Članek
Počasnejša spletna trgovina dokazano prodaja manj
Objavljeno May 18, 2015

Imate spletno trgovino, za katero se vam zdi, da bi lahko delovala hitreje? Pri globalnem spletnem trgovcu Amazon so že pred leti dokazali, da je odzivnost spletne trgovine močno povezana s spletno prodajo. Rezultati so pokazali, da dodaten čas nalaganja strani 100 ms v povprečju zmanjša prodajo za 1 %. Pri pičli desetinki sekunde razlika torej še ni tako opazna, zamislite pa si, da se čas nalaganja poveča iz 2s na 5s. V tem primeru lahko spletna trgovina pričakuje kar 30 % manjšo prodajo, kot bi jo imela v primeru, da bi se njene podstrani obiskovalcem prikazale v dveh sekundah.

Seveda ni vedno povsem tako, vsekakor pa je odzivnost spletne trgovine tesno povezana z obsegom oziroma uspešnostjo spletne prodaje. Pomembno je, da v kolikor ste lastnik spletne trgovine, naredite ves, kar je v vaši moči, da bo spletišče delovalo čim hitreje. S tem se bo povečal povprečni čas obiskovalcev, preživet na strani, obiskovalci pa bodo spletnemu mestu tudi bolj zaupali in z manj pomislekov prestavili želene izdelke v košarico. Hkrati bo večja odzivnost spletne trgovine pozitivno vplivala tudi na rezultate iskanja v spletnem iskalniku Google, kateremu odzivnost spletišča predstavlja vse pomembnejši kriterij razvrščanja iskalnih poizvedb.

3 nasveti za pohitritev spletne trgovine

Spletno gostovanje: Priporočamo vam, da gostovanje zakupite v državi, od koder prihajajo vaši potencialni kupci. Če bo strežnik lociran v njihovi bližini, bo potrebnega manj časa, da se jim stran prikaže. Prav tako se pred nakupom gostovanja prepričajte, da gre za kakovostno storitev – za ponudnika z referencami, ki zagotavlja zanesljivo in hitro odzivno spletno gostovanje. Na tem mestu se lahko pohvalimo, da smo pri NEOSERV nedavno že tako hitre strežnike s HDD diski (15.000 RPM) nadgradili s še hitrejšim SSD diskovjem.

Slike: Velika napaka številnih spletnih trgovin je, da so nanje naložene prevelike slike. Govorimo o velikosti datotek in ne o velikosti samih slik. Ko sliko shranite, jo nekoliko stisnite (to vam npr. omogoča brezplačni program IrfanView), saj se na kakovosti razlika praktično ne bo poznala, na velikosti datoteke pa prav gotovo. Če imate na spletni trgovini že naloženih ogromno preobsežnih slik, poiščite vtičnik, ki bo avtomatsko stisnil obstoječe slike.

Predpomnilnik: Uporabite možnost predpomnjenja, saj boste na ta način preprečili, da bi se sicer statična spletna stran prek več poizvedb generirala vsakemu obiskovalcu posebej. Z uporabo predpomnjenja bodo podstrani dostopne iz predpomnilnika, kar bo v večini primerov močno vplivalo na izboljšano odzivnost spletišča.

Vabimo vas, da si več o hitrosti delovanja spletne trgovine ter o možnostih izboljšave odzivnosti preberete v članku na NEOSERV blogu.