14.6 km dvoetažni tunel pod Bosporjem (100m pod morsko gladino) stane toliko, kot 2. tir premierja Cerarja

Objavil/a Andrej Magajna, dne 2017-05-29 ob 10:35:34

14. 6 KM DOLG dvoetažni tunel pod Bosporjem (od tega poteka 5.4 km tunela 100 m pod morsko gladino) stane toliko kot drugi tir med Divačo in Koprom. Se samo nam tako zdi, ali ima tu nekdo vso Slovenijo za osla?

profileimage
Všeč mi je
1
Komentarji
11
QinghaiTibetrailway
1
May 12, 2018
Proga na vrh sveta 1142km za 3miljarde EUR

1,142 km (710 mi) section from Golmud to Lhasa could not be constructed until technical difficulties of building railroad tracks on permafrost were solved.
This section was formally started on 29 June 2001, finished on 12 October 2005, and signalling work and track testing took another eight months. It was completed in five years at a cost of $3.68 billion.[10]


The line includes the Tanggula Pass, which, at 5,072 m (16,640 feet) above sea level, is the world's highest point on a railway. Tanggula railway station at 5,068 m (16,627 feet) 33°00′18.50″N 91°38′57.70″E is the world's highest railway station. The 1,338 m (4,390 ft) Fenghuoshan tunnel is the highest rail tunnel in the world at 4,905 m (16,093 ft) above sea level. The 4,010 m (13,160 ft) New Guanjiao Tunnel is the longest tunnel and the culminating point 3,700 metres (12,100 ft)[5] between Xining and Golmud and 3,345 m (10,974 ft). Yangbajing tunnel is the longest tunnel between Golmud and Lhasa. More than 960 km (600 mi), over 80% of the Golmud–Lhasa section, is at an elevation of more than 4,000 m (13,123 ft). There are 675 bridges, totalling 159.88 km (99.34 mi); about 550 km (340 mi) of track is laid on permafrost.

https://en.wikipedia.org/wiki/Qinghai–Tibet_railway

Qinghai–Tibet railway - Wikipedia

The Qinghai–Tibet railway or Qingzang railway (Standard Tibetan: མཚོ་བོད་ལྕགས་ལམ། , mtsho bod lcags lam ; simplified Chi
#11
Zim Zelen
0
Jun 01, 2017
MMC - poroča, da bodo vandale, ki so poškodovali progo kar obesili.

"Kenija je slavnostno odprla novo železniško povezavo med pristaniškim mestom Mombasa in prestolnico Nairobi. Kitajsko-kenijski projekt je skupno stal kar 2,85 milijarde evrov.

470 kilometrov nove železnice je del kitajskega železniškega projekta "en pas – ena pot", v sklopu katerega želi Kitajska obnoviti tudi starodavno svilno pot. Železnica naj bi sčasoma povezala Južni Sudan, vzhodni del Republike Kongo, Ruando, Burundi in Etiopijo z Indijskim oceanom, poroča BBC."


#10
Miha
0
Jun 01, 2017
Grega, strošek je to, ker pri nas bodo še dajatve in koncesije 45 let. Dokončanje toira ne pomeni, da smo na koncu s stroški. Računaj znova.. SKUPAJ (brez podražitev in aneksov) = od 3,2 do 3,6 milijarde evrov.
#9
Greg Zupan
0
Jun 01, 2017
ups napačen tunel
#8
Greg Zupan
0
Jun 01, 2017
Tile Turki pa so zapravljivci. Razsipneži.

Kakor je videti iz gornjih podatkov nameravajo graditi tri trase v dolžini šest in pol kilometra, to je potem skupaj devetnajst in pol kilometra. Takšna bo dolžina prometne površine. Nič zato, če bo ta zgrajena sto metrov pod vodo.

Če te tri turške milijarde delimo z devetnajst in pol kilometra trase to znese 153 milijonov evrov na kilometer. Res bo menda vse skupaj v enem predoru , cena pa je še vedno visoka.

Slovenski drugi tir bi naj po podatkih iz oktobra leta 2013 stal le eno samcato miljardico in tristo milijončkov evrov. Trasa bo menda dolga sedemindvajset (27) kilometrov. Strošek za en kilometer trase drugega tira bi tako bil približno 48 milijonov evrov; to pa je dvakrat ceneje na kilometer od turškega podviga.

Ker, pri nas bo kar osem predorov v skupni dolžini 20,5 kilometra, dva viadukta in dva mosta. Izven predorov bo kukalo le šest in pol kilometra proge, od tega dober kilometer na viaduktih in še slabih dvesto metrov na mostovih.

Na teh sedemindvajsetih kilometrih bo položen en sam železniški tir. Pa kaj, če z gradnjo še niso pričeli, bomo nanjo še malo počakali. Prava reč.

No, do 1. januarja 2017 je bilo vendarle že nekaj malega stroškov. Nič kaj pretresljivega, enainpetdeset (51) milijonov evrov - za projektno in investicijsko dokumentacijo, geološko-geomehanske, hidrološke, krasoslovne, arheološke in druge raziskave, odkupe zemljišč in odškodnine, spremembe namembnosti, zunanjo kontrolo kakovosti, revizije, recenzije, nadzor ...

Vir podatkov: www.drugitir.si
#7
linki
0
May 31, 2017
ROP državljanov preko novoustanovljenega podjetja 2TDK, saj mu zagotavlja redne letne prihodke za obdobje 45 let. :
- min. 450 milijonov iz obveznosti plačila nove takse Luke Koper !!!
- min 450 milijonov iz obveznosti plačila nove takse uporabnine vseh
prevoznikov, pa če bodo tir uporabljali ali ne!!!
- min 450 milijonov iz državnega proračuna
- od 1,4 do 1,8 milijarde za izgradnjo enojnega tira ( iz točke 1.) plus
madžarske obresti

SKUPAJ (brez podražitev in aneksov) = od 3,2 do 3,6 milijarde evrov.
#6
linki
1
May 31, 2017
Paradržavna mafija izgublja financiranje skozi slovenske banke, zato ustanavlja nove denarnice. Ustanovila je " naše podjetje" za upravljanje gozdov in krajo narodove lastnine v gozdovih. Sedaj ustanavlja "naše podjetje" 2 TDK za upravljanje s 27 kilometri enojnega 2. tira s koncesijo za 45 let !

ZAKON O 2. TIRU v svojih določilih uzakonja - legalizira :

1. krajo našega denarja preko gradbincev, saj je Zakon o drugem tiru , brez izračuna, uzakonil gradbeno vrednost enojnega 2. tir v višini od 1,4 do 1,8 milijarde !!! evrov, čeprav bi znašala dejanska vrednost enojnega 2. tira zgolj okoli 450 milijonov !!!
400 milijonov Slovenija

+ 400 milijonov Madžarska

+ 250 milijonov nepovratna EU sredstva

+ 300 milijonov posojila + obresti SLO + obresti Madžarske = 1,350 milijarde + vse obresti = 1,4 do 1,8 milijarde + madžarske obresti !!!!)
#5
linki
0
May 31, 2017
Tole je vsa resnica, Vi goljufi svoje prihodnosti. 3.5 milijarde bo to stalo na koncu. Hahahaha, a ne?

Vlada je uzakonila vrednost 2.tira brez izračuna v višini 1.4 milijarde, čeprav je prava vrednost 45

Paradržavna mafija izgublja financiranje skozi slovenske banke, zato ustanavlja nove denarnice. Ustanovila je " naše pod
#4
lsmid
0
May 30, 2017
hitro prevozijo 15km :D haha

https://www.youtube.com/watch?v=8VprF3y15i8

Eurasia Tunnel From Asia to Europe Downstairs .. - YouTube

Avrasya Tüneli Asya'dan Avrupaya geçiş Alt kat.. (L300 ile)Eurasia Tunnel From Asia to Europe Downstairs .. (L300)
#3
Zim Zelen
0
May 30, 2017
Primerjaj:

GOOGLE:
"Rokavski predor: 20 let enega od sedmih čudes moderne dobe"

https://www.google.si/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0ahUKEwif2sitwpfUAhXnCJoKHagrBdYQFgg2MAI&url=https://www.rtvslo.si/svet/pod-bosporjem-odprli-podmorski-zelezniski-predor-ki-povezuje-oba-dela-carigrada/321323&usg=AFQjCNEk18zBd6SQO1THYiRuEG_79Cse7Q&sig2=-pCBFtEBJIl1QhyhCtJvdA
#2
lsmid
6
May 30, 2017
JOJ!!! Kok kr neki...mislm dejte nehat zavajat. V Bosporju je tunela samo 5,4 km. ostalo je obvoznica. Medtem k je odsek 2. tir dolg 27km in ima skupno 20,5km predorov ina malo čez 1km viaduktov, se pravi samo 5km proge po navadnem terenu!!! http://www.drugitir.si/drugi-tir/kljucni-podatki Kaj je zdej tle dražje??? In vrtat tunel pod morjem nima nobene veze, odvisno je samo od trdote materiala!!!
#1
Andrej Magajna
Andrej Magajna
Objavil/a 2017-05-29 10:35:34 (May 29, 2017)
Starejša objava Novejša objava
ZADNJE OBJAVE
Se dogovor iz septembra 2017 v Kamniku uresničuje do potankosti !!?? Toninov »nikogar ne izključujem« torej ni bil namenjen JJ, ampak Šarcu.
Ugrabljeno sodstvo
OB DESETLETNICI! Stranka Krščanski socialisti Slovenije to jesen 2017 praznuje 10 letnico ustanovitve.
Ahmad Shamieh - izjema mora biti v naprej znana in jasno definirana
Arogantna oblast je šla predaleč - prijava nezakonitih udeležencev referendumske kampanje
2. TIR: Vlada sproti spreminja koncept, po reakcijah v javnosti in navodilih njihovih reklamnih agentov!!!
14.6 km dvoetažni tunel pod Bosporjem (100m pod morsko gladino) stane toliko, kot 2. tir premierja Cerarja
Izjava za javnost: ZA ZAVLAČEVANJE IZGRADNJE 2.TIRA KRIVA GAŠPERŠIČ IN CERAR
Trbovlje 1941 - za praznik dela SKUPAJ KORAKALI KOMUNISTI IN NACISTI.
JAPELJ must go !!!
ZADNJI KOMENTARJI
IŠČI PO ARHIVU
Junij 2018
PTSČPSN
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930

Oglasi

otroški vozički v najrazličnejših barvah, na voljo velika izbira bugaboo vozičkov. preverite ponudbo: https://www.hajdi.si/potepanje/otroski-vozicki.html

Kategorija: Otroški vozički

Cena: Pokličite za ceno

če želite sprostitev za vas in vašega partnerja je razvajanje v dvoje idealna priložnost. preverite ponudbo: https://1nadan.si/ponudbe/maribor/lepota-in-razvajanje

Kategorija: Počitnice

Cena: Pokličite za ceno

rabljeni prenosniki - široka ponudba! !. gre za izredno kvaliteten produkt proizvajalca hp, ki se ponaša z i5 procesorjem tretje generacije ter 4 gb delovnega spomina. hp elitebook 8570p vas

Kategorija: Prenosniki

Cena: 325 €

prenosni računalnik hp elitebook 850 g1 je opremljen z. skupaj z  omogoča nemoteno delovanje. za shranjevanje različnih podatkov vam je na voljo . 

Kategorija: Prenosniki

Cena: 419 €

1645.)  čemu  

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

3528.) godovina sloenskega naroda

Kategorija: Šolska literatura

Cena: 7.99 €

5911.) filiper

Kategorija: Leposlovje

Cena: 15.99 €

7703.)  zločini slovenskega kajna

Kategorija: Leposlovje

Cena: 44.99 €

2928.) človk na obehstraneh stene

Kategorija: Leposlovje

Cena: 10.99 €

7700.) obačun

Kategorija: Družina in vzgoja otrok

Cena: 10 €

5928.) le bdene

Kategorija: Naravoslovje

Cena: 19.99 €

0142.) še en dan

Kategorija: Duhovnost in osebna rast

Cena: 19.99 €

Prikaži več
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj