ZADNJI KOMENTARJI

pred 3 urami

Fanatizmi, oprani možgani, bolestne ideologije...
Seveda je vse to res.

Obljuba raja z uničevanjem nevernikov (po njihovem merilu) ter priznavanje junaštva s pobijanjem vse povprek, pač naredi svoje.
Brez dušne morilce.

O sprožiteljih teh morij smo že veliko slišali, videli, pisali, saj nam vedno znova dopovedujejo, da je demokracija, rešitev za človeštvo.

Pa je res?

Poglej objavo
pred 5 urami

Iluminatijev Slavko, rit imaš na mestu glave. Verjetno verjameš v razlago da je nekdo iz jame v Afganistanu načrtoval ugrabitev letal z olfa nožki. Kjer so z dvemi ugrabljenimi letali se zaleteli v dve stolpnici, 3 jih zrušili do temeljev.
Taisti verjamejo v razlago da je človek stopil na luno.

Poglej objavo
pred 5 urami

Ana Kos, ali ste vsaj za delček posumila v resničnost dogodka?

Poglej objavo
pred 7 urami

Končno se nekaj premika v smeri učenja vožnje. Vidim, da so se do sedaj učili učenci na cestah že takoj prvo uro, kljub temu, da ni vedel kaj dosti, ker je vozil učitelj, tako da učenec sploh ni vedel. Hvala vsem, ki so prispevali k temu poligonu. Stanko

Poglej objavo
pred 9 urami

Samo opomba za začetek: za ogled celotnega komentarja (na spletni strani to očitno ni možno), je treba le-tega skopirati v Word.
-> Naj bo jasno, da se v eni stvari strinjam z vami. Zakon je slab, zaradi tega: http://siol.net/novice/slovenija/osem-pasti-gaspersicevega-megaprojekta-438877 Trasa »27km« pa v članku ni problematizirana. Ker je cena trase po standardih stroke vredna manj od milijarde (v linku pod naslednjo točko).
Še hujšim problem od zakona pa je, ker so predstavljene alternative trase dolgoročno še slabše. Zaradi višjih naklonov, zaradi katerih bi bila poraba energije večja in zaradi nižjih hitrosti.
-> Kdo pa pravi, da geograf ne more poznati osnov logistike? Toliko že vem, da se pojma »računska hitrost« v železniškem prometu ne uporablja, uporablja se pojem »(projektirana) progovna hitrost«. Besedišče dosti pove o znanju neke stroke… O ekonomiji pa se je dr. Damijan že zelo razpisal, tale njegov članek je npr. zelo dober: http://www.delo.si/sobotna/drugi-tir-je-mogoce-zgraditi-bistveno-ceneje-ce-le-upostevamo-standarde-stroke.html. Opisuje osnovni problem projekta.
-> To nikakor ne bo samo industrijski tir. Obala je ena najpomembnejših aglomeracij v Sloveniji, prav tako ima izjemen turistični pomen, tako da bo nujno tam potekal tudi nezanemarljiv potniški promet. Ob izgradnji proge Trst-Koper tudi slepi tir to ne bo več. Trenutno je majhen delež potniškega prometa samo na račun prepustnosti obstoječe proge, prepustnost pa se bo z izgradnjo nove proge drastično povečala, tako da ne bo ovir za večje št. potniških vlakov.
-> Trajnostni razvoj ima 3 stebre – družba, okolje in ekonomija. Pri nas se dela to napako, da se misli samo na ekonomijo, na ostala 2 stebra pa ne – zato je stanje v državi takšno, kot je. Železniški promet je veliko bolj okolju prijazen, varen, cenovno dostopen… Sam po sebi je mogoče nerentabilen na krajše razdalje, vendar če pogledamo celoto, ni. Podoben primer za boljše razumevanje: smučišče je samo po sebi zelo nerentabilno, če pa gledamo zaslužek celotnega turističnega kraja, v katerem smučišče je, pa ja slika drugačna.
-> Samo odsek Divača-Koper ima mogoče celokupno majhen časovni prihranek. Dejstvo pa je, da je minimalni standard za novogradnje na TEN-T 160 km/h za potniški promet, glej str. 36: https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/infrastructure/tentec/tentec-portal/site/brochures_images/CorridorsProgrReport_version1_2014.pdf
Ko bo enkrat celotna trasa na max. 160-250, pa časovni prihranek ne bo več tako neznaten. Odsek Koper-Divača gledam samo kot delček celote in če se slabo traso naredi sedaj, bo tako ostalo naslenjih 100 let.
-> Dobre prometne povezave so pogoj za uspešno gospodarstvo, ta pa je pogoj za dobre službe, to pa je pogoj, da mladi ostanejo v državi. Kaj boš s šolo, če po končani šoli nimaš možnosti dostojne službe? Bo Slovenija še naprej ostala izvoznica možganov (ker zdaj to definitivno je)?
-> V kolikor se bo delalo strmejšo traso, bodo stroški obratovanja v resnici v roku nekaj desetletij krepko presegli prihranek cenejše trase. V železniškem prometu je naklon namreč zelo problematičen element.
-> Sam koridor je le prometni potencial, potencial pa se izkoristi s primerno infrastrukturo. Čim bo pot prek Slovenije po X. panevropskem koridorju (London-Istanbul) ugodnejša kot prek Donave, se bo prometni tok preusmeril, samo vse države na poti morajo zgraditi primerno infrastrukturo. Nič nismo še zamudili.
Podobno velja za V. panevropski koridor: če ne bomo nič zgradili oz. če bomo zdaj zgradili slabo infrastrukturo, nas bodo prometni tokovi zaobšli. Zato je treba poskrbet, da se drugi tir zgradi po dolgoročno optimalni trasi (ta, ki bo omogočala čim večjo hitrost in prepustnost ter čim manjši naklon in stroške obratovanja – to pa je dvotirna trasa »27km«) in pravi ceni, da se lahko nadgradnja nadaljuje še naprej proti Šentilju.
-> Ideja baznega predora Ajdovščina-Vrhnika je zelo slaba. 1. ker bi bilo to ekstremno drago.
2. ker bi imela od tega korist edino Ljubljana, kraji kot so Logatec, Postojna, Pivka, Divača – ki so mogoče trenutno majhni, vendar s sodobno železniško infrastrukturo ne bi bili več – pa prav nobene.

Poglej objavo
pred 10 urami

Janez, zdajle samo h kom. 2, za več ni časa:
Sporočila sta potem, da sta zj. odšla, napad je pa bil popoldne.

Hvala, ker si se oglasil :)

Vse dobro!

P.S.: S kom. 1 se strinjam, ampak še razmišljam ob njem :)

Poglej objavo
pred 10 urami

Omenjaš tudi, da sta dva tvoja tam. Hvala bogu, da jima ni hudega. Me pa zanima, ali sta kaj zvedela več, kot pišejo uradni mediji glede na to, da sta 'na licu mesta'.

Poglej objavo
pred 11 urami

Problem pi teh 'beguncih' najbolj to, da so v večini primerov 'begunci' in ne begunci.
To je problem št. 1. Namreč razno razne nevladne organizacije pod okriljem Soroša in podobnih jih financirajo in vozijo v Evropo. 80 od 90% je mladih moških, ki imajo oprano glavo z idejami, da jih tu čakajo nebesa in da ne bo treba delat, da jim bo vse dano, če ne si pa morajo vzeti. Skratka - tiha invazija radikalnih muslimanov, ekstremistov, mučenikov ipd.!
Gotovo je med to množico tudi peščica res tistih, ki so pomoči potrebni, pa je morda ravno zaradi teh ekstremistov ne dobijo.

Navajam povzetek prevodov naslovov italijanskih medijev iz zadnjih dni, ki sem ga našel na eni domoljubni FB strani:
13.8.2017-severnoafričan napadel mimoidoče z nožem,
13.08.2017-preprečili so mu nadlegovanje dekleta in na policijo se je spravil z grizenjem,
13.08.2017-migrant preprodajal drogo na avtobusni postaji,
13.08.2017-masakriran človek in psička s strani severnoafričana,
13.08.2017-romun požigalec, ker se je dolgočasil,
14.08.2017- migrant razbil 13 avtomobilov,
14.08.2017- migranti napadli policijo s kamenjem,
14.08.2017- migrant okradel potnike avtobusa, nato še pretepal,
14.08.2017- migrant odvleče turistko v grmovje in jo posili,
15.08.2017-maročan razbil urgenco: prvo morate pomagati meni,
15.08.2017- migrant preprodajal drogo, dobil samo denarno kazen,
16.08.2017-migrant posilil dekle, medtem, ko je čakala vlak,
16.08.2017-migrant z opeko razbil starčku glavo....
In to se dogaja vsakodnevno!!! Italija, predvsem južna je praktično paralizirana zaradi množice migrantov. V Italijo pa jih vozijo italijanske ladje. Razumi, če moreš! Razen seveda, če gre za neke 'višje cilje'....
Domačini zapuščajo svoje domove in se izseljujejo, ko njihov kraj postane NOGO cona. In takih je v Evropi vsak dan več!
Naši mediji so pri tem tiho - sramota. Če kaj podobnega, kot sedaj tu napišem na RTV MMC stran, je komentar dosledno zbrisan! Popolna komunistična cenzura!

Ljudje, ki delajo takšne stvari, enostavno ne sodijo v Evropo, sicer bo Evrope, kot smo jo poznali do sedaj kmalu konec. Jaz pravim, da na meji nikogar streljat, če ni nasilen in nevaren. Samo poslati nazaj, od koder je prišel. Če ima utemeljene razloge za prošnjo za azil, se ga obravnava individualno in se mu ugodi ali ne, odvisno od razlogov,okoliščin, možnosti. Ostalo milo rečeno nagnati nazaj.

Skratka moramo nekako ustaviti islamizacijo Evrope!

Ker je zadnje čase precej teh napadov po velikih evropskih mestih, se človek vpraša tudi, kdo pa je v resnici res za vsemi temi napadi. Tudi če je res ISIS - nenazadnje vrabci že čivkajo, da dobiva sredstva is ZDA in Izraela..... Groza, kam gre ta svet! Kaže, da bodo spet zakuhali nek velik konflikt.....


Glede omenjenega napada - kdorkoli že stoji za tem, tudi če misli, da je mučenik - ne ni mučenik ampak rabelj, ki pa bo zato nekoč postal mučenik.

Poglej objavo
pred 11 urami

Jaz podpiram tudi z donacijo, do sedaj sem doniral 3x10 eur in bom doniral še naprej. Ko bo možna sms donacija, bom doniral še več. Organizatorji potrebujejo denar in jaz doniram, ker želim, da referendum uspe.

Poglej objavo
pred 13 urami

hoj
Treba bo onemogočit takele škorce pol pa bo.
http://www.novi-svjetski-poredak.com/2017/08/17/putin-se-obrusio-na-sorosa-on-vodi-ameriku-prema-gradanskom-ratu/

Poglej objavo
pred 13 urami

hoj
Šok za šokom! Jebiga to se nas ne tiče. Boli nas kara.
http://www.novi-svjetski-poredak.com/2017/08/17/farme-uzasa-geneticki-promijenjena-svinje-se-uzgajaju-za-transplantaciju-ljudskih-organa/
kosebomzbudilbommrtevinbelpres
boditevcvetju

Poglej objavo
pred 14 urami

Morda nekoč takšen tretji tir :)

https://www.youtube.com/watch?v=_uLN7cRn6J8

Poglej objavo
pred 15 urami

Ana, je to zgodbica o tvoji punčki? No, jaz mislim, da je bilo še marsikaj tvojega uporabljeno. Želim si, da bi te tvoje zaklade še delila z nami, da jih lahko ponesemo še drugim.
Danes sem malo listala po katehetskem priročniku Praznujmo in se veselimo, kjer sem sodelovala z dvema katehezama. Ena ima naslov Ti si nekaj posebnega in govori o tem, kako je vsak od nas dar, zaklad.

Pa še malo o tvoji pesmici. Nastopali bomo z ilustracijami, ki smo jih ustvarjali pri likovni umetnosti. Vsak otrok je narisal sam sebe, potem pa smo nekaterim slikam dodali povečano oko, drugim povečana usta, pa povečana ušesa...
Vroč poletni pozdrav.

Poglej objavo
pred 18 urami

Jankovič ima vidne (otipljive:) rezultate.
Iz središča mesta se širijo učinki zamisli njegovih arhitektov navzven, na obrobje.
Kar škoda, če se bo ob spremembi vladavine Jankoviča, ta trend ustavil!

Ljubljana počasi postaja urejena in "lepa"

Poglej objavo
pred 18 urami


"Angelca Likovič: Volitve naj bodo kar obvezne"

Naslov ne zveni prav nič demokratično, bolj diktatorsko!
Tudi to je izražanje volje - slaba volja :-))

Poglej objavo
pred 18 urami

Zanimivo, da je mali glodalec (voluharica?) obgrizel čebulo.
Morda je zvedel kako je zdrava v prehrani?

Poglej objavo
pred 19 urami

Za oceno ustreznosti izbranih trasnih elementov železniške proge ne zadostuje le geografija, temveč sta v prvi vrsti meritorni logistika in ekonomija.
Najprej je potrebno ugotoviti, da bo proga med Divačo in Koprom le industrijski tir, saj bo predstavljal tovorni promet 95% vsega transportnega dela na tem odseku proge. Nadalje je potrebno vedeti, da je železniški transport rentabilen šele na razdaljah večjih od 500km, torej predstavlja proga med Divačo in Koprom manj kot 10% te razdalje in so zato prihranki pri času neznatni.Prav vseeno je, ali vlak potuje s hitrostjo 80km/h, ali pa z enkrat večjo hitrostjo, saj na cilj pride neznatno hitreje.
Za nas pa je seveda pomembno, ali prihranimo 400 mio. S tem denarjem lahko izgradimo preprotrebne umetniške akademije, ali vsaj 4 klinike, 50 osnovnij šol, ali sto vrtcev. Ta znesek pomeni 400.000 plač v višini 1.000 €. Ta denar lahko vložimo v znanost in še marsikje primanjkuje, ne nazadnje lahko z njim izgradimo direktno elezniško povezavo med Koprom in Jesenicami, tako imenovani Tivolski lok v Ljubljani, in skrajšamo čas transportov na tej relaciji za najmanj 2 uri.
To so razlogi, zakaj je trasa železniške proge med Divačo in Koprom nesprejemljiva potrata in zakaj mora referendum uspeti.
Naj navedem še eno dejstvo, namreč vzdrževanje. Čim dražja je trasa proge, ali tudi ceste, dražkje je vzdrževanje. Tudi stroški vzdrževnja vplivajo na stroške transporta, zato so pomembni in zato je pomembno to, da je trasa čim cenejša.
Naj pa se dotaknem še druge teme, to je koridorjev, ki prečkajo Slovenijo.
Slovenijo prečkata dva koridorja daljinskih železniških, pa tudi cestnih povezav.
Lahko ju označimo kar tako: London-Istambul in Barcelona-Kijev.
Prvi koridor ima hudo konkurenco, saj lahko poteka tudi po Donavi in se izogne Sloveniji. Slovenija je bila premalo aktivna pri uveljavljanju tega koridorja in je po vsej verejtnosti zamudila možnost, da ga uveljavitvi in zgradi novo progo med Jesenicami in Dobovo preko Ljubljane. jZa gradnjo pa pridobi znatna finačna sredstav in v Slovenijo pripelje eno največjih investicij.
Žal je vlak odpeljal, kot se reče.
Drugi koridor je še vedno aktualen, vendar je potrebno na njem aktivno delati.Slovensko ozemlje pač predstavlja najkrajšo zvezo med Padsko in Panosnko nižino, razen tega pa konfiguracija terena nudi najnižjo točko prehoda med tema dvema nižinama, to so znana Postojnska vrata.
Tako vsaj učbeniki in geografija.
Svet pa se je od rimskih časov, pa tudi časov Franca Jožefa, ko je gradil železniško progo med Dunajem in Trstom spremenili in je poleg Postojnskih vrat na voljo še druga opcija, ki bi morala biti zanimiva za geografe. To je izgradnja baznega tunela med Vipavo in Vrhniko v dolžini cca 30 km.kar bi lahko razdaljo med Benetkami in Ljubljano skrajšalo za najmanj 100km. Seveda pa v tem primeru proga ne bi šla ne preko Trsta, ne preko Kopra. Ti dve pristanišči bi bili povezani le z indiustrijskim tirom nekje v območju Palmanove.
A razmišljanje o tem pomeni odpiranje še ene fronte. Bolje je, če v danem tenutku naredimo vse, da odpravimo potratno tarso in skorajda lopovski zakon ter omogočimo gradnjo proge med Divačo in Koprom po trasi, ki bo prihranila 400 mo.

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Gelca, ko bodo v Sloveniji imele možnost predstaviti sebe in svoj program vse politične stranke, ki jih je okrog 80, potem pa bomo lahko izbirali. Dokler pa predvsem javni mediji porivajo mikrofone in kamere samo pred izbrance, dotlej pa jaz na volitve ne grem, pa makar če me zaprejo.

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Jaz sem sicer oddal podpis, a bi se za uspeh referenduma zavzemal samo, če bi se borili proti pravem problemu -> leta 2013 se je vrednost investicije drugega tira čudežno dvignila iz 700 milijonov na 1,4 milijarde. TO JE OSNOVNI PROBLEM. Zraven tega pa je še problem nadzora proti korupciji.

Trasa je toliko po tunelih samo zaradi enega razloga - na razdalji dobrih 15km se teren dvigne iz 0 mnv na ok. 540 mnv, kar je 4. najvišja točka železniškega sistema v Sloveniji (Postojna in Blejska Dobrava ok. 580 mnv, predor Bohinj tudi ok. 540mnv). Če bi bila taka trasa npr. med Ljubljano in Kranjem, bi bila zelo problematična, ker je teren tam enostaven, med Divačo in Koprom pa je izredno zahteven, zaradi tega trasa tam ni problem.

Nimate prav - projektirana progovna hitrost drugega tira je: 250 km/h od Divače do začetka črnokalskega ovinka, 160 km/h od črnokalskega ovinka do Škofij in 120 km/h do Kopra. Tistih 250 bo sicer začasno zmanjšanih na 160 samo zaradi predpisov v zvezi s signalizacijo. Tudi projektirana hitrost na avtocestah ni 120 km/h. Najvišja dovoljena hitrost na avtocestah je 130 km/h, sicer se bi dalo varno po njih na posameznih odsekih voziti tudi nekaj hitreje, vendar le ob majhni gostoti prometa - omejitev 130 je bolj kompromis kot pa tehnična omejitev.

Zdaj pa glavna točka, s katero ste popolnoma udarili mimo: da je progovna hitrost 160 km/h preveč. Naj vam razložim, zakaj to niti približno ne drži:
1. Če je teren zahteven, to najverjetneje pomeni, da kar bomo zgradili sedaj, bo ostalo še kakih 100-200 let nespremenjeno. Se bodo vlaki še naslednjih toliko let cijazili 80 km/h? Znamo gledat dolgoročno?
2. Časovni prihranek iz 45 na 15 minut ni zanemarljiv. Mogoče bi alternativne trase omogočale vozni čas ok. 25 minut, samo imajo en drug problem - vipji naklon. Pri višjem naklonu je poraba energije toliko večja. Spet, treba je gledat dolgoročno...
3. 160 km/h je na železnici MINIMALNI standard za glavne proge v EU - poglejte Francijo, Španijo, Italijo,... Takšna hitrost je že danes bolj "cijazenje" kot "šibanje", kaj šele čez 100 let. Še enkrat, da se beseda uleže - D O L G O R O Č N O!
4. Ste se že kdaj sploh peljali z vlakom iz Ljubljane do Kopra? Poskusite enkrat, boste videli da boste po tiste 2,5 urah vožnje spremenili mnenje.

Da zaključim -> ne rabimo konvencionalne železniške proge za visoke hitrosti (= proga za mešani promet s progovno hitrostjo do 250 km/h) Koper-Divača. Rabimo hitro progo Koper-Šentilj/Hodoš, Jesenice-Dobova in spodobne regionalne proge. Kdor se s tem ne strinja, naj se zapelje kdaj z vlakom na katerikoli daljši relaciji, pa bo spremenil mnenje ;)

Poglej objavo
pred 1 dnevi

#8
tisti "hehe" je hotel priklicati nehvaljenje
vredno je samo to, kar tukaj plačano ne bo
ytaq za naprej nič ne vemo, le verjamemo

eni tako močno, da ignorirajo mehanizacijo
in s svojo vero gore prestavljajo - če se v
pravo smer trudimo nam je vse navrženo

utrnilo se mi - mir kot poslednja dobrina
je tudi (prigarana, a) milost - in te stvari
so kratke - ob izgubi se ni vz-nemirjati . . .

kar se nam zdi, da nam je narediti,
temu samo slediti - kot pravi T.A.
- tudi brez poguma se boriti!

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Saj je lepa ni kaj, ampak ni treba tako povzdigivati drugouvrščenih, šikaniranje Ruskih šamionov ki zmagujejo, a ne smejo nastopati, pa je plod Sionističnih hlapcev

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Rado morda je bila to napaka ja, bi bilo pametneje če bi se Jankoviču odvzelo svobodo.

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Marta <3

Zanimivo, res zanimivo .... pomislila sem v zadnjih dneh enkrat, da mi je omenila soseda na Primorskem, ki je zaposlena v Vipavi v zavodu, da je po spletu za svoje varovance iskala zgodbo - in našla moj zgodbo o punčki. Tako da vem za dva moja "prispevka", da sta bila uporabljena :) <3

Vse dobro tebi!

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Eh Zamuda,
marsikaj si zamudil. Recimo zamudil si leto 2005, ko je Janševa vlada drastično zarezala v proračunska sredstva in spravila mesto Ljubljana ob težke milijone zgolj zaradi dejstva, da Janković Janši ni bil pogodu. Iz tega Janševega ukrepa tudi izvira luknja pri izgradnji Stožic.

Teh par vladnih milijonov je drobiž proti temu, kar je bilo Ljubljani odvzeto.

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Jaz sem Kadri Zoltan, ponujamo posojilo posameznikom in podjetjem, ki iščejo nujno posojilo za začetek poslovanja in za širitev poslovanja. Ponujamo tudi študentsko posojilo, avto itd. Nam odgovorite preko e-pošte za več informacij kadrizoltan@gmail.com

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Jaz sem Kadri Zoltan, ponujamo posojilo posameznikom in podjetjem, ki iščejo nujno posojilo za začetek poslovanja in za širitev poslovanja. Ponujamo tudi študentsko posojilo, avto itd. Nam odgovorite preko e-pošte za več informacij kadrizoltan@gmail.com

Poglej objavo
pred 1 dnevi

Najprej: zavzemam se, da referendum uspe.!!
Trasa nove železniške proge med Divačo in Koprom je projektirana z računsko hitrostjo 160 km/h ( 160 kilometrov na uro.) Za boljše razumevanjenaj povem, da so naše, pa tudi večina avtocest projektirane za računsko hitrost 120 km/h.
Kot trasni element je uporaba računske hitrosti 160 km/h v težkem terenu, kakršen je md Divačo in Koprom potrata, ki nima nobenega opravičila. Takšna računska hitrost v zahtevnem terenu traso nenormalno podraži. Na relativni kratki razdalji med 30 in 40 km so prihranki na času minimalni v primerjavi z zelo drago traso. Z manjšo računsko hitrostjo se da izgradnjo bistveno poceniti, računam da vsaj za 400 mio. To pa ni majhen ali zanemarljiv prihranek. Upoštevati pa je potrebno vsaj še dvoje: pocenuitev izgradnje gre pred vsem na račun zmanjšanja dolžine predorov, ti pa so pri manjši računski hitrosti lahko tudi mnogo krajši in ne zahtevajo še izgradnje dodatnih varnostnih tunelov.
Skrajšanje in zmanjšanje dolžine predorov pa pomeni hkrati tudi mnogo hitrejšo gradnjo. Predore lahko gradimo s hitrostjo 3-5 m na dan. Kar pomeni, da lahko 3 km dolg predor zgradimo šele v treh letih. Če je pedor daljši, se ustrezno podlajša čas gradnje. Torej pomeni skrajšanje predorov tudi skrajšanje časa gradnje. S krajšim časom izgradnje je možno ujeti končni rok izgradnje proge in prihraniti vsaj 400 mio.
Zato je potrebno z referendumom preprečiti kvarni zakon.
Naj stroka nadvlada politiko!

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Zelo lep, čeprav žalosten, zapis.
Hvala.

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Ne vem zakaj pojasnila, če moramo državljani odgovarjati pred pravosodnimi organi za kršitve zakonov, ki so včasih smešne, pri takih zadevah ni pardona. Vsi sodniki in tožilci, ki delajo po navodilih nekoga, ter kršijo zakon, bi jim morači vzeti licenco in v zapor.

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Všeč so mi strnjene misli, ki povedo bistvo naših razmišljanj :-)

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Putin pravi, da New World Order želi začeti novo globalno vojno skozi zaostrovanje odnosov s Severno Korejo, ki nima jedrskih bomb, kot trdijo mediji. Pravi da gre za ponovitev lažne zgodbe o orožju za masovno uničevanje, ki je bila izgovor za napad na Irak.

Severna Koreja je zavrnila Rothschildsovo centralno banko, kot so jo zavrnile Libija, Sirija in Iran. Pač pa ima Severna Koreja velika naravna bogastva, ki jih ocenjujejo na več trilijonov USD. Resolucija OZN je l.2016 prepovedala njen izvoz zlata, vanadija, titanijuma, premoga, niklja, bakra, cinka, srebra in drugih redkih mineralov.

vir:
http://www.novi-svjetski-poredak.com/2017/08/13/putin-sjeverna-koreja-ima-nula-nuklearnih-bombi-ali-ima-bilijune-dolara-u-rijetkim-mineralima/

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Abram, hvala za tvoje mnenje. Tudi Zemljo lahko vidimo kot živo bitje. Sveti spisi v Indiji jo opisujejo kot planetarno bitje, ki pogosto joka zaradi vsega, kar se dogaja na njej in išče pomoč pri Višnu-ju (ki ga nekateri opisujejo kot galaktični logos - zavest naše galaksije).

Indijski Ep Ramayana opisuje Sito kot hčer bitja Zemlje in ko jo kralj Rama zavrne zaradi neodobravanja ljudi, Sita kliče svojo mater in Zemlja se odzove, se odpre in jo odnese v svoje globine.

Se strinjam , da smo ljudje pod vplivom svojega nenasitnega ega, nikoli nimamo dovolj, vsega bi želeli imeti vedno več in zato brezobzirno onesnažujemo naravo, teptamo vsa ostala živa bitja na zemlji, in druge narode, ki imajo to nesrečo, da živijo v krajih, kjer so velika naravna bogastva in jih zato iztrebljajo z vojnami, dokler ne postanejo sužnji velekapitala.

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Ja, prav res. Zbudi se. Tudi pri nas - človek, ki dovoli uvažanje zdraharjev in spolnih iztirjencev iz tretjega sveta - bo spet dobil volitve! To bi morali preprečiti!

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Sam imam kapelico posvečeno Mariji devici. Marijo razumem kot mater Zemljo,ki hrani svoje otroke-človeštvo.Brezmadežno spočetje po Svetem duhu na Zemlji razumem kot duhovno rojstvo človeka v vesoljno samospoznano bitje. To se dogaja na Zemlji ciklično. Ko so ugodne EM frekvence,ki omogočajo človeku vesoljno samospoznanje in popolno razumevanje večno sedanje vseobsežne vesoljne samobitnosti -Boga. Jezus ni nič drugega kot vesoljno samospoznan človek na Zemlji.Od tu izhaja najava njegovega ponovnega prihoda-samorojstva na Zemlji kot vesoljno samospoznanega človeka. Mi danes še nismo sposobni dešifrirati vesoljne človeđke teološke zapuščine,ki je onotna po celotnem vesolju in je osnova vseh verstev sveta,Na ta način se vedene in pričevanje ohranja celoten čas neugodnih EM frekvenc,ko na Zemlji ali v katerem koli planetu galaksije traja tema /Luicifer/ itd.razuma-modrosti. Danes nam vadajo dogme verske in znanstvene in so v kompletu ena velika zmota in naša iluzija. Ni srednje poti,ki bi združila vere in znanstvena odkritja.V bistvu je naše življenje ena neomejena samopašna ego zmota. Moje mnenje in razumevanje zadev.Lp :)*

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Mitja, govor je o NEVLADNIH organizacijah in ne o vladnih... In te nekaj dnarja res dobijo od države, ostalo pa nafehtajo, se grejo dobrodelnost, da lahko mal priškrtnejo, al pa izkoriščajo predanost (včasih zaplankanih) aktivistov...

G.Zamuda, tud jaz sem delal v tem gospodarstvu... Na žalost predolgo... V gospodarstvu lahko "trdo delamo" in "garamo"... Za koga??? Delamo lahko, dokler drug drugemu krademo in predvsem krademo naravi.... In to skrivajoč se v za gatami EU in raketami NATO. Krademo in ropamo tistim, ki nimajo za pest riža vsak dan... Kakšna dodana vrednost neki, lahko je "dodajat vrednost", če nekaj dobiš zastonj iz narave. Svoje vire, od vode, zemlje, gozdov in lastnega dela raprodajamo (beri razprodaja država in zadaj skrivajoči se kriminalci). Od turizma pričakujemo čudeže, celo čim več od petičnih gostov, samo da bi še bolj kazali naše hlapčevstvo z brisanjem gosposkih riti...In nam ostaja samo svinjarija, kot so ostanki Lafarga, Kemisa, SIJa, Državne družbe za gozdove in cel kup preprodajalcev, ki se švercajo zraven...

Dobro preberite: če bi gospodarstvo moralo plačat za vsak produkt namesto DDV-ja tisti realni ekološki in socialni davek za okvarjeno naravo, odvržene materiale in izkoriščene garače, da bi vso to škodo povrnilo in ohranjalo vire in naravo ter zdravje zaposlenih, otrok in penzionistov (pa si mal več preberite iz mojih prispevkov, da boste ugotovili, kako bi se ta davek imenoval in kako bi funkcioniral), bi ga blo (gospodarstva namreč) hitro konec.... Če bi morali (tudi mi kot celotna družba) vračati DOLG DO REVNIH NARODOV, potem ko smo jim izropali energijo, kovine in polja z GS "hrano", potem se to naše "gospodarstvo" še začelo ne bi, kaj šele propadlo... Če bi morali plačati človeški potencial in življenja potem, ko smo jih izropane pahnili v neštete državljanske vojne, jih zastrupili z odpadki vse naftne in bazične industrije, pustili umirati brez pravic na svoji zemlji od vseh vrst rakov, aidsov in (izpuščene) ebole po vrhu, si vsi skupaj lahko damo samo štrik okrog vratu... Tukaj ZAMUJATE, g. Zamuda tako s svojim znanjem, kot z razmišljanjem.

Aha, še nekaj... Če bi to gospodarstvo moralo plačati škodo za cel planet, ki ga bo v nekaj (10) letih pobrala topla greda z arktičnim metanom na čelu... Aha, povejte, kaj bi potem proizvajali za naše in tuje razvajene riti ???

Država je krinka temu gospodarstvu, od katerega padajo drobtinice in curljajo kapljice. In zato je tako vabljivo pred volitvami nategovat narod in potem delat za hrbtom in po svoje vse kaj drugega od obljub... NVO in CI so edine, ki lahko temu naredijo konec, ki lahko osvestijo ljudi, da bodo volili in se odločili drugače... In zato je za državo pomembno, da ohranja in še povečuje svoj "delež" in kontrolo v teh organizacijah, da ravno prav "skačejo pokonci" (da se vidi, da jih imamo) in ne preveč...Vaša stranka pa prav gotovo ni ena izmed takšnih, ki bi delovale drugače, če bi se uspeli prigrebst h koritu...

Še enkrat, preberite si članek na navedeni povezavi in še druge zraven, sicer pa to pišem bolj zaradi drugih bralcev (ki imajo stike z NVO), kot zaradi Vas, ker niti ne verjamem, da bo Vas in vas kaj prizadelo...

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Kar se tiče tega vašega slepega črevesa, dajte si pogledat tunel "Leila" na podobni (že zgrajeni) hitri progi, Pontebbani:
https://www.openstreetmap.org/#map=15/46.5180/13.6304
ali pa traso Koralmtunnela, na zemljevidu je vrisan bodoči vstop v tunel (dvojne pikice): https://www.openstreetmap.org/#map=13/47.6326/15.8922
Ja, oba tunela sta eno samo slepo črevo, saj proga naredi ogromen "nepotreben" ovinek. Ampak ali bi Italijani in Avstrijci res delali nepotrebne stvari? Zakaj torej taki ovinki? Iz istega razloga, zaradi katerega tudi cesta na Vršič ne gre kar naravnost - VZPON! Daljša kot je pot, bolj je položna.
Če bo pot krajša, bo večji vzpon in posledično večja poraba energije. Glejte svet v 4D: ne v 2D kot ga kažejo zemljevidi, in ne kratkoročno.

Poglej objavo
pred 2 dnevi

*zemljan.(#5)
Odličen je občutek ko imaš pri 80Km/h za ritjo na 3m razdalji, potencialnega "Nezemljana" :-(

Poglej objavo
pred 2 dnevi

A so ti veleumi kdaj računali, koliko bi se povečale kolone, oz. vstopi na avtoceste, če bi to upoštevali, desni pas pri nas je itak rezerviran za kamione, s čigavim dovoljenjem? Pri nas jih je veliko za umobolnice, pa le ti pišejo zakone in otežujejo življenja ljudem.

Poglej objavo
pred 2 dnevi

Zim Zelen hvala za komentar. Opažam, da je kar veliko "pozabljenih", ki skoraj nič več ne pišejo.

Glede erotike bi rekel samo to, da se pa meni ne zdi, da bi bil pri pisanju le-te, ne ne vem kako neuspešen. Ravno erotika se največ bere. Moram pa še dodati, da so te zgodbe resnične in mogoče so zato vseeno dokaj uspešne.

Lep pozdrav!

Poglej objavo
pred 3 dnevi

Š ena lepa:
https://www.youtube.com/watch?v=Vd2PpTXyOtc

Poglej objavo
pred 3 dnevi

Milan Malej proračun še zmeraj polnimo ljudje zaposleni v gospodarstvu, kjer je vsak cent trdo prislužen. Naj se ti ljudje iz NVO raje zaposlijo v gospodarstvu ter pričnejo ustvarjat dodano vrednost in polniti namesto prazniti proračun. Delo katerega naj bi sedaj opravljale te NVO pa mora opraviti država, katera je za to ustanovljena. Proračun se ne napolni vsako leto po nekem pravljičnem čudežu to naj bo jasno vsem tem novodobnim socialistično zagnanim višjim uradnikom ter liberalnim naprednim brezdelnežem. Nekateri moramo za ta denar trdo garati in nam zato ni vseeno kaj se s tem našim denarjem dogaja.

Poglej objavo
pred 3 dnevi

Ana <3......hvala za lepe pesmi :)

tudi ta je lepa

https://www.youtube.com/watch?v=2q-lYkW9gB0

Poglej objavo
pred 3 dnevi

Zarja, hvala za izčrpen komentar :)

O Brezmadežnem spočetju sem pisala v objavi Božična zgodba. Sodobna genetika počasi razumeva, kako je to mogoče.

Moj komentar na odlomek iz knjige Babilonska misterijska religija: prejšnje boginje z otrokom so bile maliki, pogosto sprevrženi idoli rase Anunnaki .........( polbogovi z višje dimenzionalno arhetipsko energijo) tako v Babilonu, kakor tudi v Egiptu, Grčiji in Rimu.

Čaščenje Svete Marije se je pričelo v Efezu, ne zaradi tamkajšnjega kulta Artemide, ampak iz drugih razlogov. Apostol Janez in Devica Marija sta živela v bližini Efeza (Smirne) v hiši, ki je v današnji Turčiji znana pod imenom Panaya Kapula (Vrata k Devici).

Zaradi tega je bila v Efezu v 5. stoletju zgrajena prva bazilika, ki je bila posvečena Blagoslovljeni Devici. V Efezu je grob sv. Janeza, kateremu je Jezus svojo mater zaupal v varstvo preden je izdihnil na Križu.

Vaščani iz vasi Kirkindsche so potomci prvih kristjanov v Efezu. Oni vsako leto na dan Marijinega Vnebovzetja romajo k hiši Panaya Kapula, saj so od svojih prednikov dobili izročilo, da je Sveta Marija tu živela do smrti. (ena tradicija pravi da je Vnebovzetje dosegla v Jeruzalemu, druga pa da v Efezu)

Sveta Marija ni bila iz revne družine, njena starša Ana in Joakim sta imela veliko zemlje in čred drobnice, tako da sta vsako leto veliko dobrin darovala revežem. Vendar pa so nakičeni kipi v nasprotju s prvo Božjo zapovedjo: **Ne delaj si rezane podobe.....**

Zato v pravoslavni cerkvi nimajo nobenih kipov, ampak le ikone, kar je manj v nasprotju z Božjo zapovedjo. Tej zapovedi najbolj zvesto sledijo muslimani, ki v mošejah upodabljajo le cvetlične in geometrične vzorce, brez vsakršnih podob

Poglej objavo
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj