Članek
Izdelava spletne strani naj temelji na funkcionalnosti, ne dizajnu
Objavljeno Jun 04, 2019

Izdelava spletnih strani lahko prinese več škode kot koristi. Ne govorim o možnosti, ampak o scenariju, ki se dejansko in pogosto dogaja.

Pogost primer je, da podjetje, ki bolj z levo roko jemlje digitalni marketing, želi iz določenega razloga zamenjati zastarelo spletno stran. V splet sicer nekaj investirajo, morda v Google oglaševanje vlagajo kakih 100 € mesečno, sponzorirajo kakšno objavo na Facebooku in v zadnjem času uporabljajo tudi instagram.

Stran, ki jo imajo je ponavadi vizualno zastarela in funkcionalno ne ravno brezhibna, kupci pa se nekoliko pritožujejo.

Čeprav podjetje preko spletne strani nekaj povpraševanj mesečno, se v njem niti ne zavedajo, od kje prihajajo. Ponavadi si predstavljajo, da je iz Google, kamor pač nekaj vlagajo ali pa iz Facebooka, saj redno dobivajo všečke… Dejansko pa stare strani pomenijo staro domeno, ki pa je kljub nedejavnosti lahko dobro uvrščena na Google za določene izraze. Ravno te uvrstitve so ponavadi vir povpraševanj.

Pri izdelavi nove spletne strani pa agencija, ki to izdeluje, navadno zanemari te položaje in s tem doseže kontra efekt od želenega. Torej pri izdelavi nove spletne strani izdelovalci pogosto ne upoštevajo dobrih uvrstitev obstoječe strani in jih povozijo.

Stare strani namreč pobrišejo in naredijo nove z drugačnimi imeni in urlji. Tako se stare strani v nekaj dneh umaknejo iz Google rezultatov, nove pa seveda ne uvrstijo.

Skratka, pri izdelavi spletne strani je ključen organski promet. Preden se podjetje spusti v ta proces pa naj zato dobro razišče že obstoječe vire prometa in razmisli, kako bo lahko na tej osnovi zgradilo več in ne manj.

Več na strani: Izdelava spletnih strani