BIG BANG- MOJE SPOROČILO

Objavil/a abram1b2 Cej, dne 2017-01-07 ob 08:37:51

Od leve proti desni: Eagle nebula, Lagoon nebula, Orion nebula (nebule=meglenica). Te tri slike prikazujejo dele
naše galaksije Mlečne ceste, ki so sestavljeni iz velikanskih oblakov prahu, materiala iz katerega nastajajo
nove zvezde. Vse tri meglenice kažejo prisotnost težkih elementov, velikanske oblake prahu in strukture, ki kažejo
na to, da so to na novo oblikovane protozvezde, zametki pravih zvezd. Vir: Andros

Hladnejše zvezde se vrtijo počasneje
Astronomi aplicirajo metodo na manjših hladnejših zvezdah, ki porabijo zalogo vodika veliko počasneje kot večje in vroče zvezde. Okoli hladnejših zvezd prav tako krožijo planeti, ki so podobni Zemlji. Njihove lastnosti, kot so velikost, teža, svetloba in temperatura, ostanejo približno enake skozi celotno življenjsko dobo neke zvezde. Ravno zato je določitev starosti zvezde astronomom povzročala takšne preglavice. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je znanstvenikom uspel svojevrsten uspeh, ki so ga šele leta 2003 poimenovali "girokronologija". Gre za metodo, ki določa starost zvezd z manjšo maso, kot je Sonce, na podlagi časa njenega vrtenja.

"Hladnejša zvezda se vrti hitreje, ko je mlada, s starostjo pa se vrti počasneje," je dejal dr. Soren Meibom iz središča Harvard-Smithsonian za astrofiziko. Vir: MMC.

Ko povprečna zvezda porabi svojo zalogo vodika, se njene zunanje plasti močno razširijo in ohladijo in tako oblikujejo rdečo orjakinjo. (Čez približno 5 milijard let, ko bo Sonce postalo rdeča orjakinja, bo obseglo Merkur in Venero, zaradi oslabitve gravitacijskega polja pa se zna zgoditi, da se bodo tirnice nekaterih, če že ne vseh planetov močno povečale, in tako jih Sonce ne bo zaobjelo.) Ko samo jedro take orjakinje postane dovolj vroče, da se začne zlivanje helijevih jeder v še težja atomska jedra, se zvezda segreje in skrči. (Večje zvezde torej zlivajo težje elemente, vse do železa.) Vir: Wikipedija

MOJE SPOROČILO !

Mogoče sem bedak,ki si je izmislil svojo enotno vesoljno večno-sedaj  vseobsežno zakonitost,ki velja popolnoma enako za  vseobsežno vesoljno samopojavnost,tako za njeno elementarno kot za njeno življenjsko vsepojavnost.

Kaj je tista karta na katero igram ? Igram na svoj individualno prebujen brezčasen akumuliran genski spomin vesoljne  človeške vrste. Ta akumuliran brezčasen genski spomin /teološko dušo/- ima v sebi vsak med nami.

Točno po tem sistemu brezčasnega akumuliranega spomina-matrice- Večno sedaj vseobsežno vesolje,samodeluje, se samoohranja in je samozadostno,kjer vsak konec cikla vsake in vse pojavnosti sočasno pomeni njen nov cikel.!!!!!

Na elementarni in življenjski ravni to pomeni, konec cikla O. vsake  X pojavnosti mase energije,prostora,t.časa in *življenja Nov začetek A. te iste pojavnosti.Elementarno se samodejno samoobnavlja isto je z življenjskimi vrstami-večno sedaj se samoreproduciirajo preko lastne življenjske reporedukcije.

Enotna Zakonitost = Xmept*= Rmept*  >EM T.O. A/O < Amept* = Xmept*  V tej vesoljni večno sedanji samoigri igra človek ključno življenjsko vlogo ohranjevalca in selivca vesoljnega življenja. V naši galaksije je 100 milijard zvezd, pa res mislite, da smo Zemljani sami in unikatni v tej naši ubogi galaksiji ? Kakšna je vaša podlaga za to egoistično samovšečno misel ? Samo vaš realiziran um? Ko pa ne poznate svojega akumuliranega brezčasnega uma-spomina.! Zakaj imate potem 90% svoje biti neozaveščene? SE tu skriva vaše pravo vedenje o sebi in o vsemu?

Dovolj vprašanj,pa se še naše galaksije,od njenega osnovnega delca,do njenih, planetarnih zvezd in satelitskih zvezd nismo dotaknili.Nismo oddgovorili kakšne časovne cikle od samozlitja do ponovnega samozlitja imajo različne zvezde planetarne in satelitske  celo asteroidne zvezde? Kolikšni so cikli galaksij??? , ki so največja individualna telesa vseobsežnega vesolja ?. Nismo se dotaknili lastnega izvora/ naše zemeljske civilizacije/ in celotnega življenja z nami.

MI smo pripravljeni verjeti ljudem,ki niso uspeli niti 15% svoje biti ozavestiti,ker se jim niti ne sanja,kakšne so resnične kapacitete /psihofizične danosti/ človeškega bitja. Verjamemo ljudem, ki imajo, ali so imeli  90% svoje biti neozaveščene - med njimi sta tudi Einstein in Darwin.

Najbolj pa so danes moteči  samovšečni fiziki -mešalci megle- v Cernu. Večina med nami misli kako smo napredna in razvita civilizacija mi Zemljani ! .Mi smo komaj prestopili prag vrtca v vesoljnem  civilizacijskem smislu naše razvitosti, pa še v to velikokrat podvomim. Vem in se zavedam, da drugačni kot smo sploh ne moremo biti, ker smo soodvisni od enotne vesoljne samozakonitosti in njenih ciklov. Nikogar ne obsojam, vsak je takšen kot je in vsak je vreden spoštovanja, če ne počne zlobna dejanja ! Toliko za danes .

Hvala Taja in...
Sam ne sodim koliko znanja kdo ima. :)*
Taja in ...
Prebrala.
Fotografije so prekrasne. Dejstva zanimiva, samo o tvojem razmišljanju nimam posebnega mnenja. Saj veš, premalo znanja o tem.
Lp
T.
rastko :)
Hvala enako !
rastko plohl
lp
Objavil/a 2017-01-07 08:37:51 (Jan 07, 2017)
ČLOVEŠTVO IZGUBILO ZAUPANJE VASE IN ZATO DELUJE PANIČNO?
PAMETARJENJE,GOVORIČENJE IN OPOZARJANJE NIČESAR NE SPREMENI
GRAVITACIJA ?
METAN NA ARKTIKI - naravni ciklični pojav
POSTALI SMO NAVADNI PAPAGAJI
SIGUOIDENDRON GIGANTEUM-GORSKA SEKVOJA
ČRNE LUKNJE
BOGA JE,ČE VEŠ KAJ BOG SAM JE !
NESMRTNOST?
IZVIRNI GREH IN IZGON IZ RAJA ADAMA IN EVE- PRAVA RAZLAGA
Avgust 2017
14151617181920

Oglasi

za vse, ki iščete večji družinski avto, je peugeot 308 prava izbira, saj je dovolj prostoren, ima velik prtljažnik ter tudi sistem isofix, da bodo vaši malčki varni v avtu. poleg udobne vožnje pa vas bo verjetno prepričala tudi nizka poraba. vse ostale prednosti tega vozila, si lahko preberete v članku, ki je objavljen na spletni strani avto magazina.

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

prednosti vozila kia ceed: nizka poraba, številna dodatna oprema, ki je že vključena v osnovno ceno, vzvratna kamera in parkirni senzorji, zelo udobni prednji sedeži in še bi lahko naštevali. celoten članek, si lahko preberete na avto-magazin.

Kategorija: Avtodeli in oprema