daleč od realne. Napihnjena in pretirana, kot vse, čegarkoli se lotijo, naredijo pa nič.

In referendumi, tudi ti niso zastonj ljudje božji!... o tem ne razmišlja ne vlada, še manj predlagatelj. Nihče od vseh pa ne prikaže vseh možnosti, lokacij po katerih naj bi stekla zamisel proge enih in drugih pogajalcev javno pred ekrani. Le kregajo se, pisarijo, vlada dela na projektu čim bol potiho, da ja narod nima zadovoljivega pregleda o njihovih mučkah. Jaz lahko še vedno zatrdim, da več kot tri tretjine državljanov sploh ne ve, zakaj se gre pri vsem tem sranju in vi prihajate v javnost kar z referendumom. Prvo dobro seznanite državljane preko ekranov in ne samo na pismeno in z raznimi posnetki na spletu. Veliko ljudi nima spleta in na RTV bi se lahko strokovno prikazalo zakaj se sploh gre pri vsem tem projektu, potem pa delajte referendum če ga bo sploh potrebno. Ta napotek pa naj bi veljal za ene in za druge pogajalce. Državljanom ste dolžni obrazložiti, kaj želite eni in kaj drugi.

Zanima me tudi, kaj je z novo traso, ki naj bi šla vzporedno z viaduktom Črni Kal, to traso je od lastnikov zemljišč država že zdavnaj tega odkupila?..., mislim, da je bilo to v času in proti koncu Pahorjeve vlade, takrat so že izplačevali zemljišča za novo traso teh dvotirnic in ne razumem, zakaj želi vlada, da naj bi šla potem samo ena nova tirnica vzporedno z staro, če je že davno tega ugotovljeno, da teren ne ustrezna funkcionalnim normativom, že iz varnostnih razlogov, saj o tem problemu že vrabci čivkajo leta in leta. O odkupu vseh teh odkupljenih zemljišč se danes molči in nihče ne omenja, da so zemljišča za oba nova tira že davno tega odkupljena. Še veliko bi imel za napisati, pa naj bo zaenkrat dovolj. Vsi nekaj pišemo eni berejo, drugi sploh ne, sam predobro vem, kako se dejansko bere na spletih!...,da bi nam pa javno prikazali vse te možne variante preko ekranov, da resnično vidijo vsi državljani, to pa ni časa ali ni interesa, kaj menite? Le na referendum spravljati ljudi, o ja, to pa ja! Ste sploh prepričani, da so državljani dovolj seznanjeni o projektu, bodo sploh vedeli zakaj dejansko glasujejo?

Bodimo pošteni, ljudje niso brali, ker dejansko nič ne berejo, pa tudi videli niso nič!..., ja kako pa naj potem zavraga glasujejo, kako?..., samo iz raznih razgovorov, kaj ne opazite, da vlada vse skupaj samo mučka in skriva pred javnostjo in je slišati samo drugo stran?... Končajte že te norije, osveščajte ljudi preko javnih medijev-televizije, to naj bi veljalo za obe strani in presodite pametno, kako se bo dejansko speljal ta projekt. Poglejte si Hrvate, kako so uspešni pri raznih gradnjah velikih projektov, mostovi, ceste in da ne govorim še o vsem drugem, pri nas pa niso bile sposobne vse vlade do sedaj speljati enega samega projekta, da ni bilo vse narobe in da se ni pokradlo na kupe denarja za svoje žepe. Nihče pa ne  misli v dobrobit ljudem in državi. Teš 6 je bolje, da ne omenjam, sposobni ste ropati, prodajati, kar je narod ustvarjal vsa dolga leta, podarjati RKC-ju in uničevati ljudi, le to so vrline vseh vlad do sedaj...

Drugi tir v infografiki: Po 10 vladah in 16 različicah se bo vprašalo še ljudstvo :: Prvi interaktiv

Ali potrebujemo drugi železniški tir Divača—Koper ali ne? Koliko denarja odšteti za gradnjo? Kje naj poteka trasa? Naj bo proga eno- ali dvotirna?

profileimage
Všeč mi je
1
Komentarji
9
Romano Rajkov
0
Sep 11, 2017
Morda se je pa kdo od odgovornih le zamislil ob pisanju mojega prispevka, ki smo ga na veliko širili po fb. straneh in še po raznih drugih spletih, občilih in to prav na to temo: »Zakaj vse skupaj, ves projekt, ne predstavita, obe strani na RTV Slovenija, pred ekrani, da vidijo vsi državljani in ne samo po raznih spletih!«…

Res me veseli, da sem se imel soočenje obeh strani moč gledati že na NOVA24TV pred dvema dnevoma in sedaj se bo moč ogledati in prisluhniti, še na RTV Sloveniji. Za tako predstavitev bi se morali spomniti že veliko prej in ne v zadnjem trenutku pred referendumom in ko jih morajo državljani sami osveščati, naj se vse skupaj predstavi pred ekrani…
#9
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
(Maja V. Jakubek), lepo napisan komentar, kot si že sama omenila, te tudi sam podpiram, da bi bil ta projekt že zdavnaj lahko gotov. Zamljišča so bila odkupljena že za časa Pahorjeve vlade in od takrat se samo podajajo, naredijo pa nič!

Da ne govorim, od kdaj vse so pričeli teči pogovori in zahteve, da Luka nujno potrebuje nove tirnice, sam prav dobro vem, kako se je v luki promet večal in koliko je prav takrat prihajal sam Janša s svojo tedanjo delegacijo. Samo hodili so v uko, obljubljali se dogovarjali, naredili pa v obeh njegovih mandatih prav nič, znajo pa sedaj prav fino vrteti jezike in kriviti druge za vso svinjarijo, ki so jo pridelali tudi sami!..., kaj mislijo, da narod vse pozablja?

Morda bi imel okoli tega še veliko več napisati, ker sem ga dvakrat celo spremljal čez luko, pa rajši molčim in s tem tisočim odgovorim.
#8
Maja V. Jakubek
2
Sep 07, 2017
Romano , v to zadevo se nisem kaj veliko poglabljala in zato najbrž moje "modrovanje" ni ravno na mestu. Vem pa to da je ta projekt star malo manj kot naša država in da je ta izračun vzet iz arhivov vladavine "desetarja" in da je bil to projekt in je ta cena za 1 tir, zdaj pa se bo za skoraj 500 miljonov nižjo ceno od tiste ki jo je izračunala njegova vlada, realiziralo 2 tira. Zanimivo da ravno SDS najbolj kritizira cel projekt, ki ga sam ni bil sposoben začeti. Kako prepoznavno, kajne? Verjamem da nobena opcija ne bo zadovoljila vseh vendar pa je nekaj sigurno : Slovenija 2 tir potrebuje in od tega je odvisno marsikaj, tudi varovanje okolja posebno pa še razbremenitev prometa na primorski avtocesti, pa tudi nova delovna mesta ki jih bo posredno to prineslo. Vedno bom zagovarjala razvoj države in zato bom zagotovo na glasovalnem lističu obkrožila ZA. Glede stroškov referenduma pa bi bilo res potrebno sprejeti spremenjen zakon, ki bo nalagal predlagatelju plačilo "garancije" v višini cene referenduma. Če referendum uspe se mu vplačilo vrne, če pa referendum "pade" pa se za stroške obremeni predlagatelja. Ne more vsak, ki se spomni da se bo šel referendum, stroške obesiti nam, davkoplačevalcem. Če se bo ta zakon spremenil bo vsak predlagatelj dobro premislil ali bo vložil zahtevo za referendum .
#7
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
MARTA, jasno je meni, kako nas omejujejo mediji, imajo pa čas za vsako drugo sranje, ki nam ga vsiljujejo po TV.S. Žalostno, zelo žalostno pa je, da se za tak velik projekt, ki je tako zelo pomemben za državo in državljane, tega pa ni variante vklučiti v nekajurni program.

Za dvakrat po dve uri bi lahko uredili prenos, kjer bi se sestale obe strani, vladna in iniciativa G. Vilija. Obe strani bi v potankost lahko predstavili svoje zamisli, v katerih bi sodelovali tudi strokovnjaki tega področja. Kot sem že zapisal v prispevku, bi si vsi državljani lahko ogledali, kako zamišlj ena ali druga stran pogajalcev in morda ni referenduma ne bi bilo potrebno speljati.

Nekaj tega denarja bi se lahko namenilo za boljše osveščanje ljudi, ostalo pa bi ga še za naše lačne otroke in družine. Pri nas nihče več ne pomisli, da je država v ku.cu in je potrebno razmišljati o vsaki naložbi, ne pa, samo trošiti in ropati...
#6
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
KONTROLOR:, popolnoma razumem tvoje stališče do tega projekta. Tvoja zaskrbljujoča razmišljanja sem podal že v samem zapisu, ker tudi sam ne živim daleč stran!..., zelo dobro vem, da že obstoječa proga še zdaleč ni rentabilna in ne ustreza normativom, ki bi zagotavljali nemoten prevoz, če gledamo, koliko vlakov se podi po tej, obstoječi progi.

Koliko je moteče za ljudi, ki živijo v tej bližini, koliko je požarov v poletnih mesecih in da ne naštevam še vsa neugodja, ki jih povzročajo ti prevozi v bližini naselji stare proge. Vlada gleda le najcenejšo varianto, stroškovno pa prikazuje v nebo vpijajoče cene izgradnje. Ve se, da mučkajo in gledajo na projekt kot na zaslužek in ne, da se za državo naredi nekaj donosnega, neobremenjujočega in koristnega.

A žal!..., čas kapitalistov je mora za nas državljane in vse dokler ne bo sprememb na političnem nivoju in na spremembi družbene ureditve, bo še hudo v tej deželi...
#5
Romano Rajkov
1
Sep 07, 2017
APMMB2, zahvaljujem na lepo napisanem komentarju. Kot je opaziti v tvojem pisanju, i na strani Vilija, ki vem, da se na vse pretege muči, da bi uspel uveljaviti zamisli strokovnjakov, ki zagovarjajo njegovo stališče.

Kolikor vidim, ker na svoji skupini kar veliko oglašujem njegova stališča v zapisih, je stvar po moji oceni sledeča: " Kot sem že zapisal, ljudje vse premalo spremljajo in berejo zapise, to je občutiti prav na tem, da ni komentiranja. Ne dogaja pa se to samo v teh prispevkih, še veliko drugega se objavlja na skupini, kar bi bilo zelo koristno, če bi brali in stvari spremljali bolj zagnano, kot jih po veečino spletih in bi se v naši družbi že veliko spremenilo. Žal, pa radi berejo le prispevke, ki jih prenašamo iz drugih javnih občil, raznih časopisov, kjer je moč uvidti, da je v njih veliko neresnice. Nezavedajoč, da jih taki prispevki le zavajajo in vodijo v še večji dvom, ko se objavi nekaj zelo pomembnega.

Nerazsodnost in nezaupanje nas nese, preveč zgrešenih projektov in vse preveč korupcije in zato je tudi v tem projektu veliko dvomov in nejasnosti. Nisem rekel, da imam tudi sam nerzjasnjene stališča do opredelitve pri tem projektu, priznam pa, da mi še veliko tega ni popolnoma jasno in da bi sproščeno glasoval na referendumu z DA!..., zelo veiko preberem in če sem odkrit, ne poznam dovolj vladnih predlogov, ker v večini vse skrivajo pred javnostjo in prav zaradi njih utemeljujem, da stvar ni zrela za referendum. Toliko bi imel povedati na tvoje pisanje...
#4
Marta
2
Sep 06, 2017
Joj, dragi moji, ko bi vi vedeli, kako radi bi davkoplačevalcisenedamo pred slovensko javnostjo vse razložili, narisali, diskutirali, predstavili, tudi 14 dni če je treba, maratonsko, ampak, ko bi vi vedeli, kako mediji omejujejo soočenja, sploh jih niso pripravljena pripraviti ker oni imajo neka svoja pravila in programski čas zapolnjen z drugimi temami. Zato pa Vili pripravlja tiskovne konference in vabi na soočenja poleg stroke tudi vladne predstavnike po različnih koncih slovenije, saj to veste, a ne? Če slučajno o tem niste nič slišali, niste gluhi, ste čisto običajen državljan, ki tega ne more vedeti, ker državljana o dejavnosti Vilija noben medij ne obvešča.
#3
kontrolor
1
Sep 06, 2017
jaz bi privoščila vsaj en teden, no mesec dni gospodom, ki pametujejo, da bi "zgradili oz. obnovili obstoječi tir" oz. mu povečali kapaciteto, da žvijo poleg te proge, pa da bi bilo to še poleti, ko je sušno obdobje in bi poleg vsega doživeli še požar, ki ga povročajo slaba mehanizacija in iztrošenost pa slabo vzdrževanje....in bi jim premoženje "posmodilo"...OBSTOJEČE TRASE NIKAR ZA TOVOR, TO NE VZDRŽI zato glasujem za referendum, ker nihče in čisto nihče ne pomisli ob teh projektih na ljudi (čeprav nas je malo a ni pomembno - smo ljudje!!!) ki živijo poleg tirov, kjer dnevno prevozi cca 80 vlakov, kateri imajo tako težke vagone in da traja vožnja enega polnega vlaka tudi minuto ali več....nihče ne pomisli na to, kaj dihamo, ker je tovor pretežno dieselski, s čim pršijo traso proti zaraščanju in nam oplemenitujejo vrtove in dvorišča, da ne govrim o finemu kovinskemu prahu, ki ga ob zaviranju odnaša k nam....in še in še.
#2
APMMB2
1
Sep 06, 2017
S piscem se strinjam. Premalo je poznana problematika, saj tudi iz zapisa Romana Rajkova izhaja, da je popolnoma neobveščen.
Naj pojasnim, da izgradnja drugega tira ob sedanjem, ne pride v poštev, saj bi gradnja ogrožala promet na obstoječem tiru in s tem bistveno okrnila njegovo kapaciteto in s tem vsaj za dobri dve leti ogrožala pretovor v luki Koper, ki bi morala poslvanje radikalno zmanšati.
Kar se odkupljenih zemljišč tiče, še ni nič tragičnega, saj gre za poceni zemljišča in za zelo male površine, saj poteka uzakonjena trasa pred vsem v predorih.
Kar zadeva cene je stvar zelo nejasna, saj se vladne ocene gibljejo od 700 mio, do 1.700 milo. Torej je med najnižjo in najvišjo ceno milijarda razlike, Kljub nenehnemu bombardiranju, vlada ni sposobna podati ocene, za katero stoji. Razlika je občutna in upati je, da jo bo referendum razbistril.
Nadaljna napaka, ali zabloda je v tem, da gre za industrisjki tir. Kar vlada vztrajno oporeka, desjtvo pa je, da bo na novi progi v glavnem 95% tovornega prometa, ostalo pa lokalni potniški promet. Za takšen transport pa je trasiranje proge z računsko hitrostjo 160km/h potrata, da ne rečem norost. To norost lahko referendum odpravi z izborom druge ugodnejše in cenejše trase.
Že pri trasiranju obstoječega tira je bilo preštudiranih več variant in ena izmad njih bi danes zanesljivo bila ugodnješa in cenejša od uzakonjene. Tudi ob študiranju in uveljavitvi sedanje uzakonjene trase, je bilo preštudiranih več varianat, ki so vse po vrsti ugodnješe od izbrane in uzajkonjene. Ta, uzakonjena je bila izbrana po naročilu gradbenega barona Ivana Zidarja, ki je zahteval najdražjo traso, po možnosti z dolgimi in dragimi predori, da bi on s svojim SCT čim več zaslužil. Danes SCTja ni več , pa tudi baron nima več vpliva na izgradnjo, zato lahko investitor izbere cenejšo in ugodnješo traso.
Navedel sem kar nekaj razlogov zakaj je referendum potreben.
Žal, žal, pa lahko to pojsnjujem samo na takšnih forumih kot je ta. Vsa večja glasila in mediji so v rokah vladajoče politike, so navadna trobila, ki zavajajo ljudi in zato se ni čuditi Romanu Rajkovu, ki se ne znajde in ne ve, kaj mu je storiti.
Žal je možno le z pozitivnim glasovanjem na referendumu poceniti izgradnjo železniške proge Divača-Koper in preprečiti zlorabe, ki se kažejo v neverejetnem razponu ocen izgradnje predrage varinate 2. tira, ki ga je vlada uzakonila zato, da bi omogočila ropanje Slovencev.
Potrebno se je udeležiti referenduma in izreči odločen NE zakonu!
#1
Romano Rajkov
Romano Rajkov
Objavil/a 2017-09-05 21:14:44 (Sep 05, 2017)
Starejša objava Novejša objava
Drugi tir v infografiki: Po 10 vladah in 16 različicah se bo vprašalo še ljudstvo :: Prvi interaktivni multimedijski portal, MMC RTV Slovenija

Ali potrebujemo drugi železniški tir Divača—Koper ali ne? Koliko denarja odšteti za gradnjo? Kje naj poteka trasa? Naj bo proga eno- ali dvotirna?

ZADNJE OBJAVE
Zapušćinske obravnave ne bo, zapustnica ni zapustila nikakršnega premoženja!
Slovenija naj izstopi iz evrocone in NATA, le tako bomo obvarovali pred zajedalci sebe in državo!
Ljudstvu čast in oblast, le tako bomo v naši državi spet svobodni, socialno in pravno zaščiteni!
Čas je za nove spremembe!...,novi predsednik, naj bi bil tudi začetek teh novih sprememb!
FOTKA, KI JO BOMO POMNILI ŠE DOLGO!
ODMEVNO: Poglejte kakšno pokojnino bodo po novem prejemali upokojenci!
Nepremišljene in težko razumljene norije raziskovalcev, ki se igrajo z nadmočjo narave!
Stopimo iz teme trplenja v svetlo prihodnost, mi državljani to lahko spremenimo!
Ko državljani občutimo krivice, da smo nezaželeni, zavrženi in brez vsakih pravic!
Narod si sodbo piše sam!..., neposlušnost in naivnost, pa nas vodi v pogubo...
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
IŠČI PO ARHIVU
November 2017
PTSČPSN
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930

Oglasi

7684.) mali veterinarski priročnik

Kategorija: Dom in vrt

Cena: 17.99 €

7683.) nosečnost in novorojenček

Kategorija: Družina in vzgoja otrok

Cena: 9.99 €

7682.) biološko pridelovanje hrane

Kategorija: Dom in vrt

Cena: 9.99 €

7681.) živinozdravništvo knjiga je bila izdana leta 1885

Kategorija: Naravoslovje

Cena: 599.99 €

7680.) sveto pismo  slovenski standardni prevod

Kategorija: Duhovnost in osebna rast

Cena: 19.99 €

7679.) zdravilna moč sadja in zelenjave

Kategorija: Zdravje

Cena: 19.99 €

7678.) dekameron

Kategorija: Leposlovje

Cena: 16 €

vsi, ki se navdušujete nad ekstremnimi športi, preverite tudi ponudbo podjetja altituda. ta ima namreč v ponudbi soteskanje različnih težavnosti, spust po jeklenici in še kaj bi se našlo. preverite še ostale aktivnosti v adventure slovenia.

Kategorija: Potovanja in izleti

Cena: Pokličite za ceno

bliža se čas praznikov in verjetno ste tudi vi med tistimi, ki že mrzlično razmišljate, kaj podariti vašemu malčku ali nečaku za novo leto. majhni fantki so najbolj navdušeni nad avtomobilčki, tako da z nakupom takega darila zagotovo ne boste zgrešili. preverite še ostalo ponudbo podjetja vlakec. 

Kategorija: Igrače za fante

Cena: Pokličite za ceno

mi smo registrirana tvrtka koja se nalazi u velikoj britaniji i južnoj africi, mi smo ovdje služiti ćete biti dobri i visoko kvalitetne proizvode po vrlo konkurentnim cijenama.   trenutno imamo prodaju popust na sve naše proizvode odmah imamo prodaju popust cijena zbog svečane i već krajem godine prodaje.     mobilni telefoni su novi, originalni, otključani zapečaćeni u kutiji s europskim jamstvom.   dostava na vašu adresu traje 3 dana putem kurirske službe fedex express ili dhl-a.   zainteresirani kupac trebao bi kontaktirati sljedeće:   (kontakt (whatsapp) +27604484153   e-mail: euroelectronicshop@gmail.com     telefonski broj: ☎ +27604484153     apple iphone x   apple iphone x 64gb počevši od € 480   apple iphone x 256gb počevši od € 540     apple iphone 8 i 8 plus     apple iphone 8 64gb  od 400 €    apple iphone 8 256gb od 440 €      apple iphone 8 plus 64gb 420 €    apple iphone 8 plus 256gb od € 460       apple watch series 3 od € 200       apple iphone 7 32gb od 300 € apple iphone 7 128gb od 330 € apple iphone 7 256gb od 360 €   apple iphone 7 plus apple iphone 7 plus 32gb od 320 € apple iphone 7 plus 128 gb od 350 € apple iphone 7 plus 256 gb od 380 €         apple iphone 6s apple iphone 6s 16gb od 250 € apple iphone 6s 64gb od 270 € apple iphone 6s 128 gb od 300 €   apple iphone 6s plus 16gb od 290 € iphone 6s plus 64gb ...... 310 € apple iphone 6s plus 128gb .... 330 €     apple iphone 6 plus apple iphone 6 plus 16gb od 170 €   apple iphone 6 plus 64gb od 200 €   apple iphone 6 plus 128gb od 220 €       ipad   ipad ipad wi-fi + mobilni 128gb - od 300 €   wi-fi apple ipad 32gb od 200 €   apple ipad mini 4 128-inčni wi-fi od 250 €   tablet apple ipad air 2 wi-fi 32gb od 220 €   apple ipad pro 12.9 "32gb od 340 €   apple ipad pro 128gb wi-fi + 4g od 350 €             samsung   samsung galaxy note 8 64gb od 450 €   samsung galaxy s8 + plus 64gb od € 400   samsung galaxy s8- 64gb od 380 €   samsung galaxy s7 edge 32gb od 300 €   samsung galaxy s7 edge 64gb od 340 eura     samsung galaxy s6 + edge 32gb od 240 €   samsung galaxy s6 + edge 64gb  od 260 €       sony xperia xz premium g8142 64gb  4g od 280 €     htc u11 6gb ram 128gb 4g od po 300 €   htc one 10 32gb 4g slobodno - od € 180   htc u ultra 64gb 4g  slobodan - od € 180   sony playstation 4 1tb + fifa 18 + 2 dualshock ... 190 €           zainteresirani kupac trebao bi kontaktirati sljedeće:   (kontakt (whatsapp) +27604484153   e-mail: euroelectronicshop@gmail.com   telefonski broj: ☎ +27604484153

Kategorija: GSM telefoni

Cena: 480 €

če v vašem podjetju pripravljate poslovni dogodek in bi radi poslali lično oblikovana vabila, potem kontaktirajte podjetje dominatus d.o.o., ki nudi profesionalno . 

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

2840.) kruto in nenavadno

Kategorija: Leposlovje

Cena: 12.99 €

Prikaži več
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj