Članek

Tajkunski časopis Delo zopet zavaja

BRODET s ŠKARPENO je že skuhan in pogrevan dvajset let

Ni več daleč dan, ko bo slovenski parlament na čelu s SMC sprejel poseben zakon, da se od 1.oktobra 2017 na celotnem področju Slovenije uporablja vrednost zemeljski pospešek namesto 9.81… m/s2 , kar 4,905 m/s2. Tako bomo pol lažje lagali, ker ...

Objavljeno Aug 05, 2017

BRODET s ŠKARPENO je že skuhan in pogrevan dvajset let.

Kako s kozerijo nad samo-poimenovanjem škarpenastega dopisnika?

V vrelišču, ob skuhanem brodetu s škarpeno, bi vsak sladokusec ob malvaziji kar pomarendal z g. Boris Šuligojem. Problem pa nastane, ko bi ob prvem kozarčku ugotovila, da je slovenski bralec že popolnoma prekuhan z lažmi in zavajanjem main stream medijev v zadnjih dvajsetih letih. Še novinarji, ki radi kuhajo laži in vestno zavajajo, sploh ne rabijo več par ur da bo brodet skuhan. Dobro vedo, da je pametno odstaviti brodet iz kuhalnika zato, da bomo lahko državljani ob brodetu, rezini belega kruha in kozarčkom malvazije počasi odstavljeni od stalnih laži. Lažje bo, ker ne bomo doživljali samocenzure urednikov in medijske blokade, ki so jo zakuhali mali tajkunčki ob privatizaciji časopisne hiše DELA v zadnjem desetletju 20 stoletja.

Po kozarčku malvazije bova morala najprej ugotoviti, da vsak sestavek primorske škarpene res ni treba vsebinsko pogojevati z Drugim tirom, razen, če je sedaj odzivanje dopisnikov podobno kot diskusija za gostilniškim pultom.

G. Boris Šuligoj si privošči izpis nekega anonimneža iz spleta ob požaru dne 3.7.2017:

Mar bomo sedaj imeli še dvakrat več požarov?

Škarpena, ki izraža modrost izkrivljanja resnice mu takoj odgovarja:

Mojster kaj? Kot da še ni nikoli slišal, kako bo speljan drugi tir: v kakih 20 kilometrov dolgih predorih. V nadaljevanju pa sprašuje: in zdaj nam naj pojasni, kako lahko iskre v predorih zakurijo gozd.

Tisti, ki izkrivljajo resnico pa res ne zaslužijo naziva žlahtne ribe škapene, prej kaj drugega.

Najprej majhen nasvet g. Boris Šuligoju predlagam da vsaj stokrat ponovite:

Projekt Drugi tir je izveden kot enotirna proga za vožnjo vlakov iz Kopra v Divačo. Po tem projektu, po tem vladnem logističnem konceptu, se stari tir kot prvi tir uporabi za vožnjo vlakov navzdol.

Potem si pa zapomnite in v vseh nadaljnjih zapisih razumite:

(1) da je vožnja navzgor v hrib praviloma brez zavor, razen v primeru, ko se morata dva vlaka srečati v razširjenem predoru tako, da en vlak zavira v strmini 17 promilov. 17 promilov nagiba na postaji, je razen izsiljene rešitve lokalnega upravljalca, v tem primeru Slovenskih železnic, PREPOVEDAN po TIS (Tecnhical Interoperability Standards).

(2) da je za vožnjo navzdol VEDNO uporabljati zavore, ker so projektanti Projektivnega podjetja Slovenskih Železnic tako dobri na projektiranju napajalnih mest, da ali je premalo elektrike ali pa je elektrika liniji napajanja na nepravem mestu, kaj šele, da bi uporabljali električno zaviranje. Zavore bodo zato uporabljene za dvakrat večji transport NAVZDOL kakor do sedaj. Torej se bo kurilo dvakrat več!

G. Boris Šuligoj, povejte in javno napišite vsaj en primer, da je požar na Kraškem robu izbruhnil pri vožnji vlaka navzgor?

V istem sestavku pa lahko modro ugotovite, da je sedanji predlog z uporabo starega tira kot prvega tira, pri povečani pretovorni zmogljivosti iz 11 milijonov ton na leto na 35 milijonov ton na leto pričakovati najmanj 3 krat več požarov na relaciji sedanjega prvega tira.

Popolnoma razumem, da ne razumete, zakaj se še vedno uporabljajo klasične zavore za zaviranja tako velikih mas. Prav tako najbrž ne razumete, da ni razvojni dosežek, da se sedaj gradi mobilna transformatorska postaja v Hrastovljah , ampak popravljanje navadnega strokovni »fuša«. Vsakomur je jasno, da je treba zaradi izgub v električnih vodnikih pripeljati tok čim bližje na odjemno mesto. Da pa elektriko v električnem vodniku rabiš pod klancem, zato, da je čim manj upora po električni žici za napajanje, pa ni treba zavajati državljane, še posebej tiste, ki imajo minimalno tehnično ali naravoslovno znanje, teh pa je v tej brezoblični masi intelektualcev še vedno okoli 55%.

Prav zaradi tega sem predlagal pospešeno izgradnjo dvotirne proge na relaciji Divača – Prešnica in Rižana – Koper. Tako bi pri tej razdalji 25 km dogradili samo še 20 km dvotirne proge, ker je del dvotirnosti že zgrajen na sedanjih postajah. Da Škarpena ZGRAJEN in ga ni treba več plačati. Z vašo podporo pa boste 5 km proge vrgli proč, ker imate očitno visoko plačo in dovolj denarja, da se igrate z denarjem davkoplačevalcev.

Trditev, da je za DPN (Državno Prostorski ureditveni Načrt) potrebno deset let je največja laž, ki jo po g. Lebnu ponavljate. Istočasno pa trdite, da je treba za tujce, MAGNO, napraviti DPN v pol leta.

Torej poceni investicija za Slovence, za primorske partizane bomo naredili vse, da se dela počasi ob isti državni upravi, medtem ko bomo za Wermacht naredili vse, še huje dali bomo 30 milijonov EUR, medtem, ko naj gre PIPI STREL v Gorico, Akrapovič pa naj kar sam investira v Črnomelj.

Če je to politika Škarpen, potem je Petrič moral kupiti DELO!

Prišel pa bo čas, ko bodo novinarji pisali tisto kar čutijo in ne bodo več »kruhkovi« za lažnivi razvoj, za korupcijo, za puhasto plačo preko s.p.

Ne pozabite g. Šuligoj, imate še boljšo novico, direktor ruskih železnic je prišel v Idrijo in zagotovil, da 30 km proge naredijo v enem letu in pol. Ja kaj hudiča pa potem strokovni štabi Slovenskih železnic, pa DRI in ekskluzivno podjetje sploh še vlečejo plače (okoli 200 ljudi), če pa je to tako enostavno, ko novinarji vede povprašujejo neumnosti. Objava je na strani:

http://svetkapitala.delo.si/ikonomija/drugi-tir-v-letu-in-pol-z-rusi-naj-bi-bilo-to-mogoce-2962

Ko boste prebrali zapis Vaše kolegice pa res ni več daleč, da bo slovenski parlament sprejel poseben zakon, da se od 1.oktobra 2017 je na celotnem področju Slovenije uporablja vrednost zemeljski pospešek namesto 9.81… m/s2 , kar 4,905 m/s2 .

Predlagatelj tega zakona pa bo Stranka Modernega Centra, ki kar prekipeva od razvoja in idej.

Tako bomo pol lažje lagali, ker bomo zaradi manjše težnosti porabili pol manj energije. Ne pozabite, tudi za premikanje čeljusti je potrebna energija! Rusi pa bi v takem primeru zgradili drugi tir, ne pozabite z enim tirom, praviloma enotirno progo, lahko kar v 9 mesecih.

Primerjalno je to poseben dosežek, ki zagotavlja trajnostni razvoj, saj bo lahko vpisan v svetovne dosežke ker je to časovno točno isto obdobje, ki je tranostno namenjeno za ohranjanje človeške vrste. Tako bomo imeli odlične primerjave izpeljane na osnove »pametnega vprašanja slovenske novinarke: Koliko časa potrebujete za izgradnjo železniške proge v dolžini 30 km. Odgovor na neumno vprašanje je praviloma neumen: 1,5 leta.

Take nore primerjave se dosežejo s Škarpenastimi kozerijami ob Vrelišču. Če pa je to podprto še z uredniško politiko objav smo pa že na konju!

Odgovor na članek v povezavi

Prof.dr. Jože Duhovnik

Department for Design and Transport Sistems
Head of LECAD/Ljubljana and LECAD Group
Faculty for Mechanical Engineering
University of Ljubljana

vir slike: nova 24tv.si

Počasi bom začel verjeti Viliju o levih medijih. Tako navijaškega teksta pa nekdo, ki se imenuje novinar, ne bi smel dati od sebe. Pa je lahko še tako izpričan levičar.