Silvestrovanje

Objavil/a Dajana Babič, dne 2014-12-31 ob 10:14:33

Glede na to, da  nismo nikoli hodili v cerkev, nismo poznali božiča in smo od cerkvenih praznovanj vedeli samo za velikonočne pirhe, se je pri nas v družini vse osredotočilo na praznovanje novega leta oz Silvestrovo.

Panika, kam naj bi kdo šel, kaj bo za jest in kako bo kdo oblečen se je začela v drugi polovici decembra. Se spomnite tistega, ko srečaš nekoga, ki ga vidiš enkrat na leto in ta te vpraša: "Kam pa greš za nou let?" Pa lepa frizura, pa lepa obleka... pa vse bo čisto drugače...pa zadnji ponedeljek v letu, pa zadnji torek... oh... joj...

Ko sem bila jaz otrok, je bilo za novo leto obvezno pripravljanje francoske solate. Ne vem, kdo je začel s to modo, ampak zame je novo leto pomenilo novoletno jelko, ki smo jo seveda pripravili šele po božiču, da ne bi kdo mislil, da smo cerkveni, francosko solato in ananas. No, ananas je postal potem, ko sem začela hoditi v gimnazijo nekaj popolnoma normalnega, kot otrok pa sem ga videla samo za novo leto. Aja, pa mama je vedno delala sarme, a jih jaz - otrok nisem marala. Kot otrok sem imela enostavno preveč hrane, pri nas je bilo vedno toliko hrane, da je je bilo vedno preveč in potem je mama imela problem, kam z vso to hrano, ki se je nihče še dotaknil ni...

Moje prvo Silvestrovo stran od "starcev" je bilo v mojem prvem letniku gimnazije, ko sem bila stara 15 let. Mislim, da sem si izborila to, da grem na "hausbal" v bližini. Okoli oči sem si nalepila zvezdice, naredila sem si posebno frizuro in si oblekla nekaj načičkanega... No, na tistem hausbalu je bilo grozno, saj sem videla, da se fant, s katerim sem hodila, poljublja z eno drugo. Pritekla sem nazaj domov in prejokala celo Silvestrovo...

Naslednje novo leto je bilo tudi v Šiški nekje... edino, kar se spomnim, je bilo, da je bil Tine, s katerim sem začela hoditi v začetku decembra v bolnici in da je umrl marca... bila sem vsa iz sebe zaradi tega...

Potem so sledila naslednja nova leta, najbolj se spomnim novega leta v disku Turist... mislim, da je bilo leta 1990 ali nekaj takega, kjer so metali petarde... ni bilo nobenega posebnega občutka, da je bilo to kaj lepega...

Naslednja moja Silvestrova so bila v glavnem na Dunaju, kjer sem živela in sem jih preživljala skupaj z otroci...

Že dolgo v bistvu ne "praznujem" novega leta, sploh pa ne tako, kot smo ga praznovali doma in tako, kot ga praznuje še vedno moja mama in veliko drugih. Tako, da si naredijo silvesterski menu in da so doma, da gledajo TV in se potem pritožujejo, kako slab program je bil. :)

Meni je vedno lepo, tudi za Silvestra. Ničesar več ne načrtujem... vzamem, kar mi pride nasproti in skušam vse skupaj obrniti tako, da je zame najboljše!

Danes je 31.dan... številke za današnji dan so: ~ sedemmesečno število - 1532106.. ~ devetmesečno število ~ 185214321

Srečno novo leto!

Alfi Nipic - Silvesterski poljub - YouTube

Vsem znan silvestrski poljub: Avtor; glasbe je Jože Privšek, besedilo pa je napisal (1970) Dušan Velkavrh.. Video v originalu !!! Spet nocoj med prijatelji, ...

Za komentiranje morate biti prijavljeni.
Ksenija Malia Leban
Jan 01, 2015
Tisto s Tinetom me je pa prav zabolelo. Francoska solata pa mi je priklicala nasmeh … To je bila res neka posebna moda … Moj sin pa sploh ne ve, kaj je francoska solata. Ta bo šele imel o čem pisati! Vse dobro, Dajana!
#9
Draga Anka, hvala za komentar in srečno! <3
#8
Anka Klemenčič
Jan 01, 2015
Dajana, zanimiv zapis....mnogi so podobno praznovali. Za razliko od tebe, smo pri nas pa poznali krščanske praznike in nam novo leto ni pomenilo skoraj nič. Ko sem začela hoditi v službo, sem mnoge silvestrske noči preživela v službi, ali pa podnevi delala po 13 ur na ta praznik. Zdaj že nekaj let na silvestrski večer grem ob 23.15 k maši, ki je darovana v zahvalo za prejšnje leto in priprošnjo za novo.....ko pridem domov opazujem okoli pol urni ognjemet v romskem naselju, ki je nasproti našega naselja in se ponavadi odpravim spat. Nocoj sem si pa po vsem tem naredila še vročo kopel, ker sem bila zelo utrujena od popoldanske službe in skoraj zaspala v banji :)
Draga Dajana....tebi in tvojim želim vse lepo in dobro, pa še veliko druženj tu na blogu ali pa drugje! BTB
#7
Silvestrovanje... Sil-vest-rov-anje
#6
Dec 31, 2014
Mariči... no... nič ni predolgo...prekrasen komentar si napisala... na internetu je neskončno veliko prostora.

Vse dobro in srečno <3
#5
Anka... Srečno <3
#4
Mariči
Dec 31, 2014
Seveda, draga Dajana, srečno 2015 tebi in tvojim otrokom ... srečno 2015 !
#3
Mariči
Dec 31, 2014
Draga Dajana, tudi sama nisem praznovala niti kot otrok in še manj kot mladostnik tega Silvestrovega, ki mi je, po pravici in resnici povedano, paral živce. Vse je bilo nekam evforično, vsi so nekaj dobivali, vsi so se "šminkali", lepo oblačili in govorili, kam bodo šli, kaj bodo jedli etc.etc.etc. Jaz sem ostajala doma, skrbela za brata in sestro, jedli smo pa, kot ponavadi ... če je ostalo kaj od kosila, smo pojedli tisto, drugače smo si naredili krompir v oblicah in kislo mleko zraven ... nič od nič in vse ostalo me je spravljalo v nek čuden nemočen bes in jezo ... kaj vse ljudje počnejo iz ene noči ... potem sem imela svojo družino in poizkusila sem svoji družini prehod iz enega v drugo leto narediti malce bolj "prijazno", "slavnostno", "praznično", čeprav le toliko, kolikor sem bila v stanju in kolikor sem zmogla s svojo lastno domišljijo, ker od nikjer tega nisem bila pravzaprav "navajena" ... in mi je nekaj let kar uspevalo. Praznično smo se zvečer oblekli, kot bi kam šli ... sedli tako lepo oblečeni za lepo pogrnjeno mizo, pa čeprav je bilo na njej le malo krompirjeve solate in kanček kuhanega zašinka. A je pač vzdušje le naredilo malo praznične evforije. Nekaj let! Potem je tudi to šlo vse v franže ... in potem sem znova in znova poizkušala ... mi je uspevalo, hčeri sta sodelovali in oni dve veliko pripomogli k temu, da smo imeli prijetno domače silvestrovanje. Dokler tudi onidve nista s svojim prijatelji silvestovali drugje, izven domačega ognjišča ... in spet je bilo tisto nekaj, za kar sem se vedno trudila le sama. Danes naredim vse tako, če pa ležem na kavč v trenirki, pa ni nič narobe in nihče ne zganja nobene panike. Hvala bogu. Je pa kljub temu prijetno toplo v dnevni sobi ob TV, kjer ali kaj je ali ni ... še vedno ostane dosti različic preživljanja tega večera, dokler ga preživljamo. V največje veselje mi je postreči družini, ko pride in se nasmejati s hčerami in vnuki... in to je zame to ... želja veliko,realizacije srednje, počutja en tolk, nič posebej ne polagam na vse to... smilijo se mi ljudje brez topline, smilijo se mi ljudje, ki mislijo, da bodo s francosko solato, sarmicami in kaj vem s čim še naredili dan za nekaj posebnega ... smilijo se mi ljudje, ki zapravijo ogromno denarja za to, da se gredo za dve uri pokazat v nek prestižni hotel, od vsega tega pa imajo samo krč na licih od prisiljenih in narejenih nasmeškov... smilijo se mi ljudje, ki Silvestrovanje povelučujejo do nebes in še čez ... v bistvu sem morda postala rahlo naveličana tele predpraznične evforije, ki traja že dva meseca in za tisti zadnji preskok resnično zmanjka vseh moči ????? :)

Všeč mi je bilo prebrati nekaj zelo podobnega mojim doživetim silvestrovanjem, hvala ti, Dajana ! :) :) :) Jah, in oprosti seveda, moji komentarji me vedno zanesejo .... in pozabim, da predolgo razmišljam ...
#2
Anka
Dec 31, 2014
Srečno tudi tebi in tvojim otrokom!
#1
Dajana  Babič
Dajana Babič
Objavil/a 2014-12-31 10:14:33 (Dec 31, 2014)
Starejša objava Novejša objava
Alfi Nipic - Silvesterski poljub - YouTube

KATEGORIJE OBJAVE
ZADNJE OBJAVE
Migranti ogrožajo moja vnukeca
Razlika med Slovenci in Hrvati
Skrivnost dolgega življenja
Prepričanje (Martin Kojc)
Kam naj se obrnem za pomoč v primeru hrupa v stanovanjskem naselju?
Koncentracija za makrorešitev Slovenije
23242526272829
3031

Oglasi

v kolikor ne veste kam na izlet s kolesom, preverite kakšne kolesarski poti gorenjska nudi. več lahko najdete v samem članku: https://www.aktivni.si/ostali-sporti/kolesarstvo/najlepse-kolesarske-poti-v-sloveniji/

Cena: Pokličite za ceno

nakit swarovski izdelujejo že več kot 100 let. vizija ustanovitelja daniela swarovskega je bila izdelava "diamanta za vse". preverite prelep nakit iz kristalov swarovski: https://zlatarnamursic.si/shop/86-nakit-swarovski

Kategorija: Modni dodatki

vip prevozi, ki vam jih nudi podjetje agio vam omogoča, da lahko najemete luksuzen avto in voznika, namenjeno je za poslovne in zasebne uporabnike. na voljo pa so vam vozila bmw serije 5,7, x6 in tudi luksuzen kombi za 7 ljudi. več informacij: https://www.agio.si/vip-prevozi/

Cena: Pokličite za ceno

ultrazvok trebuha nam pomaga pri preverjanju zdravja organov. hkrati pa se pregleda žolčnik, jetra, trebušno slinavko in druge organe. več informacij: https://ultralab.si/ultrazvok-pregledi/ultrazvok-trebuha

nudimo vam hitro, zanesljivo in kvalitetno prevajanje nemščine in tudi prevajanje iz slovenščine v nemščino. več info: https://prevajanje.spletni-slovar.com/prevajanje-nemscine

Cena: Pokličite za ceno

video https://youtu.be/nuivnnt2zt4 izposoja šotora 5x8 in 3x6 , agregata , visokotlačnega čistilca , kotnega brusilnika , udarnega vrtalnega stroja , vbodne žage. izposoja šotora vrtni paviljon. 5x8.m (40m2) lahko tudi dva. izposodite si lahko šotor vrtni paviljon. v beli sivi barvi. šotor je primeren za piknike,fešte… cena najema šotora je 60.eur na dan ( do 24.ur ) z zamudo vračila se doplača 120% vikend ( ali tri dni ) najem šotora je 90.eur. izposoja šotora vrtni paviljon. 3x6.m (18.m2) izposodite si lahko šotor vrtni paviljon. v beli barvi. šotor je primeren za piknike,fešte… cena najema šotora je 40.eur na dan ( do 24.ur ) z zamudo vračila se doplača 120% vikend ( ali tri dni ) najem šotora je 60.eur. šotor prevzamete v radovljici. in ga tudi vrnete. šotor postavljate sami. je enostavno za sestavljanje. za rezervacijo šotora je potrebno obvezno položiti (aro). polovični znesek najema. ostalo se plača vsaj en dan pred prevzemom. lahko se plača tudi celotni znesek najema.!! če je to manj kot tri dni od vaše prireditve (izposoje.) se celotni znesek poravna vsaj en dan pred prevzemom. nismo last minute ekspres servis.!! dogovor ( rezervacija ) je možna samo preko telefona. info na telefon 040 / 849 - 710 andrej drustvo.paviljon@gmail.com https://drustvo-paviljon.jimdo.com vso zadevo je možno plačati samo preko tekočega računa prevzem je na sedežu društva v radovljici. možno tudi dostava in postavljanje šotora. ampak se potem zaračuna še postavljanje šotora 10.eur na uro na eno osebo ( prideta dve osebi ) poleg tega se zaračuna še potne stroške to je 0,37.eur na km dogovor ( rezervacija ) je možna samo preko telefona. info na telefon 040 / 849 - 710 andrej drustvo.paviljon@gmail.com https://drustvo-paviljon.jimdo.com izposodite si lahko agregat. cmi c-g 2000 230v - 50 hz - 2000w letnik izdelave 12.2006 teža 40.kg poraba 0,80.l na uro. agregat ima dve vtičnici. ( dva izhoda ) je zelo tih. primeren je za razne piknike,vikende ali priklop kakšnega ročnega orodja. dnevna izposoja agregata je 20.eur na dan ( do 24.ur ) z zamudo vračila se doplača 120% vikend izposoja ( ali tri dni ) agregata je 30.eur. izposoja visokotlačni čistilnik na hladno vodo ( štrajfiks ) visokotlačni čistilnik lavor iclean 160 tip - električni vrsta visokotlačnega čistilnika - na hladno vodo moč - 2300 w napetost - 230 v pritisk - 160 bar pretok vode - 400 l/h teža - 16 kg dnevna izposoja čistilnika je 20.eur na dan ( do 24.ur ) z zamudo vračila se doplača 120% vikend izposoja ( ali tri dni ) čistilnika je 30.eur. najem kotnega brusilnika ( flrksarce ) kotni brusilnik alpha tools ws 125 230v – 50 hz – 850w število vrtljajev v prostem teku. 11000 na minuto max. primer plošče 125.mm navoj sprejemnega vretena m14 zaščitni razred 2 teža 2,1 kg nivo zračnega tlaka 91,3 db ( a ) nivo zvočne moči 102,3 db ( a ) kotni brusilnik je namenjen brušenju in rezanju kovin ali kamna. cena izposoje je 10.eur na dan. ( do 24.h ) z zamudo vračila se doplača 120% vikend ( ali tri dni ) najem brusilnika je 20.eur. najem udarnega vrtalnega stroja ( bormašina ) udarni vrtalni stroj alpha tools sbm 1000 e 230v – 50 hz – 1010w število vrtljajev v prostem teku. 0-3000 na minuto. vrtalna moč beton 13.mm , jeklo 10.mm , les 25.mm. zaščitni razred 2 teža 2,3 kg nivo zračnega tlaka 97,5 db ( a ) nivo zvočne moči 108,5 db ( a ) cena izposoje je 10.eur na dan. ( do 24.ur ) z zamudo vračila se doplača 120% vikend ( ali tri dni ) najem vrtalnega stroja je 20.eur najem vbodne žage vbodna žaga cmi. c-st 570p 230v – 50 hz – 570w nastavljiva hitrost žaganja od 500 do 3000 na min. najvišja globina reza 65.mm v les. možna menjava žagice rezanje v kovino , les , plastiko… cena izposoje je 10.eur na dan. ( do 24.h ) z zamudo vračila se doplača 120% vikend ( ali tri dni ) najem žage je 20.eur. ves urodje prevzamete v radovljici. in ga tudi vrnete. če je to manj kot tri dni od vaše izposoje. se celotni znesek poravna vsaj en dan pred prevzemom. nismo last minute ekspres servis vso zadevo je možno plačati samo preko tekočega računa prevzem dogovor ( rezervacija ) je možna samo preko telefona. info na telefon 040 / 849 - 710 andrej drustvo.paviljon@gmail.com https://drustvo-paviljon.jimdo.com video https://youtu.be/nuivnnt2zt4