Članek

Sindikalist laže

Zavajanje in laži v Primorskih novicah, ki citirajo sindikalista KS90 Petra Majcna, ki že leto dni ve kaj je bistvo problema!

Pobudniki referenduma smo za dvotirno progo, ki jo lahko zgradimo v štirih letih in za 800 milijonov ter okoljsko neprimerno manj sporno kot je Drugi tir.

Objavljeno Sep 09, 2017

Zavajanje in laži v Primorskih novicah, ki citirajo sindikalista K90 g. Petra Majcna, ki ve že eno leto kaj je bistvo problema, pa vendar poziva: Ne pojdite na referendum, ker mi potrebujemo drugi tir!

Sindikalni delavci, ki so bili vodilni v sindikatu več kot deset so bili VEDNO zlizani z oblastjo samo zato da so lahko preživeli: Semolič, Jerkič, Berdajs, Majcen, itd………..

Resnica pa je ta, da je treba iti na referendum zato, ker je zakon koruptiven, prodaja primorsko zemljo za 45 let tujcem in prekomerno povečuje stroške Luki Koper, ter že v začetku zavaja ljudi, da se bo sam sebe izplačal. Zato ni znana končna cena, Vlada Mira Cerarja pa laže, ko v isti sapi govori o dvotirni progi pri vrednosti investicije 961 milijonov EUR. Če tako laž Primorci sprejmejo po navodilih g. Petra Majcna si naj samo zapomnijo kako se obnaša.

Zato ne pozabite:

Pojdimo na referendum, glasujmo PROTI, saj s tem zakonom o Drugem tiru skorumpirana oblast nadaljuje korupcijo v Sloveniji (mednarodno dokazano) in jo nadgrajuje s povezanimi sindikalisti.

Sindikalist g. Peter Majcen bi lahko zagotovil odpravo prekarnih delavcev tako, da bi zagotovil pošteno plačilo in pomagal pri odstranitvi mafijske združbe v Luki Koper, pa tega noče, ker on že ve zakaj!

Zato, ker bi kot sindikalist moral zagotoviti normalne delovne pogoje in plačo, pa rajši povečuje dobiček kapitalistu državi in je zato primerno nagrajen, da stope pred ljudi po naročilu.

Poglejmo kaj je g. Peter Majcen izjavil (po Primorskih novicah):

Zakon o drugem tiru bega ljudi

sobota, 9. september 2017, 06:00

Drugi tir je nujno potreben takoj, zakon o drugem tiru pa je slab. Tako je izzvenela okrogla miza o drugem tiru in razvoju Luke Koper, ki jo je pripravila koprska SD. Pokazala pa je predvsem to, da so ljudje v veliki dilemi, kako se odločiti na referendumu.

KOPER > “Prvič ne bom šel na referendum. Ne morem biti proti zakonu, ker ne želim dati podpore tistim, ki so tudi proti drugemu tiru. Ne morem pa niti biti za ta zakon, ker je slab in nas vlada v ničemer ni prepričala, da zakon potrebujemo,” je predsednik konfederacije sindikatov KS 90 Peter Majcen orisal precep, pred katerim se je znašlo veliko volilcev. Tir potrebujemo zdaj in ne šele leta 2026, je še poudaril.

Obžalujem, da je projekt drugi tir iz ekonomske potrebe, da imamo normalne pogoje za delo, postal politični problem,” je razočaran tudi Čedomir Bojanić, predsednik združenja špediterjev pri GZS. “Vlada je že vse od leta 2015 naredila vrsto nerazumljivih potez. Ko smo mi takrat poudarjali argumente za nujnost drugega tira, so jih na ministrstvu za infrastrukturo zavrgli - celo s študijo Mednarodnega prometnega foruma. Zdaj pa so to postali njihovi argumenti,” je še spomnil.

g. Peter Majcen in g. Peter Bojanić želita Primorcem vcepiti laži, Resnica pa je naslednja:

Pobudniki referenduma smo za dvotirno progo, ki jo lahko zgradimo v štirih letih in za 800 milijonov ter okoljsko neprimerno manj sporno kot je Drugi tir.

Trditev, da se prej kot v desetih letih ne da dobiti nov DPN, maj 2017 je sedaj po g. Lebnu skrajšana na 5 let. Če bomo glasovali PROTI bomo dočakali resnico, da je dovoljenje za gradnjo drugega tira mogoče dobiti že v enem letu!

Kdor danes trdi drugače namerno zavaja, ker je vsak lahko podučen. Posebej še g. Peter Majcen, ki je bil podučen od leta 2016 (če bo zanikal so detajli so na razpolago v arhivu DPSND!)

Trdimo, da vladni projekt Drugi tir ni bil nikoli kot varianta potrjen na javnih razpisih, ampak vedno samo naročen pri dvornih projektantih, ki so se mastili (dokazano 32 milijonov EUR) za vso neuporabno papirologijo pa so porabili preko 52 milijonov EUR. To naj bo prvi vložek pri začetku gradnje dvotirne proge in ne za pripravljalna dela po neuporabnem, zastarelem projektu Drugi tir, kakor navaja Vlada Mira Cerarja.

Imamo spisek parcel in njihovih lastnikov na trasi Drugega tira zato, da se bo vedelo, zakaj tak odpor proti spremembi trase.

Zato prosimo za popravek prispevka v Ponedeljek 11.9.2017 v časopisu Primorske Novice.

S spoštovanjem

DavkoPlačevalciSeNeDamo

PS: pazite se razlagalcev resnic, ki lahko vsakega ocenjujejo!

ZAKAJ moramo na referendumu glasovati PROTI: