Članek
Primerjava: Ferrovia Delle Dolomiti / 2TKD
Objavljeno Jul 21, 2017

Pred časom sem v enem od blogov o naših SŽ in njihovih investicijah zapisal: Najprej je bil v Jugoslaviji problem slovenski "avtocestni križ". Potem smo se osamosvojili in ga za enormne stroške zgradili. Na projektu so služili vsi, ki so tako ali drugače sodelovali. Cena 1km avtoceste je bila daleč najdražja v Evropi. Potem pa so vse gradbene firme šle v "maloro". Sedaj pa bi nekateri radi 27 km enotirne železnice naredili za 1,4 mrd.EUR in nahranili s projektom vse hijene,in šakale, domače in tuje. Potem pa smo po vseh "ekonomsko uspešnih" potezah poosamosvojitvih političnih odločitev prišli do konca tudi pri drugem tiru...

Boris Popovič: Drugi tir lahko naredimo sami za 500 milionov EUR

17.junija 2017 pa je bil v sosednji državi Italiji v mestu Belluno objavljen naslednji prispevek o predstavitvi dveh možnih variant železniške povezave Calalzo–Cortina,  variante Val Boite in variante Val Ansiei,

Prva varianta Val Boite, v dolžini 33 km, predvideva 9 galerij v dolžini 25,9 km,7 viaduktov v dolžini 3,5 km ter 6 postaj v skupni vrednosti 710 miljonov EUR.

Druga varianta Val Ansiei v dolžini 48 km predvideva 6 galerij v dolžini 21,5 km, 8 viaduktov in 8 postaj v skupni vrednosti 745 milijonov EUR.

Vir: Ferrovia Delle Dolomiti- Presentate le ipotesi di trancciato