14.6 km dvoetažni tunel pod Bosporjem (100m pod morsko gladino) stane toliko, kot 2. tir premierja Cerarja
14. 6 KM DOLG dvoetažni tunel pod Bosporjem (od tega poteka 5.4 km tunela 100 m pod morsko gladino) stane toliko kot drugi tir med Divačo in Koprom. Se samo nam tako zdi, ali ima tu nekdo vso Slovenijo za osla?
"Kenija je slavnostno odprla novo železniško povezavo med pristaniškim mestom Mombasa in prestolnico Nairobi. Kitajsko-kenijski projekt je skupno stal kar 2,85 milijarde evrov.
470 kilometrov nove železnice je del kitajskega železniškega projekta "en pas – ena pot", v sklopu katerega želi Kitajska obnoviti tudi starodavno svilno pot. Železnica naj bi sčasoma povezala Južni Sudan, vzhodni del Republike Kongo, Ruando, Burundi in Etiopijo z Indijskim oceanom, poroča BBC."
Kakor je videti iz gornjih podatkov nameravajo graditi tri trase v dolžini šest in pol kilometra, to je potem skupaj devetnajst in pol kilometra. Takšna bo dolžina prometne površine. Nič zato, če bo ta zgrajena sto metrov pod vodo.
Če te tri turške milijarde delimo z devetnajst in pol kilometra trase to znese 153 milijonov evrov na kilometer. Res bo menda vse skupaj v enem predoru , cena pa je še vedno visoka.
Slovenski drugi tir bi naj po podatkih iz oktobra leta 2013 stal le eno samcato miljardico in tristo milijončkov evrov. Trasa bo menda dolga sedemindvajset (27) kilometrov. Strošek za en kilometer trase drugega tira bi tako bil približno 48 milijonov evrov; to pa je dvakrat ceneje na kilometer od turškega podviga.
Ker, pri nas bo kar osem predorov v skupni dolžini 20,5 kilometra, dva viadukta in dva mosta. Izven predorov bo kukalo le šest in pol kilometra proge, od tega dober kilometer na viaduktih in še slabih dvesto metrov na mostovih.
Na teh sedemindvajsetih kilometrih bo položen en sam železniški tir. Pa kaj, če z gradnjo še niso pričeli, bomo nanjo še malo počakali. Prava reč.
No, do 1. januarja 2017 je bilo vendarle že nekaj malega stroškov. Nič kaj pretresljivega, enainpetdeset (51) milijonov evrov - za projektno in investicijsko dokumentacijo, geološko-geomehanske, hidrološke, krasoslovne, arheološke in druge raziskave, odkupe zemljišč in odškodnine, spremembe namembnosti, zunanjo kontrolo kakovosti, revizije, recenzije, nadzor ...
Vir podatkov: www.drugitir.si
- min. 450 milijonov iz obveznosti plačila nove takse Luke Koper !!!
- min 450 milijonov iz obveznosti plačila nove takse uporabnine vseh
prevoznikov, pa če bodo tir uporabljali ali ne!!!
- min 450 milijonov iz državnega proračuna
- od 1,4 do 1,8 milijarde za izgradnjo enojnega tira ( iz točke 1.) plus
madžarske obresti
SKUPAJ (brez podražitev in aneksov) = od 3,2 do 3,6 milijarde evrov.
ZAKON O 2. TIRU v svojih določilih uzakonja - legalizira :
1. krajo našega denarja preko gradbincev, saj je Zakon o drugem tiru , brez izračuna, uzakonil gradbeno vrednost enojnega 2. tir v višini od 1,4 do 1,8 milijarde !!! evrov, čeprav bi znašala dejanska vrednost enojnega 2. tira zgolj okoli 450 milijonov !!!
400 milijonov Slovenija
+ 400 milijonov Madžarska
+ 250 milijonov nepovratna EU sredstva
+ 300 milijonov posojila + obresti SLO + obresti Madžarske = 1,350 milijarde + vse obresti = 1,4 do 1,8 milijarde + madžarske obresti !!!!)
Vlada je uzakonila vrednost 2.tira brez izračuna v višini 1.4 milijarde, čeprav je prava vrednost 45
https://www.youtube.com/watch?v=8VprF3y15i8
Eurasia Tunnel From Asia to Europe Downstairs .. - YouTube
GOOGLE:
"Rokavski predor: 20 let enega od sedmih čudes moderne dobe"
https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwif2sitwpfUAhXnCJoKHagrBdYQFgg2MAI&url=https://www.rtvslo.si/svet/pod-bosporjem-odprli-podmorski-zelezniski-predor-ki-povezuje-oba-dela-carigrada/321323&usg=AFQjCNEk18zBd6SQO1THYiRuEG_79Cse7Q&sig2=-pCBFtEBJIl1QhyhCtJvdA
Ključni podatki | Drugi tir