6 preprostih navad, s katerimi boste salo kar postrgali s sebe

Objavil/a Aktivni .si, dne 2015-11-06 ob 09:07:29

Izgubljanje pivskega trebuha je dolgočasen postopek, ki zahteva veliko časa, težkega dela in - kar je najpo­­mem­­­b­­­­­neje - predanosti. Danes začnite s šestimi preprostimi navadami in oblikujte zavidljiv trebuh.

Kdor vsak dan uporablja prave prijeme, si bo prej ali slej izklesal trebuh. Tisti, ki se nekajkrat na teden pregreši (in to počne kar večina moških), pa svojega radiatorja ne bo nikoli videl.

Če ne vidite svojih trebušnih mišic, še ne pomeni, da ste spregledali najnovejšo vajo, ki je plod dolgoletnih raziskav, ali pa celo kakšno čudodelno mazilo iz TV-oglasov. Za vse je kriva vaša miselnost.

Rešitev

Šest preprostih navad, s katerimi boste salo kar postrgali s sebe. Opisane navade naj postanejo del vašega vsakdana, saj vas bodo tako popeljale do vitke postave.

Ker same po sebi niso nič posebnega, se redno držite vseh – le tako bodo postale vaše najmočnejše orožje proti maščobi. Njihova učinkovitost je bila tudi znanstveno potrjena, saj so strokovnjaki z univerze v Iowi do­­­kazali, da ljudje lažje hujšajo takrat, ko se namesto na končni cilj osredotočijo na specifična dejanja.

Torej: ne boste se več posvečali nevidnim trebušnim mišicam, ampak boste vsakodnevno sledili seznamu preprostih navad, ki omogočajo vitek trebuh.

1. Zbudite se z vodo

Predstavljajte si, da v službi ves dan ničesar ne spijete – nič kave, vode ali sokov. Po koncu osemurnega delovnika bi bili prav pošteno izsušeni.

Tudi po spanju se morate čim prej odžejati. Od zdaj naprej boste vedno, ko se zjutraj zbudite, vase zlili pol litra čiste in ohlajene vode. Ali vode z limono.

Preberite: 10 razlogov, zakaj bi morali vsako jutro piti vodo z limono

Nemški znanstveniki so ugotovili, da ta navada za 90 minut izboljša presnovo, in sicer za 24 odstotkov (manjša količina vode ni imela nobenega učinka). To pa še ni vse, ena od starejših študij je pokazala, da dobro napojene celice rastejo hitreje.

2. Zajtrkujte vsak dan

Na univerzi iz Massachusettsa so ugotovili, da se moškim, ki preskočijo zajtrk, s 4,5-krat večjo verjetnostjo zamasti trebuh kot tistim, ki redno zajtrkujejo.

Zato najkasneje uro po vstajanju iz postelje pojejte obrok ali spijte beljakovinski napitek, ki ima vsaj 250 kalorij. Angleški znanstveniki namreč trdijo, da je velikost jutranjega obroka obratno sorazmerna z velikostjo trebuha. To pomeni, da večji ko je zajtrk, vitkejše je središče vašega telesa.

Vseeno ne pretiravajte in si ne privoščite kraljev­skega, 1.500 kalorij vrednega obroka, saj je to zajtrk za tri. Vaš naj ima tam nekje okoli 500 kalorij – skodelica ovsene kaše, merica sirotkinih beljakovin in pol skodelice borovnic, pa bo zajtrk popoln.

3. Med zajtrkom preglejte cilje ...

Ne skrbite, ne bomo vas zasuli z izpetimi idejami. Vedeti morate le, kako pomembno je, da se ves čas zavedate svoje misije.

Ljudje, ki sledijo postavljenim prehranskim in telovadnim ciljem, doseže­­­jo te veliko prej kot tisti, ki se nad svojimi načrti redko zamislijo.

4. … nato pa si pripravite malico in kosilo

Prenosna hladilna torba ni uporabna le za transport mrzlega piva. Vanjo boste od zdaj naprej vsako jutro redno shranili (in seveda vzeli s seboj):

  • jabolko in dve rezini sira (za dopoldanski prigrizek)
  • kosilo s 500 do 600 kalorijami (lahko so ostanki včerajšnjega kosila)
  • zmešan proteinski napitek ali pol litra mleka (za popoldansko malico)

Tako boste ves čas siti in zadovoljni, ne da bi stradali ali se prenajedali. Prav tako boste z omenjenimi živili telesu ves čas nudili vsa potrebna hranila, in sicer ne glede na to, kdaj trenirate.

Pa tudi raznim prigrizkom, ki so na voljo v službi, se boste lažje odpovedali. Vaše četrto pravilo je povsem preprosto: česar ni v torbi, tega ne boste pojedli.

5. Trenirajte pravilno

Vsi imamo trebušne mišice, čeprav pri marsikomu niso vidne, ker se skrivajo pod obilno plastjo špeha. Da bi stopile na površje, vam ni treba delati neskončno mnogo trebušnjakov. Raje večino časa posvetite izgorevanju odvečnih maščob.

Najbolj učinkovit način se imenuje ena-dva, obsega pa dvigovanje uteži in visoko intenziven intervalni kardiotrening. Sodeč po več razis­kavah, polurno premetavanje železja pokuri enako število kalorij kot prav toliko časa trajajoč tek s hitrostjo 16 kilometrov na uro (pa še mišice bodo rasle). Še več, v nasprot­ju z aerobnimi vajami vam bo dviganje uteži pospešilo presnovo za dolgih 39 ur. Podo­­ben učinek se doseže tudi z intervali – kratkimi in intenzivnimi kardiovajami, ki jim sledi počitek.

Za najboljši učinek trikrat na teden delajte vaje z utežmi za celotno telo. Med treningi naj bo vsaj en dan počitka, toda na vašo žalost te dni pravzaprav ne počivate, saj takrat naredite intervalni trening.

Obvezno preberite: Kako pravilno načrtujemo trening

6. Preskočite oddaje pozno zvečer

Za razkritje šesterčkov je potrebno spanje, med katerim se sprostijo hormoni, ki topijo maščobe. Čikaški univerzitetni raziskovalci so ugotovili, da tridnevno slabo spanje vpliva na vaše mišične celice, tako da te postanejo odporne proti hormonu inzulinu, to pa vodi v povečano nalaganje maščob okoli vašega trebuha.

Da bi ponoči bolje spali, 15 minut pred spanjem še enkrat preglejte svoje cilje. In ko ste že pri tem, napišite načrt za nasled­nji dan ter stvari, ki jih želite doseči. Tako boste preprečili nočno zaskrbljenost, ki vam krati in slabi spanec.

Men's Health

profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
Aktivni .si
Aktivni .si
Objavil/a 2015-11-06 09:07:29 (Nov 06, 2015)
Starejša objava Novejša objava
6 preprostih navad, s katerimi boste salo kar postrgali s sebe - Aktivni.si

Izgubljanje pivskega trebuha je dolgočasen postopek, ki zahteva veliko časa, težkega dela in - kar je najpo­­mem­­­b­­­­­neje - predanosti. Danes začnite s šestimi preprostimi navadami in oblikujte zavidljiv trebuh.

ZADNJE OBJAVE
7 razlogov za obuditev starih prijateljstev
7 razlogov za obuditev starih prijateljstev
Ste že slišali za poletno sezonsko depresijo?
#vztrajam top5 objave tedna: teden 102
#vztrajam top5 objave tedna: teden 102
Darko Klemen (Master Chef) razkriva recept za popoln T-bone steak
Darko Klemen (Master Chef) razkriva recept za popoln T-bone steak
Kristjan Čeh – evropski prvak v metu diska med mlajšimi člani
Kristjan Čeh – evropski prvak v metu diska med mlajšimi člani
Stephanie Gilmore – legendarna deskarka (video)
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
športi
(760)
zdravje
(716)
fitnes
(673)
odnosi
(546)
seks
(546)
Nasveti
(379)
tek
(329)
vaje
(293)
joga
(103)
zgodbe
(60)
hoja
(44)
diete
(40)
vadba
(30)
oprema
(14)
IŠČI PO ARHIVU
Julij 2019
PTSČPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031

Oglasi

7741.) poti , obrazi , pokrajine , ex ponto nemiri lirika , umetnik in njegovo delo , znamenja , nemirno leto , jelena , ženska , ki je ni , prekleto dvorišče , omerpaša latas , žeja , znamenja ob poti - zbirka ivo andrić cena je za kos

Kategorija: Otroška literatura

Cena: 8.99 €

6964.) lastovka čez ocean  domovina v srcu - anton  ingolič

Kategorija: Zdravje

Cena: 18.99 €

3304.) winnetou - karl may 1-12 knjig

Kategorija: Šolska literatura

Cena: 29.99 €

1882.) mojih pet življenj - gusti stridsberg

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

1551.) besedna umetnost ii

Kategorija: Mladinska literatura

Cena: 15.99 €

pri amikum-u vam nudimo storitve prevajanja. prevod iz angleščine v slovenščino ali prevod iz slovenščine v angleščino vam opravimo po ugodnih cenah. prevajamo daljša besedila:      ♣ s področja družboslovja,  ♣ filme, nanizanke, serije, dokumentarce, ♣ navodila, kataloge, brošure, ♣ oglase, ♣ spletne strani ♣ deklaracije, etikete …   kontakt: gsm: 031 530 081 spletna stran: https://www.amikum.si <span #000000;"="">facebook: https://www.facebook.com/amikum.si/

Kategorija: Storitve

Cena: 14 €

amikum vam nudi lektoriranje diplomskih nalog, lektoriranje magistrskih nalog in lektoriranje doktorskih nalog. uspešno lektoriramo vsa zaključna dela in druga besedila. za naloge, ki so obsežne, vam nudimo tudi popust. več informacij o postopku lektoriranja dobite na naši spletni strani. na voljo pa smo vam na vseh spodnjih kontaktih. gsm: 031 530 081 spletna stran: amikum e-pošta: info@amikum.si facebook: https://www.facebook.com/amikum.si/

Kategorija: Storitve

Cena: 1.4 €

inštrukcije angleščine v mariboru za osnovno ali srednjo šolo pri amikum-u so vam na voljo. ponujamo prijazen, strokoven in pedagoško preverjen pristop, ki je pomagal že številnim. imamo dolgoletne izkušnje s poučevanjem učencev in dijakov na oš, sš in gimnazijah. preverite našo paketno ponudbo na spletni strani inštrukcije angleščine maribor. lahko pa nas kontaktirate: gsm: 031/530-081 ali preko e-pošte: info@amikum.si preverjeno. preizkušeno. uspešno. amikum.  

Kategorija: Inštrukcije - Jeziki

Cena: 13 €

7621.) skupinska slika z gospo - heinrich boll

Kategorija: Duhovnost in osebna rast

Cena: 19.99 €

7108.) umiranje na rate - dachauski procesi - igor torkar

Kategorija: Leposlovje

Cena: 19.99 €

6972.) jetniški tič - kurt vonnegut ml.

Kategorija: Duhovnost in osebna rast

Cena: 9.99 €

3095.) marija antoinetta - stefan zweig

Kategorija: Leposlovje

Cena: 15.99 €

Prikaži več
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj