Članek
Banka NLB ni hotela vrniti denarja
Objavljeno Aug 12, 2014

Sodišče ji je naložilo, da vrne stranki denar, ki je bil ukraden iz njegovega spletnega računa (več kot 5.000 evrov). Sodba sodišča je zelo pomembna, saj so doslej banke menile, da jim pripada dobiček spletnega bančništva, rizik pa naj nosijo občani.

Zaradi pomembnosti problematike spletnih zlorab in zaradi visokega oškodovanja se je Zveza potrošnikov Slovenije (ZPS) odločila, da mu bo pomagala rešiti spor na sodišču. Po štirih letih in pol je spor rešen. »Gre za prvi judikat v zvezi z omejitvijo odgovornosti potrošnika v primeru zlorabe spletne banke, ki je določena v 120. členu zakona o plačilnih storitvah in sistemih. Odvetnica Živa Drol Novak poudarja, da pravnomočna sodba ni pomembna zmaga le za oškodovanega potrošnika, ampak tudi z vidika varstva pravic vseh potrošnikov, ki uporabljajo sodobne elektronske bančne storitve, saj se s tem vzpostavljajo merila za presojo ravnanja in odgovornosti bank za storitve, ki jih ponudijo potrošnikom,« so zapisali v sporočilu za medije