Članek
144. dan: Talent 1
Objavljeno Jan 23, 2016

Na temo talent sem že pisala, vmes pa sem o tej temi malo bolj razmišljala. Prišla sem do ugotovitve, da je vsak človek na nek način talentiran, ter rega ne bi bilo potrebno dodatno izpostavljati. Večkrat sem videla risbo živali v vrsti, za mizo pa žival, ki govori, da se jih bo ocenjevalo na podlagi tega, kako bodo splezali na drevo. To je naše šolstvo, ki vse tlači v isti predal, saj se ne zmore in noče ukvarjati z znanji in sposobnostmi posameznikov, ampak raje kot spodbuja, jih tlači na način, da morajo delati tisto, kar nočejo ali ne zmorejo početi. Če bi vsak delal na stvari, ki ga veseli, bi bil vsak genij. Vendar je tukaj tudi nekaj odprtih možnosti, saj obstajajo interesne dejavnosti, obšolske dejavnosti, kamor se otroci vključujejo in se izpolnjujejo na področjih, ki jih veselijo, vendar so vsi oz večina plačljivi. Torej otroci, ki nimajo njihovi starši dovolj denarja, ne morejo razvijati svojega talenta.Svoj talent raje potlačijo. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da so glavni krivci šole in denar, da vsi otroci ne najdejo in razvijejo svojih talentov. Ko se zavem, da vejamem, da so glavni krivci šole in denar, da vsi otroci ne najdejo in razvijejo svojih talentov, se ustavim in diham. Zavedam se, da iskanje krivcev ni potrebno, saj če otroci sami najdejo svoje talene, jih lahko razvijejo tudi kasneje, ne samo v otroštvu, vendar tu je več kot samo talent, je tudi delo, trud, da prideš do uspeha. Res je, da talentiran človek mogoče lažje pride do uspeha, vendar to ni zagotovilo. Zavezujem se, da če želim vedeti kateri so moji talenti, ali talenti ljudi okoli mene, moram sama to ugotoviti.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da šole zavirajo razvoj talentov z napačnim načinom izobraževanja. Ko se zavem, da verjamem, da šole zavirajo razvoj talentov z napačnim načinom izobraževanja, se ustavim in diham. Zavedam se, da izobraževanje v šolah res ni najboljše, vendar ne more biti veliko drugačno, če hoče izobraziti kar največ otrok, ter jim dati vsaj osnovno znanje. Če želi otrok vedeti več, ima dovolj knjig in sedaj internet, da se dodatno izobražuje, ter tudi preko raziskovanja po spletu najde svoj talent oz kaj ga v resnici veseli. Poleg tega je možno šolanje na domu, kjer svojega otroka izobražujejo starši po svojih načelih, ter tudi najdejo otrokove talente. Zavezujem se, da se zavedam, da je iskanje talentov v domeni otrok in staršev, ter ne šole, torej morajo starši in otroci najti skupaj otrokove talente.

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti, da je talent nekaj več, da so talentirani ljudje boljši. Ko se zavem, da verjamem, da je talent nekaj več, da so talentirani ljudje boljši, se ustavim in diham. Zavedam se, da vsi ljudje smo pač ljudje, ter se razlikujemo v načinu učenja, komunikacije in še česa, vendar nihče ni več ali manj. Poleg tega, da imajo vsi nek talent, so tudi vsi inteligentni. Zavezujem se, da ljudi, ki javno kažejo svoj talent imam za enakovredne sebi. 

Odpustim si, da sem sprejela in si dovolila verjeti ljudem, ki mo mi rekli, da sem inteligentna, vendar ne verjamem, če mi rečejo, da sem talentirana. Ko se zavem, da verjamem ljudem, ki mi rečejo, da sem inteligentna, vendar ne verjamem, če mi rečejo, da sem talentirana, se ustavim in diham. Zavedam se, da tudi inteligenca ni nič posebnega, saj inteligenca ni številka, ki nam jo povedo, izračunajo, potem, ko rešimo neke naloge, ampak je zmožnost sprejemanja informacij in kako se znajdeš v svetu. Mogoče se ta moja definicija ne sklada čisto s pravo definicijo. Zavezujem se, da sprejemam pohvale drugih, če me pohvalijo, ali moj talent, ali pa inteligenco, ker oboje imajo vsi ljudje, čeprav talenta ne razvijejo vsi.