Članek
3 Nasveti za izdelavo spletnih strani
Objavljeno Jan 17, 2019

Vsako podjetje danes potrebuje spletno stran. Pri tem pa mora imeti v mislih, kaj želi s spletno stranjo doseči. Le s tem, ko si podjetniki zastavijo prava vprašanja in poiščejo prave odgovore, lahko dejansko nastane spletna stran, ki "deluje". 

Tule najdete nasvete za izdelavo spletne strani, da bo spletna stran v pomoč pri poslovanju podjetja. 

Visoka cena ni nujno zagotovilo, da bo spletna stran dobra

Obstaja mnogo ponudnikov izdelave spletnih strani. Nekateri izdelujejo spletne strani zelo ugodno, drugi obratno. Visoke cene spletnih strani pa ponudniki utemeljujejo na različne načine. Pogosto s tem, da gre za unikaten dizajn, rešitev "po meri", ...To je v redu, a podjetniki se morajo zavedati, da se z izdelavo spletne strani stroški šele začnejo, saj je pridobivanje obiskovalcev tisto, kar stane. 

Kako boste pridobivali obiskovalce spletne strani

Spletna stran brez obiskovalcev nima efekta. Kako jih boste pridobili? Najpogostejši viri prometa spletne strani so: 

  • organski promet (Google iskanje)
  • napotitve (promet iz drugih spletnih strnai)
  • direktno (vpiše domeno v iskalnik)
  • družabno (Facebook, Twitter, ...)
  • plačan promet (Google oglasi, FB oglasi, ...)
  • drugo (e-pošta, obvestila, ...)

Preden začnete z izdelavo speltne strani se mora vsakdo imeti odgovor na vprašanje, kako bo pridobil obiskovalce in kakšno vrednost jim bo ponudil. 

Zakaj bi obiskal vašo spletno stran

Zagotovo je razlog informacija. Če mi posredujete koristno informacijo o delovanju vašega podjetja (koliko stane vaša storitev, kdaj imate odprto, kje se nahajate, ...), je to dovolj dober razlog, da jo obiščem. Vendar pa bo večina s tem dobila bolj malo obiskovalcev in še to le tiste, ki iščejo točno določeno podjetje (že obstoječes stranke). 

Lahko pa uporabnikom pomagate. Katero storitev naj izberejo (moderno ali klasično kuhinjo), kako lahko nekaj izdelajo samostojono (izdelava fasade) , katere spletne strani naj obiščejo (npr stavnice), ... 

Splet je poln "ponudnikov" koristnih nasvetov in informacij, ki zgolj z namenom pridobivanja in informairanja uporabnikov zagotavljajo koristno vsebino in od tega tudi živijo. 

Tu se začne vprašanje optimizacije spletne strani, kjer potrebuje vsakdo dobro strategijo in načrt, katere so tiste ključne besede, ki zares predstavljajo vrednost podjetju in lahko podjetje res ponudi kakovostno rešitev. 

Ne glede na to, iz katerega vira pride uporabnik, vedno mora biti nekaj, kar ga pritegne ...

Kaj splet zahteva od vas

Pogosto se zgodi, da so podjetja z izdelavo spletne strani, prisiljena nekoliko preoblikovati svoje poslovne procese in produkte.

Če želi npr. fotokopirnica oglaševati svoje storitve, na skoraj vsak način doseže tudi oddaljene uporabnike, ki jih zaradi razdalje storitev več ne zanima. Rešitev je, da omogoči dostavo tiskovine. 

Bolj kot se podejtja lahko prilagodijo zahtevam in pričakovanjem spletnih uporabnikov, tem bolje lahko delujejo. 

Več informacij lahko najdete na spletni strani: Izdelava spletnih strani