Prijatelji (16)
Dajana Babič
Katarina Hočevar
Tomaz Kozelj
Bojan Ahlin
Rabljene Knjige
Franc Pojbič
Vili Kovačič
Franc Jazbinsek
Spremljevalci (7)
Branko Debelbonis
Aleksander Lipi
Miha Razinger
Miran P.
Dajana Babič
NAJBOLJ OBISKANO
Najbolj obiskane objave v zadnjem tednu. Osveži se vsako nedeljo.

Prijava suma kršitev pravic gledalcev in poslušalcev
Lastninjenje je bilo krivično in oblast krši lastninske pravice zaposlenih
Smrtne žrtve med prebivalstvom Slovenije med drugo svetovno vojno in neposredno po njej.
Iskren množičen pozdrav v srcu herojske Ljubljane! Admiral sredi lakote
Zatajevano v ribniškem občinskem REŠETU, kako različna je slovenska pieteta?
Božično drevesce za državljane Kaj naj Slovenija z viški denarja?
DEMOKRACIJA JE V KOMI, POLITIKA PA V LEDENI DOBI!
Kdaj bo kardinal dr. Franc Rode povedal, bil je upor in bila je državljanska vojna?
Partija je nad slovenskim narodom izvršila najhujši zločin!
Zgodovine ne moremo spreminjati
ZADNJI KOMENTARJI
IŠČI PO ARHIVU
Januar 2018
PTSČPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Ali neetično ravnanje res lahko postane častno dejanje? Res ni nikogar sram?

Franc Mihič
27.12.2017 01:48 (Dec 27, 2017)

Župan glavnega mesta in nekdanji menedžer Zoran Janković je letos podelil naziv častnega občana tudi menedžerju Jožetu Mermalu, predsedniku uprave BTC. Predsednik države gospod Milan Kučan pa  je v televizijskem  pogovoru v torek 15. januarja 2002 med drugim izjavil, da je nameravani menedžerski odkup  v podjetju BTC-Ljubljana neetičen, saj pomeni »siromašenje« podjetja.

Po mojem je to bila izjava desetletja o slovenskem »problemu stoletja«, ki ga predstavljajo »revolucionarni  preskoki« iz socializma v turbo-kapitalizem. Tedaj sem upal, da bo pri razvoju demokracije, družbe enakopravnih državljanov, pravne oziroma socialne države, imela prednost etika in ne pohlep po kapitalu. Upal sem, da bo tej predsednikovi izjavi sledil »etični odmev« oblasti, politike in civilne družbe?! Dejstva govore, da sem se zmotil, enako kot predsednik Milan Kučan.

Nekdanja direktorica SDK Romana Logar je o tej problematiki tedaj javno zapisala: »V BTC se je dogodil nenavadno veliki notranji prevzem,

Lastninjenje je bilo krivično in oblast krši lastninske pravice zaposlenih

Franc Mihič
24.12.2017 01:33 (Dec 24, 2017)

Ob osamosvojitvi je bil cilj DEMOSA  tudi  sprememba družbeno političnega sistema. Eden prvih pogojev za uvedbo in delovanje demokracije je spoštovanje lastnine in človekovih pravic. Najtrši  »kamen«  je bila sorazmerna pravična porazdelitev lastnine in pa enakopravnost pri pridobivanju premoženja.  Če tega ni, demokracija ne daje rezultatov, lahko se sprožijo revolucije. Žal je dejstvo, da je bila privatizacija skupnega družbenega premoženja nepravična in smo bili pri njej državljani v neenakopravnem položaju, kar ni v skladu z ustavo in je usodno zelo negativno zaznamovalo pravno državo, demokracijo  in blaginjo mnogih. To je bilo »zakonito«  premoženjsko razslojevanje, s pomočjo krivičnih zakonov tedanje vladajoče politike in njene stroke, kar ima hude ekonomske in moralne posledice in ne prispeva k ugledu pravne države, ne demokracije. Takšen model nepravične privatizacije je sprejela levica, LDS/SD, desnica pa ni vložila ustavne pritožbe, čeprav je bilo jasno, da bodo vodilni pr

Božično drevesce za državljane Kaj naj Slovenija z viški denarja?

Franc Mihič
24.12.2017 01:05 (Dec 24, 2017)

»Z velikim zanimanjem in odobravanjem sem prebral prispevek Draga Babiča Kaj naj Slovenija z viški denarja, objavljen v Delu 9. avgusta, ter njegovo nadaljevanje Pametni, pridni in podjetni, objavljeno 22. avgusta«, je zapisal prof. dr. Igor Emri ,predsednik znanstvenega sveta za področje tehnike pri Agenciji za raziskovalno dejavnost RS (ARRS). Strinjam se in gotovo še marsikdo. Tudi s tem, da bo kakovost življenja državljanov Slovenije odvisna od višine vlaganj v raziskave in od implementacije vrhunskega bazičnega znanja v industrijsko okolje. Prof. Emri se iskreno vpraša,  zakaj se to ne dogaja? Pravi:« Odgovor je zelo preprost, slovenska industrija (z nekaj izjemami) ne potrebuje tovrstnega vrhunskega znanja, ker velika večina posluje v srednje- in nizkotehnoloških tržnih nišah, kar jasno dokazujejo nizke (nižje) plače zaposlenih v primerjavi z zahodno Evropo.

Raziskovalnih rezultatov v »obliki člankov« pa prav tako ni mogoče ponuditi/prodati tujim korporacijam. Obenem pa znanj,

Razmišljanje Igorja Kadunca, MBA, o prevzemih in odgovornosti za bančno luknjo

Franc Mihič
24.12.2017 00:52 (Dec 24, 2017)

Pred časom je sedanji direktor RTV Slovenije, g. Igor Kadunc, MBA, v Dnevniku objavil pismo » Nekaj dejstev v zvezi s prevzemi ob razmišljanju Franca Mihiča«.  V uvodu pisma je napisal: »Še vedno se v javnosti ponavljajo nekatere napačne predstave v porazdelitvi odgovornosti za naše težave. Za bančno luknjo (torej tudi zaradi kreditov ob prevzemanju podjetij) so neposredno odgovorni člani uprav bank in morebiti v nekaterih primerih člani NS bank. Posredno pa zagotovo vsi člani NS bank, Banka Slovenije in v primeru državnih bank tudi Vlada Republike Slovenije kot posredni ali neposredni lastnik. Najemniki kreditov (prevzemne družbe v lasti enega ali veliko lastnikov – v primeru Merkurja okoli 100) so v bankah le zaprosili za kredit! Zakaj so jim v bankah odobrili te kredite, je zame še sedaj povsem nejasno. Jasno mi je, da so NS zahtevali od vodstev, da vsaj ohranjajo deleže na trgu. Torej da v situaciji, ko je bilo na voljo veliko kreditov iz tujine (končno smo jih nabrali kar za oko

Nemoralno moraliziranje teologa dr. Štuheca

Franc Mihič
24.12.2017 00:46 (Dec 24, 2017)

Boris Pogačar, član Društva SRP, v  svojem pismu, Dnevnik, 9. decembra, piše: «Pred kratkim nas je dr. Ivan Janez Štuhec presenetil z naslednjo izjavo v časopisu Večer: »Cerkveno vodstvo se je umaknilo iz prvih vrst, iz javnega družbenega življenja. S slabo vestjo, pod hipoteko dogodkov, pod geslom Bolje, da smo tiho…« Dr. Štuhec, moralni teolog, pedagog,  po tolikih letih še pravi: »Rad bi videl več samozavesti in bila bi tudi v tem, da bi enkrat v Cerkvi dobili na mizo črno na belem, kaj se je dogajalo, kdo je za kaj odgovoren.« Tudi on je šele sedaj nezadovoljen z epilogom cerkvene mariborske finančne in moralne polomije. Ni mu jasno, kdo je za kaj odgovoren. Meni tudi ne. Drugi kleriki, teološka fakulteta, katoliško občestvo pa je še naprej tiho o tem polomu. A ni to dvojna morala? Kje je tu odgovornost za ogromen finančni, zlasti moralni polom. Ob tem se mnogi »pravoverni«  zgroženi nad nizko moralo v družbi, ko državljan goljufa državo, država pa njega. Kaj pa je  počela cerk

Ali je neudeležba na volitvah odraz zadovoljstva volivcev?

Franc Mihič
27.11.2017 01:49 (Nov 27, 2017)

Tako si neudeležbo na volitvah razlagajo  politiki in nekateri strokovnjaki. To je tudi razlog, da ni potrebe po spremembi volilnega sistema, ki omogoča premoč strankokracije nad voljo volivcev.

Tisti volivci, aktivni državljani, ki pričakujejo spremembe v vrstah politikov, ker niso zadovoljni z rezultati dela  stranke, predvsem pa poslanca v DZ RS, a menijo, da jim volilni sistem to ne omogoča, morajo to sporočiti aktualni politiki tako, da se aktivirajo. Gredo na volišča, kjer je njihova udeležba evidentirana,  a oddajo neveljavno, prečrtano glasovnico.

Le visoka udeležba na volitvah in veliko neveljavnih glasovnic je edino sporočilo politikom, da volivci pričakujejo spremembe volilnega sistema, da tudi njihov glas bolj odloča, kateri poslanec bo izvoljen z volivčevem preferenčnim glasom. Le tedaj bo spoštoval glas volivca, ter bo »služil« volivcem, jim bo na razpolago za reševanje njihovih problemov.

»Mi smo nezadovoljni s stanjem v družbi, a nič ne moremo. Zato ne gremo na volitv

Glas za Pahorja, za spravo in demokracijo!

Franc Mihič
01.11.2017 11:05 (Nov 01, 2017)

Borut Pahor je prvi  predsednik RS, sicer leve politične opredelitve, ki priznava, da je med NOB potekala tudi revolucija oz. državljanska vojna , kar obžaluje. To  je temelj procesa sprave na nivoju države. Brez obžalovanje državljanske vojne ne more biti prave demokracije, ne pravne države. V državljanski vojni ni izdajalcev naroda, so le pobudniki revolucije in nasprotniki revolucije. Zločini so bili žal lahko na obeh straneh. Obžalovanje predsednika države  vseh žrtev vojn, zlasti državljanske vojne, je spravno ravnanje, spodobno za demokratično državo. Predsedniku Pahorju je uspelo postaviti spomenik žrtvam vseh vojn. V Ljubljani tudi Trga revolucije ni več. S tem se utrjuje kultura sobivanja, demokracije in ne revolucije in izločanja drugače mislečih. Borut Pahor je tudi prvi predsednik, ki se je trudil, da bi politika spremenila sedanji partijski volilni sistem. Prizadevanje za spremembo volilnega sistem je drugo politično ravnanje, ki zasluži vse priznanje in pozornost. Sprem

Ustavite spravo

Franc Mihič
23.10.2017 08:23 (Oct 23, 2017)

Ustavite spravo

Pisma bralcev

Delo, 23.  oktober 2017

Spet berem, da se ne smemo ukvarjati z zgodovino, ampak se posvečati prihodnosti. Mnenja sem, da Slovenija brez sprave ne bo napredovala. Slavimo in tajimo revolucijo oziroma državljansko vojno, s tem dušimo demokracijo, ki je nasprotje revolucije. Razvoj države ne more temeljiti »na vrednotah in dosežkih« revolucije, ko je bilo »vse naše«. Brez sprave ne bi bilo EU, temveč razdeljena Evropa.

»Sprava bo, ko bo demokracija delovala«, opozarja dr. Iztok Simoniti, diplomat, v članku s tem naslovom; Delo-SP, 18.01.2014.  Pravi: «Ni se mogoče spraviti glede preteklosti, če nismo spravljeni glede sedanjosti. Če država sproti ne preganja storilcev kaznivih dejanj, se kopičita bes in negativni spomin o nepopravljenih krivicah. Kot vemo, sta državljanska vojna in revolucija znani metodi za hitro »popravljanje« krivic. S spravo razumem mir v demokraciji, ki omogoča dobro, smiselno življenje posameznikom, ki so med seboj različni in hočejo

Borut Pahor je bil prvi!

Franc Mihič
18.10.2017 09:32 (Oct 18, 2017)

Borut Pahor je bil prvi!

Zgodovinsko dejstvo je, da je bil Borut Pahor prvi  predsednik RS, sicer leve politične opredelitve, ki je  priznal, da je med NOB potekala tudi državljanska vojna,  katero tudi on obžaluje. Razvoj demokracije in tržne ekonomije ne more temeljiti »na vrednotah in dosežkih« revolucije, ko je bilo »vse naše«.  Brez sprave ne bi bilo EU, temveč razdeljena Evropa.  Uspelo mu je postaviti spomenik žrtvam vseh vojn. S tem se utrjuje kultura sobivanja, demokracije in ne revolucije. Spomeniki niso namenjeni tistim, ki so jim postavljeni, namenjeni so tistim, ki tega niso doživeli, da bi se spominjali prispevka teh ljudi v skupno zgodovino. V zgodovini je bilo mnogo slovenskih žrtev in  na nas je, da te žrtve osmislimo. Sprava bo dosežena, ko bo preteklo dovolj časa in bo dozorela politična volja. Predsednik Borut Pahor je tudi prvi predsednik RS, ki se je trudil in poskušal, da bi politika spremenila volilni sistem za DZ. Berem članek Pahor bi prekinil ledeno dobo v

Demokratični diktator je rešitev?

Franc Mihič
15.10.2017 11:09 (Oct 15, 2017)

Politična preprostost in naivnost ljudi je problem uporabnosti demokracije. To ugotavlja g. Uroš Blatnik v pismu, Delo; 12. oktobra, kjer  pravi: »Komentarji in pisma bralcev potrjujejo naravno distribucijo intelektualnega nivoja, po katerem je približno 85 odstotkov vseh ljudi le povprečnega ali podpovprečnega intelektualnega nivoja. Taki se grejo demokracijo in nam oblastujejo, ker imajo, volilno pravico.«

G. Blatnik jasno pove: »Potrebujemo demokratičnega diktatorja!«

Kako ga prepoznano? Kdo ga ustoliči? Kako in kdo ga zamenja? Ali ni to pot Severne Koreje?

V Delu, 10. maja 1975 berem:»Iskren množičen pozdrav v srcu herojske Ljubljane. Včeraj opoldne sta predsednik Kim Il Sung in Tito obiskala glavno mesto Slovenije. Sto tisoč občanov na ulicah. Oba sta imela govor na Trgu revolucije. Tito je dejal: »Tovariš Kim Il Sung je tvorec  demokratične ljudske republike Koreje.«

G. Blatnik se zelo trudi, da se odpravi demokracija in tržna ekonomija, kapitalizem.

je znano, kar

Nekrofilija župana in predsednika države?

Franc Mihič
14.10.2017 07:24 (Oct 14, 2017)

Nekrofilija župana in predsednika države?

Dnevnik, 14. oktober 2017

»Karlovica je nekrofilija tamkajšnjega župana in predsednika države,« Marjan Weisseisen poučuje dr. Spomenko Hribar, Evropejko leta (Dnevnik, 13. oktobra). Opomba: nekrofilija je bolezenska spolna nagnjenost do mrličev. Ljudstvo je torej že večkrat izvolilo bolnega predsednika države in župana Velikih Lašč? Mar smo volilci slepi ali celo sami nagnjeni k nekrofiliji? Kdo je bolan?

Zavržna obtožba v mediju kaže, da mnogi nimajo meje, samo da uničijo drugače misleče. So za spravo, a le po njihovi meri. Vse to zaradi spomenika, dveh plošč na istem zidu, z imeni umrlih med uporom in kot žrtve državljanske vojne. Tinkara Starček, študentka primerjalne književnosti in zgodovine, pravi: »Spomeniki v svoji osnovi niso namenjeni tistim, ki so jim postavljeni, namenjeni so tistim, ki tega niso doživeli, da bi se spominjali prispevka teh ljudi v skupno zgodovino. Bodo ob njem kdaj pomislili, koliko žrtev je bilo potrebnih za la

Kako do resnice in sprave ter vizije?

Franc Mihič
17.09.2017 07:34 (Sep 17, 2017)

Resno vprašanje, ko berem v medijih polemike na to temo. Zelo težko, ko preberem pismo »Spomenik, sprava, predsednik« g. Srečka Soršaka; REPORTER št. 35; 28. avgusta. Kot razumem sporočilo tega pisma, menim da g. Soršak ne pričakuje sprave. Spomenik vsem žrtvam vojn in z vojnami povezanim žrtvam je zanj  spomenik nikomur, z namenom, da bi zameglil resnico. Dva sramotna stebra nikakor da ne moreta simbolizirati niti sprave niti narodne pomiritve. Moti ga moje mnenje, da je spomenik vsem žrtvam vojn in z vojnami povezanim žrtvam velik korak h kulturi naravnega mirnega sobivanja različno mislečih, ki nam je lahko končno v ponos in bo mnogim celil še odprte rane. Je velik korak k resnici o slovenski polpretekli zgodovini, s tem, da je predsednik države prvič pred domačo in tujo javnostjo na državni slovesnosti navedel žrtve revolucije in protirevolucije, to je žrtve državljanske vojne, kar še mnogi vztrajno tajijo. Berem zelo zanimivo in aktualno sporočilo ga. Tinkare Starček, študentke

Zgrešeni in krivični napadi na Franca Mihiča

Franc Mihič
12.09.2017 01:33 (Sep 12, 2017)

Dnevnik, 12. september 2017

Pisca pisem bralcev Franca Mihiča iz Ribnice že dolgo spremljam – kljub občasnim nestrinjanjem s kakšno njegovo mislijo – z veliko simpatijo. Po dolgih letih in desetletjih verbalnega obstreljevanja »levih« in »desnih«, kjer zlasti na desni strani (razen Spomenke Hribar in redkih pa tudi na levi strani) ni bilo nobenega odstopanja od »vojaške« monolitnosti, da so naši ravnali v vsem dobro in so zgolj junaki, oni drugi pa so bili zgolj zločinci in izdajalci, je bil Franc Mihič vsaj v novejšem času eden od prvih ali vsaj zelo redkih na (zelo pogojno rečeno) »desni« strani, ki je zelo jasno povedal, da spoštuje in ceni NOB in odpor proti okupatorju. Hkrati pa se zavzema tudi za odkrito razpravo o napakah in tudi hudih zločinih, zagrešenih s strani tistega (komunističnega) dela vodstva NOB, VOS, tako imenovanih partizanskih vojvod zlasti leta 1942 itd., ki jih je zakrivilo pojmovanje NOB kot revolucije (ali, kot se pogosto govori, zame vsaj delno tudi sporno,

Kdaj komisija za resnico in spravo ter vizijo?

Franc Mihič
12.09.2017 01:26 (Sep 12, 2017)

Dnevnik, 12. september 2017

Burna polemika v medijih na temo Spomenik (ne)sprave me je privedla, da na spletu ponovno berem zelo poučno kolumno »Sprava v Sloveniji in Sierri Leone«. Primer Sierre Leone, kjer je še pred leti potekala desetletna najokrutnejša državljanska vojna v Afriki, bi nas morda lahko naučil marsikaj. Kot alternativa sodnemu kaznovanju je bila tam oblikovana komisija za resnico in spravo. Komisija je organizirala tudi razprave o tem, v kakšni državi bi si ljudje želeli živeti, in jih predstavila kot razvojno vizijo. Seveda so bile njene najpomembnejše sestavine mirno sodelovanje in sožitje med ljudmi, demokracija in odprtost, gospodarski razvoj.

Komisija iz Sierre Leone bi nas torej lahko naučila, da sta vizija prihodnosti in sodelovanje za njeno uresničenje sestavna dela sprave oziroma njen cilj, ne pa njeno nadomestilo. Berem: »Izkušnja Sierre Leone ni nič neobičajnega. Podobne komisije so bile oblikovane v številnih afriških, latinskoameriških in drugih državah

Zamolčana tema desne politike!

Franc Mihič
09.09.2017 06:55 (Sep 09, 2017)

Ne pozabimo, kdo vse in kako je zagovarjal tajkunizacijo!

Članek; Tajkunizacija Slovenije

MAG- 21.11.2007;

 

Menedžerski prevzem Merkurja je v javnosti dvignil veliko prahu. Številnim takim odkupom smo bili priča že prej, nekateri naj bi še sledili. Mnenja ekonomistov in politikov o tem družbenem pojavu, ki mu nekateri pravijo tajkunizacija Slovenije, so različna. Nekateri ga vidijo kot anomalijo, spet drugi menijo, da je sestavni del kapitalizma.

Kaj lahko glede menedžerskih odkupov stori vlada – jih lahko omeji ali celo prepreči?
Leonardo F. Peklar iz Sociusa pravi, da se slovenski menedžerski prevzemi bistveno razlikujejo od primerljivih po svetu. Pri nas imajo menedžerji znatno močnejšo vlogo, tudi zato, ker še vedno ni razreda lastnikov. »Ekipe, ki se lotevajo menedžerskih prevzemov, se preveč osredotočajo na prevzem (vstop), zanemarjajo pa izstopno strategijo.« Po Peklarjevem je lahko lastništvo menedžerjev tudi škodljivo. »Če delež menedžmenta v velikih družbah preseže 24 o

Kje so etika, čast in odgovornost?

Franc Mihič
04.09.2017 11:57 (Sep 04, 2017)

REPORTER; št. 36, 4. september 2017

 »Slovenci smo v zadnjih sedemdesetih letih očitno izgubili že večino občutka za čast in spodobnost. Zato  "naša hiša" ostaja razdeljena, narod pa obsojen na večno slepoto, ki rojeva zgolj sovraštvo, jezo in gnus«, nedavno berem. Primera iz javnih zadev, ki kažeta na izgubo občutka za etiko, čast, spodobnost in odgovornost. Župan glavnega mesta in nekdanji menedžer Zoran Janković je letos podelil naziv častnega občana tudi menedžerju Jožetu Mermalu, predsedniku uprave BTC. Predsednik države gospod Milan Kučan pa  je v televizijskem  pogovoru v torek 15. januarja 2002 med drugim izjavil, da je nameravani menedžerski odkup  v podjetju BTC-Ljubljana neetičen, saj pomeni »siromašenje« podjetja. Po mojem je to bila izjava desetletja o slovenskem »problemu stoletja«, ki ga predstavljajo »revolucionarni  preskoki« iz socializma v turbo-kapitalizem. Tedaj sem upal, da bo pri razvoju demokracije, družbe enakopravnih državljanov, pravne oziroma socialne drža

Banka Slovenije nad Antona Ropa

Franc Mihič
24.08.2017 11:44 (Aug 24, 2017)

Veliko je polemike, ali je mag. Anton Rop primeren za nadziranje bank. Banka Slovenije meni, da ni primeren. Mag. Anton Rop je do sedaj imel blestečo in zelo dobro plačano kariero, doma in v EU. Temu sem se čudil že iz razloga, saj je kot nekdanji minister in nato še premier,  eden »najbolj zaslužnih« za gospodarsko zakonodajo, ki je omogočala menedžerske prevzeme podjetij na način, da je bilo pri prevzemu dopuščeno oškodovanje gospodarski družb, s ciljem menedžerskega prevzema. Takšni menedžerski  prevzemi,  ko je podjetje porabljalo sredstva za poplačilo  kredita menedžerjev, ne pa za razvoj podjetja, so glavni vzrok  velike bančne finančne luknje, ki smo jo poplačali davkoplačevalci. Takšna privatizacija ni bila enakopravna za vse državljane, kot to veleva ustava. Zupet berem, da mag. Anton Rop, ko je bil na vladi, ni bolj obdavčil kapital in ne manj delo, temveč nasprotno kot je sicer napovedal. Obdavčil je delo. Mag. Anton Rop je tudi prvi odgovoren za proti ustavni zakon, ki je

Kaj bi bilo, če ne bi bilo…

Franc Mihič
18.08.2017 16:03 (Aug 18, 2017)

Delo, 18. avgust 2017

Res zanimiv naslov in uvod pisma g. Janeza Černača, v Delu 8. avgusta. Strinjam se z njim, da moramo ločiti vzroke in posledice in da je resnica vedno preprosta, če jo le hočemo videti. Mnogi to ne zmorejo. 

Ali je resnica, da je Hitler rešil Evropo, kar berem v Delu-SP, 5. marca 2016?  Hitler se je zgodil tudi zato, ker nihče ni poskušal kaznovati Stalina, berem članek v Delu 26. december 2011. Hitler se je v marsičem učil od Stalina.

Ko se je začela druga svetovna vojna, je imel Stalin že veliko izkušenj s taborišči, usmrtitvami, deportacijami. Stalin je paktiral ves čas vojne z japonskimi fašisti.  Hitler je bil sposoben učenec in je zelo hitro dosegel in v marsičem celo presegel svojega učitelja.

Glavna lekcija 20. stoletja bi morala biti obsodba obeh, Stalina in Hitlerja. Ker je Stalin v vojni zmagal skupaj s zavezniki, se to še zdaj ni zgodilo. Govorijo, da je Stalin Evropo osvobodil izpod nacizma, le redki pa si upajo na glas povedati, da jo je hkrati

Kdaj poraz ZDA in zmaga Severne Koreje?

Franc Mihič
14.08.2017 07:46 (Aug 14, 2017)

Delo, 14. avgust 2017

Ob poročanju o dogajanju v Sev. Koreji, kjer kljub stradanju med ljudstvom pospešeno razvijajo jedrsko orožje in ne kmetijstvo, opažam v raznih medijih in portalih številne zanimive komentarje. Ti kažejo,  da zelo veliko Slovencev komaj čaka na poraz ZDA, da se vpliv te najbolj razvite in vplivne države sveta zmanjša, in da zmaga vpliv novih hegemonov, to je Kitajske, Indije, Irana, Sev. Koreje i.p.

Tako bomo tudi Slovenci  lahko uživali svobodo in blagostanje prebivalcev teh držav, kjer menda že imajo »raj na zemlji«.

Navdušenje nad Sev. Korejo ima tradicijo v Sloveniji. Berem: »Iskren množičen pozdrav v srcu herojske Ljubljane. Včeraj opoldne sta predsednik Kim Il Sung in Tito obiskala glavno mesto Slovenije. Sto tisoč občanov na ulicah. Oba sta imela govor na Trgu revolucije. Tito je dejal: »Tovariš Kim Il Sung je tvorec demokratične ljudske republike Koreje.« Tako je pisalo v Delu 10. maja 1975.

Za prevlado, primat teh naprednih »človekoljubnih držav« je

Res ni nikogar sram? - Odgovor BTC - objavljen - odziv državljana neobjavljen?!

Franc Mihič
11.08.2017 09:48 (Aug 11, 2017)

Res ni nikogar sram?

Ona, 18.07.2017

Članek s tem naslovom je bil objavljen v prilogi Ona, ki se razglaša za ženski magazin Dela in Slovenskih novic, v torek, 11. julija 2017, podpisan avtor pa je gospod Franc Mihič. Slovenska javnost je bila že pred desetletji obveščena o tem, da je BTC-jev primer delavsko managerskega odkupa sodno pojasnjen in zaključen s sodbo Vrhovnega sodišča in da ni bilo ugotovljenega nikakršnega oškodovanja. Gospod Franc Mihič, ki očitno ne more konsistentno slediti dogodkom, pa je na dan potegnil milijarde tolarjev, za katere naj bi se ob delavsko managerskem odkupu povečal lastniški delež prvega moža uprave, ne da bi zanj sam kaj plačal. Gospod Mihič, ki se spozna na milijarde, naj najde lastniški delež ali zgolj eno samo delnico, ki je predsednik uprave BTC ali kdo drug od delničarjev ni plačal, in z veseljem bomo poskrbeli, da se vse to neupravičeno pridobljeno premoženje podari eni od dobrodelnih ustanov v Sloveniji. Čas gre naprej in BTC je ne le na so

Oglasi

denar posameznikom in nujno poslovanje. nujna posojila zasebnega kapitala brez količinske omejitve, samo z jamstvom nepremičnine, brezplačno ali malo hipoteko. ni pomembno z rai ali annefom ali brez plačilnega lista. brez utemeljitve dohodka. bistvena hipotekarna garancija, tla, prostori, skladišča, zemljišča in proindivisys. ponovna združitev dolgov. hitri in nujni osebni krediti. tudi rešitve za podjetje. informacije: annebonetta@gmail.com

Kategorija: Dom in Gradnje

Cena: 4500 €

posojilo, financiranje in naložbe brez težav. na področju financ, naložb in specializiranih posojil nudim svoje storitve vsem osebam dobrega karakterja in predvsem sposobnim izpolnjevati svoje obveznosti. grem na naslednja področja: osebna, konsolidacija, komercialna in razna druga podjetja, kmetijstvo, hipoteka, nepremičnine. za več informacij se obrnite na moj e-mail: annebonetta@gmail.com

Kategorija: Navtika

Cena: 5000 €

7693.) spomini na partizanska leta ii knjiga

Kategorija: Družboslovje

Cena: 9 €

7692.) pričevanja rabskih internirancev

Kategorija: Družboslovje

Cena: 14.99 €

7691.) prigode stražarja primoža

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9 €

7690.) ciklamen agitator

Kategorija: Leposlovje

Cena: 8.99 €

825.) najboljše moštvo

Kategorija: Družboslovje

Cena: 29.99 €

vas zanima poslovanje s kriptovalutami, pa ne veste, kako se tega lotiti in kje začeti? potem preberite navodila v članku: kako kupiti bitcoin? tam boste dejansko izvedeli, kaj in kako morate storite, da boste uspešno opravili nakup te kriptovalute. 

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

poslovanja s kriptovalutami se je najlažje lotiti tako, da si preberete nekaj člankov na to temo. najbolje, da začnete povsem na začetku in sicer pri člankih: kako kupiti bitcoin ali druge kriptovalute?

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

inštrukcije angleščine v mariboru za osnovno ali srednjo šolo pri amikum-u so vam na voljo. ponujamo prijazen, strokoven in pedagoško preverjen pristop, ki je pomagal že številnim. imamo dolgoletne izkušnje s poučevanjem učencev in dijakov na oš, sš in gimnazijah. preverite našo paketno ponudbo na spletni strani inštrukcije angleščine maribor. lahko pa nas kontaktirate: gsm: 031/530-081 ali preko e-pošte: info@amikum.si preverjeno. preizkušeno. uspešno. amikum.  

Kategorija: Inštrukcije - Jeziki

Cena: 12 €

pri amikum-u vam nudimo storitve prevajanja. prevod iz angleščine v slovenščino ali prevod iz slovenščine v angleščino vam opravimo po ugodnih cenah. prevajamo daljša besedila:      ♣ s področja družboslovja,  ♣ filme, nanizanke, serije, dokumentarce, ♣ navodila, kataloge, brošure, ♣ oglase, ♣ spletne strani ♣ deklaracije, etikete …   kontakt: gsm: 031 530 081 spletna stran: https://www.amikum.si <span #000000;"="">facebook: https://www.facebook.com/amikum.si/

Kategorija: Storitve

Cena: 15 €

6621.) da bi lažje bili nesrečni

Kategorija: Leposlovje

Cena: 18 €

Prikaži več
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj