Članek

Pisma podpornikov

SMC nas zares potiska v 19. stoletje

Vladni eksperti pravijo, da bo hitrost vlakca (kompozicije)160 km na uro in to v klanec-navzgor, po progi, ki ima 2 ostra zavoja-ovinka?! Me prav zanima, kako bo to (upajmo da ne!) v praksi delovalo!

Objavljeno Sep 02, 2017

Ravno sem ujela na RTV (Dnevnik) izjavo "naših" (prvorazrednih) SMC modrijanov (telebanov) o tem, da so oni za razvoj SLO v 21. stoletju, mi, pobudniki referenduma (društvo DavkoPlačevalciSeNeDamo), pa potiskamo Slovenijo v 19 stoletje. Take PIAR izjave (funkcionalno pismeni se prijemajo za glave) so brez nasprotnega mnenja popolna indoktrinacija, kajti v Sloveniji je papirnatih diplom vse več, možganov in razgledanosti pa vedno manj! Upam, da boste z vprašanji v soočenjih poskrbeli, da se bo razkrila vsa beda (žalostno, toda resnično) njihovega - SMC neznanja ali pa laganja!

Pravkar sem na spletnem časopisu komentirala prispevek 
https://spletnicasopis.eu/2017/09/02/kdo-si-upa-trditi-da-ni-primerjave-med-tes-6-in-drugim-tirom/#comment-1011

Saj ni res, pa je!

Na današnjem zasedanju stranke SMC so pametnikovali, da nasprotniki vladinega enojnega drugega tira (za vožnjo navzdol je še vedno predviden zastarel prvotni tir s problemi – požari, hrup, nevarnost vodnega onesnaževanja) potiskamo Slovenijo v 19. stoletje (sic!), čeprav je strokovna skupina (dr. Duhovnik), ki jo podpiramo, že avgusta 2016 (!) vladi predstavila svojo različico dvotirne proge: posodobitev stare proge in dodan drugi tir z uporabo najnovejših spoznanj za regeneracijo energije in le 4 km predorom (dokončana 2022), nasproti vladinim 8 predorom skupne dolžine 20,5 km (dokončana 2026) oz. v primeru dvotirne proge 16 predorom dolžine 41 km (dokončano leta 2033) na geološko spornem terenu!

Vendar so se Cerarjevi modernisti ustrašili modernega in naprednega projekta in so lani dr. Duhovnika zavrnili, danes pa so celo izjavili, da potiskamo Slovenijo (tudi dr. Duhovnik), ker nasprotujemo vladi (enemu tiru in projektu staremu 20 let z nesmiselnim zavojem proti Trstu), nazaj v 19. stoletje, oni pa so za napredek. HALOOO? KOGA IMAJO ZA NORCA??!

Vladni eksperti pravijo, da bo hitrost vlakca (kompozicije)160 km na uro in to v klanec-navzgor, po progi, ki ima 2 ostra zavoja-ovinka?! Me prav zanima, kako bo to (upajmo da ne!) v praksi delovalo. In še, kakšna bo pa hitrost od Divače do Ljubljane in in skozi glavno postajo v Zalog, dvakrat po največ 10 km na uro (pravi poznavalec), da se kompozicija obrne na Jesenice.

Danes so v SP Dela objavljeni trije članki - replike na zavajanje in laži (Drugi tir za telebane) Delovega novinarja B. Šuligoja , tudi moje (posodobljeno v priponki). Na osnovi zapisanega lahko pripravite veliko vprašanj za naše moderne telebane. Članke s podatki objavljamo tudi na referendumdrugitir.si

Preberite tudi      http://www.casnik.si/index.php/2017/09/01/kam-drvimo-z-drugim-tirom/

Lep pozdrav

Iva Pavlin Žurman

Zimzelen, glede na to, da sem udeležen pri kampanji in da stran referendumdrugitir.si stoji na publishwall platformi in jo upravlja pw ekipa, sem se že uspel seznaniti z nekaj dejstvi. Tako da se da suvereno najti konkretne odgovore, če si kdo želi. Zavajanja pa ne bom toleriral. Različne številke so posledica tega, ker je dejansko več številk v igri. Namreč za vladno traso ni tehnične dokumentacije in se cene logično ne da določiti. Ampak kakorkoli že. Poanta referenduma je zakon. In zakon predvideva finančni model, ki bo v 40 letih prinesel iz različnih naslovov taks in deležev znesek 3.4 milijarde €. Ta številka je edina znana (tudi pravilna) in jo je prvi javno obelodanil koprski župan Popovič. Na omenjeni spletni strani najdete celoten izračun http://referendumdrugitir.si/

Kdorkoli že tole blebeta, ga pozivam, da se ustavi, ker mu bom sicer onemogočil dostop. Samo dejstva dovolim, zavajanja ne bom dovoljeval. 1. Luka Koper in Železnice bi to infrastrukturo morale plačati same, ker je to njihov posel. Državljani ne bomo imeli od tega nič. 2. 2TIR BO V 40 LETIH PRINESEL 2 MILIJARDI PROMETA. Če bo proga stala 800 mio, bo mogoče celo nekaj zaslužka, vladna varianta bo po zakonu, ki ga sprejemamo (če ga ne referendumu ne ustavimo) pobrala 3.4 milijarde eurov. Torej bo minus po 40 letih še vedno milijarden!!!. In kdo bo plačal ta minus? Luka? Železnice? NE!!! Plačevali ga bomo MI, naši otroci in tudi naši vnuki, če jim na referendumu ne preprečimo tega! Okoli geoloških raziskav se ravno tako ni poslušalo stroko, kot se je ni pri izgradnji trase in kot se ne upošteva strojnih rešitev. Ve se zakaj NE. Vsa sprenevedanja so odveč. Na tiskovni konferenci pred dvema tednoma v Ljubljani so strokovnjaki vse razložili. Nekaj priložnosti v naslednjih dneh še tudi bo. Upajmo, da se bodo državljani pričeli zanimati.

Kakšno blebetanje se pa greste tukaj? Kaj se pa aktivnega dogaja zadnjih par let? Nič. Projekti ni pripravljen. Niti geoloških raziskav niso naredili, tako da nihče ne ve, kaj se bo ZARES zgodilo, ko bodo začeli vrtati tunele. Ve se edino to, da so na slavnem ovinku in po nadaljnji trasi najmočnejši vodonosniki, ker se večina vodi zliva v tržaški zaliv. Količine te vode je za dve brežiški akumulacijski jezeri pred hidroelektrarno. Kaj se bo zgodilo, ko bodo začeli vrtati se ve. Aneks na aneks zaradi vode. Naklon trase, ki ga omenjaš je tam občutno premajhen in ne opravičuje tistega velikega loka. Kolikor je moj podatek točen je naklon tam komaj 10m na km. Projekt je tako drago zastavljen, da bo še po 40 letih milijarda minusa. Kar je logično, če vemo, da z milijardo denarja v stanovanja preselimo 10.000 družin, če pa vzamemo Popovičeve številke, ki so veliko bolj realne od vladinih pa kar 34.000 družin, kar pomeni pri 4 članski družini kar polovico prebivalcev Ljubljane in več kot ima Maribor vseh prebivalcev. Številke so grozljivo visoke.

#15 Končno strokovnjak iz tega področja, ki je postavil stvari na svoje mesto. (se hecam:) Pri vsej stvari me moti samo to, da se zagovarja 20 let stare načrte, medtem je šel razvoj na vseh področjih skokovito naprej in se tega ne preuči in upošteva, si vzame čas in odloči. Dvoletna zamuda na primer, ni nič proti 100 letnim luknjam v Kras in sploh posledicam na okolje, gospodarstvo, standard ljudi. (blebetač)