Članek

RTVSLO proti državljanom!

Tarča - oddaja za javnost brez sodelovanje civilne javnost (2.tir). RTVSLO dela proti svojim gledalcem in poslušalcem!
Objavljeno Oct 04, 2018

Spoštovani! Berem https://www.24ur.com/novice/ slovenija/alenka-bratusek-naj- bi-odslovila-madzarsko.html
Idrijsko podjetje Kolektor pa je zahtevalo dodatna dva milijona evrov za pripravljalna dela.  

Komentator: No, na koncu koncev bomo ugotovili, da je g. ki je opozarjal na nepravilnosti in netransparentnost imel še kako prav, žal ga na referendumu nismo podprli, ampak smo raje podprli krajo. 


Ne morem razumeti, da JAVNA TV v oddajo TARČA namenjeno ljudem(!) ne povabi glavnega pobudnika ZA CENEJŠO in HITREJE dokončano dvotirno progo.


Cel mesec smo se civili na terenu, trudili in prepričali množico, niste pa nas množično podprli mediji in raziskovalni novinarji, da bi z zmago na referendumu onemogočili mafijo oz. omogočili gradnjo, ki bi pomenila korist za celotno državo! Le ZAKAJ???
Proga bi morala biti namenjena tudi ljudem (potnikom), morala bi vključevati modernizacijo (uvedba izmeničnega toka) in inovativne rešitve - regeneracija energije. 


ZAKAJ ne naredite apolitične TARČE z mnenji inženirske stroke, ki je večinsko proti temu spornemu "Cerarjevemu 2.tiru" !?


TA, cenovno, krajinsko (NATURA 2000 - ali bo treba vračati EU denar zaradi kršenja EU zakonodaje?) in  časovno (dva tira namenjena le tovoru, ne pa tudi ljudem, zgrajena do 2030, HALO?) sporen (!) pa tudi nevaren  tunelski projekt (požarna nevarnost, pa tudi nevarno mreženje stebrov želez. in cestnih viaduktov),  je kot kaže TUDI VEZIVO nove Šarčeve vlade. Čeprav je ta pred volitvami dejal (POPtv), da 2TDK ne potrebujemo,  bodo sedaj tja kot kaže postavili nove Dragonja SAB kadre in celo dodatno zaposlovali!. Koliko časa še? 


Lep pozdrav
Iva Pavlin Žurman, državljanka, ki mi ni vseeno!

AP

Vlak je odpeljal in o novi trasi tira med Koprom in Divačo ni več mogoče razmišljati. Vlada je premočna in noben resen argument o kvarnosti uzakonjene trase je ne more več ustaviti. Zato je potrebno v tej zagatni situaciji rešiti vsaj tisto, kar se rešiti da. Večkrat sem že omenil, da je računska hitrost prdvidene proge potratna in nima ekonomskega opravičila. Kakorkoli gledamo na progo, bo to v bistvu industrijski tir luke Koper. Nobene potrebe ni, da je za progo obratovalna hotrost večja od 100km/h. Zadostuje hitrost 80km/h, kar omogoča izgradnjo dvotirnih predorov. S tem bi bistveno pocenili izgradnjo drugega tira, saj bi z nebistveno podržitvijo gradbenih deli dobili traso dvotirne proge. Dodatni, ali drugi tir bi lahko zgradili sočasno, lahko pa z zamikom takrat, ko bi to količina tovora zahtevala. Na ta način bi lahko takoj opustili obstoječi tir , zadovoljili zahteve prebivalcev Črnega Kala in seveda prihranili sredstva za vzdrževanje in ohranjanje obsoječega tira. Ta spremamba ne bo bistveno vplivala na potek gradnje saj je mogoče doseči spremembo lokacijskega dovoljenja v okviru toleranc in nebistveno večjih posegov v zemljišča. Projekte za izvedbo pa bi bilo potrebno izvesti na novo, kar pa je vprašanje kakšnega pol leta, kar ne bo bistveno vplivalo na končni rok gradnje.