Prehranjevanje po ZONI - brez nadležnega štetja kalorij

Objavil/a Aktivni .si, dne 2015-09-22 ob 10:50:59

Zaradi hitrega tempa in vsakodnevnih obveznosti pogosto pozabimo na zdrav način življenja in aktivno preživljanje prostega časa. Tega se po navadi zavemo šele, ko je že prepozno, in se začnemo spopadati s kroničnimi boleznimi. In kakšna je strategija za zdravo in dolgo življenje v današnjem času?

Dr. Barry Sears, avtor priljubljene inovativne metode prehranjevanja po ZONI, trdi, da se ključ skriva v pravilni prehrani, saj se z ustreznim ravnovesjem hormonov lahko izognemo kroničnim boleznim.

Težave s prekomerno težo se lahko skrivajo tudi v naši genski zasnovi. Pravi razlog, zaradi katerega pridobivamo nezaželene kilograme in zbolimo, pa se skriva v tihem vnetju, ki ga spodbudimo z nepravilno prehrano. Bolezni, kot so diabetes, srčno-žilne bolezni, rak in alzheimerjeva bolezen, ne nastanejo čez noč, ampak so posledica nabiranja poškodb, ki jih povzročajo nenehni napadi tihega vnetja. Izognemo se jim lahko preprosto, in sicer s pomočjo vsakodnevne prehrane.

Na tiho vnetje lahko zelo vplivamo s prehrano, pri tem pa je pomembno, da pri prehranjevanju po ZONI ni ključna količina zaužitih kalorij, temveč sestava obrokov in način prehranjevanja.

Razkrivamo vam nekaj nasvetov, ki vas bodo pripeljali korak bližje idealni postavi in s katerimi se boste uspešno ubranili kroničnih bolezni:

  • zajtrk pojejte v roku ene ure, od trenutka, ko vstanete
  • zmanjšajte količine omega 6 maščobnih kislin v prehrani
  • povečajte količine omege 3 v prehrani
  • na dan popijte liter vode na 25 kilogramov teže
  • zaužijte veliko zelenjave in sadja
  • uživajte zadostno količino pustih beljakovin
  • oljčno olje je odlična izbira med maščobami

Za pravilno hormonsko ravnovesje zaužijte skupno vsaj pet obrokov in prigrizkov dnevno, razporejene na primer tako:

  • zajtrk (v eni uri od takrat, ko ste vstali)
  • kosilo
  • popoldanski prigrizek
  • večerja
  • prigrizek pred spanjem

Izbira glavnih obrokov in prigrizkov naj bo oblikovana v skladu z vašim življenjskim slogom.

Predstavljene trike in še nekatere druge upoštevajo številni hollywoodski zvezdniki in olimpijski zmagovalci. Zdrava prehrana, ki ne omejuje, temveč napolni z energijo, je prvi korak do idealne postave in predstavlja strategijo za dolgo in zdravo življenje.

Še nekaj dobrih nasvetov:
  • Ekstra deviško oljčno olje je odličen vir enkrat nenasičenih maščob.
  • Če se pregrešite, se vaša prizadevanja niso izgubila, vendar je pomembno, da v naslednjih obrokih in prigrizkih ponovno vzpostavite ravnovesje v skladu z zono.
  • Pijte veliko vode čez dan (vsaj dva litra), to je dobra navada.
  • Omejite pitje prave kave in jo vsaj delno nadomestite z zelenim čajem, kavo iz ječmena itd. Redno uživajte večkrat nenasičene maščobe omega 3.
profileimage
Všeč mi je
0
Komentarji
0
Ni komentarjev
Aktivni .si
Aktivni .si
Objavil/a 2015-09-22 10:50:59 (Sep 22, 2015)
Starejša objava Novejša objava
Prehranjevanje po ZONI - brez nadležnega štetja kalorij - Aktivni.si

Zaradi hitrega tempa in vsakodnevnih obveznosti pogosto pozabimo na zdrav način življenja in aktivno preživljanje prostega časa. Tega se po navadi zavemo šele, ko je že prepozno, in se začnemo spopadati s kroničnimi boleznimi. In kakšna je strategija za zdravo in dolgo življenje v današnjem času?

ZADNJE OBJAVE
Kakšne prednosti bi imeli, če bi telovadili dvakrat dnevno? (in kdaj si to privoščiti)
Ko življenje kaže zobe, se spomnite teh pozitivnih stvari
Ko življenje kaže zobe, se spomnite teh pozitivnih stvari
8 razlogov, zakaj bi vsak dan morali pojesti banano
8 razlogov, zakaj bi vsak dan morali pojesti banano
FOTO: Čudoviti gradovi v naši bližini
Ne znate reči 'ne'? Začnete lahko tako: 6 napotkov, kako se postaviti zase
5 zdravih navad, ki bi jih morali vzpostaviti v svojih dvajsetih letih
5 zdravih navad, ki bi jih morali vzpostaviti v svojih dvajsetih letih
9 naravnih čistil za vsak prostor v vašem stanovanju, ki jih lahko pripravite sami
ZADNJI KOMENTARJI
KATEGORIJE
zdravje
(628)
športi
(619)
fitnes
(613)
odnosi
(480)
seks
(480)
Nasveti
(338)
tek
(297)
vaje
(270)
joga
(99)
zgodbe
(60)
hoja
(44)
diete
(36)
vadba
(26)
IŠČI PO ARHIVU
April 2019
PTSČPSN
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930

Oglasi

želite piti boljšo in obogateno vedno? potem je smiselno, da preverite katere pozitivne učinke vam prinaša živa voda - https://www.aktivni.si/dobro-pocutje/ziva-voda-skrbno-varovana-skrivnost-vrhunskih-sportnikov/ živa voda nastane s procesom ionizacije, pri tem pa nam je v pomoč ionizator vode.

Kategorija: Mali gospodinjski aparati

Cena: Pokličite za ceno

radi igrate športne stave? v sloveniji vam je na voljo tudi ena izmed večjih svetovnih stavnic bet at home. preizkusite svojo srečo in ob prvi registraciji prejmete bet at home bonus - http://www.betsonhand.com/sl/bet-at-home/bet-at-home-bonus/

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

7734.) evropski roman - dušan pirjevec

Kategorija: Družina in vzgoja otrok

Cena: 19.99 €

6692.) filozofija umetnosti - hippolyte taine

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

5440.) ime rože - umberto eco

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

2215.) golobje in jastrebi - grazia deledda

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

1520.) kritični spisi - josip stritar

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

5965.) grad iz peska - iris murdoch

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

7171.) črni tulipan 1 in 2 - aleksander dumas

Kategorija: Leposlovje

Cena: 14.99 €

7390.) spomini na dovje - france voga

Kategorija: Otroška literatura

Cena: 9.99 €

384.) zgodbice o znanih slovencih  -  igor torkar

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

714.) janez milčinski - leta za pet drugih

Kategorija: Leposlovje

Cena: 9.99 €

Prikaži več
Zapri predvajalnik
Prikaži seznam predvajanja
Prestavi predvajalnik
Povečaj