Članek

Ekološki izlet

Izlet v slepo črevo vladni zavoj proti Trstu ! Odhod avtobusa bo v torek 19.09.2017 ob 8 uri izpred hale Tivoli v Ljubljani

Strokovni vodja dr. Damir Josipovič,lokalni podporniki Franc Malečkar in Milan Gregorič

Objavljeno Sep 16, 2017

AGENCIJA SLEPO ČREVO ORGANIZIRA EKOLOŠKI IZLET V "SLEPO ČREVO" to je  na kraj ABSURDNEGA 10 KM ZAVOJA VLADNE TRASE PROTI TRSTU. To je skozi TINJANSKI IN VINJANSKI GOZD NA KRAŠKEM ROBU - 2 x 5 km predora, dva viadukta in uničenje gozda so popoln nesmisel in podaljšujejo izgradnjo resničnega DVOJNEGA TIRA  ZA NEKAJ LET!

Butalci se obračajo v grobu !

Namen izleta je spoznati realno dimenzijo vladne slepote o resici vladne trase 2 TIRA  !

Odhod avtobusa bo v torek 19.09.2017 ob 8 uri izpred hale Tivoli v Ljubljani. 

VSTOP na AVTOPUS JE PROST 

Po ogledu kraškega roba in slepega črevesa - zavoja proti Trstu, sledi prosta zabava – odvisno od vremena in soglasja udeležencev - lahko tudi piknik v naravi. 

Povratek Ljubljano do 16 h !

Prijave pošljite do 18.09.2017 na tel.040-203 524 in/ali e-naslov

Vili.kovacic@siol.net;

VABLJENI SO TUDI PREDSTAVNIKI VLADE RS, NJEN PREDSEDNIK MIRO CERAR in vodja referendumske kampanje vlade JURE LEBEN

ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI:


							     


							     
							
							     
							
							     

GOOGLE: "Državni sekretar ni vedel, da ni magister" Stranka moralnih, oh in sploh (kvalitet:)

Zim Zelen......jokajo se najbrž tudi izletniki, ki se zavedajo , kaj je narobe, pa nič ne morejo. Le pojdi kdaj z njimi, jih boš malo razvedril :))

*Radmila Upam, da bodo ti izleti tradicionalni, do konca izgradnje te "štreke". Morda se katerega udeležim (v primernem vremenu:) Nebo se je danes kar zjokalo nad udeleženci!

Zim Zelen....v članku ki si ga dal, ekonomist Jože P. Damijan lepo opiše zavajanje vlade glede sovlaganja Madžarske, ki bo projekt gradnje drugega tira še dodatno podražila. Ciitat: Glede slednjega vlada na veliko manipulira, ko trdi, da vključitev Madžarske zmanjšuje stroške za davkoplačevalce (ker Madžarska prispeva kapitalski vložek v višini 200 mio evrov, za katerega bi se sicer morali zadolžiti). Dejansko je ravno nasprotno. Prvič, Madžarski bo treba plačevati letni donos na vložen kapital. Po uradnih simulacijah podjetja 2TDK, ta donos znaša 4.5% letno. V koncesijskem obdobju 45 let to pomeni, da bi Madžarski plačali kumulativno za 180 mio evrov več, kot če bi se vlada za isti znesek (200 mio evrov) zadolžila po 2.5% obrestni meri. In drugič, ker 2. tir še kar nekaj časa ne bo uspeval kreirati dovolj donosa, bo morala vlada letno iz proračuna za plačilo donosa Madžarski zagotavljati 30-40 mio evrov (v obliki t.i. plačila za razpoložljivost), kar pomeni dodatne proračunske odhodke, ki jih brez Madžarske ne bi bilo.

Zanimivo vabilo na izlet! ..................................... GOOGLE: "Semenj ničevosti okrog drugega tira, krjavlji in plačanci"