Naslov članka: Drugi tir za telebane in laži

Poslano v objavo na:  DELO

Poslano medijem v objavo dne:  26. avgust 2017 
Avtor prispevka:         

prof. dr. Jože Duhovnik 

Tip pripombe:
Neposredno nasprotno mnenje

Datum objave na Cenzura.si:  27. avgust 2017 ob 17.28 uri

Urednik sobotne priloge Dela mi je za sobotno kosilo omogočil brodet s škarpeno ter vnaprej zagotovil kontrolo računskega sodišča pri pregledu stroškov referendumske kampanje v skrivalnici koruptivne naveze: Kolektor – Delo – Škarpena alias Boris Šuligoj. Da bom pomagal, članek je napisan v maniri proglasa za vladin Drugi projekt, zato je to strošek referendumske kampanje.

Sestavek, ki zajame tri strani je značilen prispevek komisarja v Partljičevi komediji Moj oče socialistični kulak. Prispevek, ki v maniri pritrkovalca nekemu namišljenemu razvoju naše sedanje »progresivne vlade Mira Cerarja« z vtkanimi besedami zagotavlja »neuvrščeno« mnenje zato, da ja ne bo kaj narobe. Sreča je, da je naklada časopisa Delo pada, zato vpliv objavljenih laži ni velik. Zaradi spoštovanja preostalih bralcev, prosim urednika da z argumenti zagotovi minimalno možnost primerjave.

Urednik, ki bi želel povečati naklado bi za ceno službe naslednji teden objavil trostranski razgovor z enim od protagonistov referenduma koruptivnega in ker je napisano gradbeno dovoljenje s številko v zakonu še tehnično nedorečenega, ekološko nesprejemljivega in zagotavljanja blokade Luke Koper ter predvsem dragega tira. Četudi bi bila objava, njegovo zadnje dejanje pod lastnikom Kolektor, ki je in je predviden za glavnega izvajalca del na koruptivnem drugem tiru in bo moral vzeti v službo vsaj okli 20 poslancev različnih strok.

Zatelebanost Škarpene je neizmerna in zato si privošči vsem inženirjem v posmeh, da izpostavi g. Petrina, ki je prav tako imel dovolj kuhinje ljubljanske partijske oligarhije, ter je enostavno z denarjem Luke Koper začel graditi industrijski tir. Da INDUSTRIJSKI tir, ker je vse ostalo nerazumljenost družboslovcev, nekaj gradbenih inženirjev in treh tajkunčkov, ki želijo še tretjo bančno luknjo. Kdo ima toliko širine in sposobnost sprejemanja drugih idej naj si ogleda vožnjo po sedanjem tiru in naj nato javno izpostavi argumente. Vizualizacijo dobite v tem video posnetku: 

G. Šuligoj vztrajno ponavlja neresnice, zato napišimo kje so njegove laži: (1) drugi tir je enotirna proga, (2) izgradnja dvotirne proge po trasi Drugega tira, ki jo vlada spretno skriva bo zato najmanj dvakrat dražja (1,5 milijarde krat 2), (3) vrednost vladne investicije je sedaj 961 milijonov za en tir in brez DDV (torej upokojenci, vojska in policija obrišite se pod nosom za sredstva iz integralnega proračuna), (4) izgradnja dvotirne proge po predlogu naše Strokovne Skupine je tehnično izvedljiva v štirih letih, (5) prebivalci Črnega Kala bodo obdržali staro progo še naprej s trikrat večjo obremenitvijo požarne nevarnosti še najmanj 15 let, (6) da trasa Drugega tira povečuje razdaljo transporta do Luke Koper za 5 km in jo približa tržaški Luki na razdaljo 1,5 km (7), da je načrtovan poseg točno na prelomnici dveh plasti, kar je geološki problem že na cestnem viaduktu, (8) da so predori Drugega tira na vodonosnikih med 80 l/s do 260 l/s vodnega toka (za predsednika Odbora za infrastrukturo (»bav,bav«) je to letna količina za dva jezera pri Brežiški hidrocentrali), (9) da naša trasa problem vodonosnikov nima, ker je nad njimi, (10) ne upošteva dodatne stroške za 36 lokomotiv zaradi dvojne vleke ter demontažo stare proge, ki bo morala biti obnovljena zato, da bo sploh zdržala do uporabe na novi trasi (350 milijonov je skupen strošek in zato ekonomistom pri ceni 680 milijonov EUR ne smemo verjeti, ker ne vedo, kaj je strošek investicije), (11) trditev, da se bo projekt drugi tir izplačal je največja laž, ki si jo niti jugo ekonomisti ne bi smeli privoščiti (s prevozninami vred v petdesetih letih ne bo prišlo nazaj niti 1,2 milijarde, kar predstavlja pri strošku 3 milijarde, da mora lastnik podjetja zagotoviti 1,8 milijarde, torej integralnega proračuna RS), (12) da državni sekretar in tudi predsednik vlade nezakonito predstavljata projekt brez končne vrednosti in si to člani stranke SMC, SD in DESUS-a štejejo v čast.

Franc Jožef se ni spraševal pri izgradnji južne železnice zato, ker je bila tržaška Luka avstrijska za prosto blago, Luka v Pulju je bila avstrijska za vojaške namene, za pomiritev pa je dal luko Reko Madžarom. To vse vsak, ki bere zgodovino pred 1941 letom. Torej je bil gospodar in ni imel razmišljanja hlapca. Zato je dal zgraditi dvotirni predor po Karavankami pri Jesenicah in tudi dvotirno progo med Mariborom in Gradcem. Potem po so prišli prosvetljeni hlapci in najprej zaradi imperializma odmontirali en tir pri Mariboru, njihovi otroci pa prav sedaj pripravljajo projekt za dokončno demontažo enega tira pri Jesenicah zato, da bomo imeli samo en tir do Avstrije.

Tako bomo rešeni imperialističnega pritiska. Za NATO pa bomo tako ali tako izvedli referendum še za časa protagonistov alias Škarpena. Ko smo v SFRJ dali med 7 do 14% državnega proračuna za vojsko je bilo lepo in svobodno, sedaj ko dajemo 1,4% pa je kruto in nesocialno. Da to je resnica za telebane. Seveda pa tega g. Šuligoj ne bo obravnaval, ker je preveč občutljiva tema.

prof. dr. Jože Duhovnik

Medvode