Zaradi posebnih navodil glavnega urednika urednikom rubrik o objavah o Drugem tiru, bodo o odmevih v času referendumske kampanje samo obveščeni o mnenjih z druge strani s pomočjo elektronskih medijev, objave pa bodo takoj po zapisu objavljene v CENZURA.SI.
Spoštovani novinar Šuligoj
Brez zamere.
Predal 29 vedno poka po šivih in je vedno dovolj avtorjev, zato nima slikovne priloge.
Pošiljam vam slikovno prilogo, kot dokaz in pričakujem tudi kakšno vašo sliko, kako se vozite v hitrih vlakih v kakšnem od vaših naslednjih člankov.

Če govorimo, ni potrebno, da se vsi na tematiko razumemo, ker nekateri govorijo drugi pa lahko poslušajo ali pa preslišijo.
Veste g. Šuligoj, ne gre mešati hitrih in tovornih vlakov. Pisati o hitrosti 160 km/h za tovorni vlak in to še navkreber je že "prostaško".
Pri pisanju pa je sila mučno če bereš stvari, ki ne držijo in ostanejo črno na belem zapisane, tudi kasneje, ko se izkaže da ga je avtor zelo polomil. Zato upam, da boste kmalu spregledali, da je 160 km v klanec po ostrih ovinkih absurd, kar še danes piše v razpisu za pripravljalna dela.
Da je 4,1 km predora na dvotirni železnici mnogo ceneje, kot 37 km za en tir ali 41 km za dva tira na drugem tiru in da se zgradi vzporedna proga v 3 letih 4,1 km predor četrto leto in 41 km predorov in dva tira na drugem tiru morda šele čez 12 ali več let.

Če mislite Luki predvsem pa vsem ljudem ob progi dobro, potem je potrebno zavzeti strokovna profesionalna merila za strokovne preverljive informacije in številke. Braniti stare dogme in interese v medijih, ki izumirajo, danes v času elektronskih medijev ne deluje več. 
Bo pa nam v zadovoljstvo, če dobronamerno kritiko in korekture prenesete moško in smo tudi na voljo, da vam vedno pomagamo s pravimi podatki, ki temeljijo na izračunih.
 
Tole je pa informacija za boj varno uničevanje 
kot to počnemo pri nas, kjer sva se prvič srečala na obali.
 
Lep pozdrav z Gorenjske
Andrej Čufer uni. dipl. inž. arh. MBA