BIG BANG- MOJE SPOROČILO

Objavil/a abram1b2 Cej, dne 2017-01-07 ob 08:37:51

Od leve proti desni: Eagle nebula, Lagoon nebula, Orion nebula (nebule=meglenica). Te tri slike prikazujejo dele
naše galaksije Mlečne ceste, ki so sestavljeni iz velikanskih oblakov prahu, materiala iz katerega nastajajo
nove zvezde. Vse tri meglenice kažejo prisotnost težkih elementov, velikanske oblake prahu in strukture, ki kažejo
na to, da so to na novo oblikovane protozvezde, zametki pravih zvezd. Vir: Andros

Hladnejše zvezde se vrtijo počasneje
Astronomi aplicirajo metodo na manjših hladnejših zvezdah, ki porabijo zalogo vodika veliko počasneje kot večje in vroče zvezde. Okoli hladnejših zvezd prav tako krožijo planeti, ki so podobni Zemlji. Njihove lastnosti, kot so velikost, teža, svetloba in temperatura, ostanejo približno enake skozi celotno življenjsko dobo neke zvezde. Ravno zato je določitev starosti zvezde astronomom povzročala takšne preglavice. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je znanstvenikom uspel svojevrsten uspeh, ki so ga šele leta 2003 poimenovali "girokronologija". Gre za metodo, ki določa starost zvezd z manjšo maso, kot je Sonce, na podlagi časa njenega vrtenja.

"Hladnejša zvezda se vrti hitreje, ko je mlada, s starostjo pa se vrti počasneje," je dejal dr. Soren Meibom iz središča Harvard-Smithsonian za astrofiziko. Vir: MMC.

Ko povprečna zvezda porabi svojo zalogo vodika, se njene zunanje plasti močno razširijo in ohladijo in tako oblikujejo rdečo orjakinjo. (Čez približno 5 milijard let, ko bo Sonce postalo rdeča orjakinja, bo obseglo Merkur in Venero, zaradi oslabitve gravitacijskega polja pa se zna zgoditi, da se bodo tirnice nekaterih, če že ne vseh planetov močno povečale, in tako jih Sonce ne bo zaobjelo.) Ko samo jedro take orjakinje postane dovolj vroče, da se začne zlivanje helijevih jeder v še težja atomska jedra, se zvezda segreje in skrči. (Večje zvezde torej zlivajo težje elemente, vse do železa.) Vir: Wikipedija

MOJE SPOROČILO !

Mogoče sem bedak,ki si je izmislil svojo enotno vesoljno večno-sedaj  vseobsežno zakonitost,ki velja popolnoma enako za  vseobsežno vesoljno samopojavnost,tako za njeno elementarno kot za njeno življenjsko vsepojavnost.

Kaj je tista karta na katero igram ? Igram na svoj individualno prebujen brezčasen akumuliran genski spomin vesoljne  človeške vrste. Ta akumuliran brezčasen genski spomin /teološko dušo/- ima v sebi vsak med nami.

Točno po tem sistemu brezčasnega akumuliranega spomina-matrice- Večno sedaj vseobsežno vesolje,samodeluje, se samoohranja in je samozadostno,kjer vsak konec cikla vsake in vse pojavnosti sočasno pomeni njen nov cikel.!!!!!

Na elementarni in življenjski ravni to pomeni, konec cikla O. vsake  X pojavnosti mase energije,prostora,t.časa in *življenja Nov začetek A. te iste pojavnosti.Elementarno se samodejno samoobnavlja isto je z življenjskimi vrstami-večno sedaj se samoreproduciirajo preko lastne življenjske reporedukcije.

Enotna Zakonitost = Xmept*= Rmept*  >EM T.O. A/O < Amept* = Xmept*  V tej vesoljni večno sedanji samoigri igra človek ključno življenjsko vlogo ohranjevalca in selivca vesoljnega življenja. V naši galaksije je 100 milijard zvezd, pa res mislite, da smo Zemljani sami in unikatni v tej naši ubogi galaksiji ? Kakšna je vaša podlaga za to egoistično samovšečno misel ? Samo vaš realiziran um? Ko pa ne poznate svojega akumuliranega brezčasnega uma-spomina.! Zakaj imate potem 90% svoje biti neozaveščene? SE tu skriva vaše pravo vedenje o sebi in o vsemu?

Dovolj vprašanj,pa se še naše galaksije,od njenega osnovnega delca,do njenih, planetarnih zvezd in satelitskih zvezd nismo dotaknili.Nismo oddgovorili kakšne časovne cikle od samozlitja do ponovnega samozlitja imajo različne zvezde planetarne in satelitske  celo asteroidne zvezde? Kolikšni so cikli galaksij??? , ki so največja individualna telesa vseobsežnega vesolja ?. Nismo se dotaknili lastnega izvora/ naše zemeljske civilizacije/ in celotnega življenja z nami.

MI smo pripravljeni verjeti ljudem,ki niso uspeli niti 15% svoje biti ozavestiti,ker se jim niti ne sanja,kakšne so resnične kapacitete /psihofizične danosti/ človeškega bitja. Verjamemo ljudem, ki imajo, ali so imeli  90% svoje biti neozaveščene - med njimi sta tudi Einstein in Darwin.

Najbolj pa so danes moteči  samovšečni fiziki -mešalci megle- v Cernu. Večina med nami misli kako smo napredna in razvita civilizacija mi Zemljani ! .Mi smo komaj prestopili prag vrtca v vesoljnem  civilizacijskem smislu naše razvitosti, pa še v to velikokrat podvomim. Vem in se zavedam, da drugačni kot smo sploh ne moremo biti, ker smo soodvisni od enotne vesoljne samozakonitosti in njenih ciklov. Nikogar ne obsojam, vsak je takšen kot je in vsak je vreden spoštovanja, če ne počne zlobna dejanja ! Toliko za danes .

Hvala Taja in...
Sam ne sodim koliko znanja kdo ima. :)*
Taja in ...
Prebrala.
Fotografije so prekrasne. Dejstva zanimiva, samo o tvojem razmišljanju nimam posebnega mnenja. Saj veš, premalo znanja o tem.
Lp
T.
rastko :)
Hvala enako !
rastko plohl
lp
Objavil/a 2017-01-07 08:37:51 (Jan 07, 2017)
NAŠA SEDANJA DRUŽBA PROPADA IN SE ROJEVA NOVA
KAKO MI VIDIMO VESOLJE ?
KAJ MANJKA NAM SLOVENCEM ?
JIN-JANG -Dodano k razlagi Ničelne točke
Energija Ničelne Točke T.0. - Zero Point Energy
Zemeljska civilizacija- čebelji panj brez matice
ČLOVEŠTVO IZGUBILO ZAUPANJE VASE IN ZATO DELUJE PANIČNO?
PAMETARJENJE,GOVORIČENJE IN OPOZARJANJE NIČESAR NE SPREMENI
GRAVITACIJA ?
METAN NA ARKTIKI - naravni ciklični pojav
Oktober 2017
16171819202122

Oglasi

objavite brezplačni mali oglas na strani http://www.kupimprodam.si/ tudi vi. primerjajte ugodno ponudbo kupim prodam malih oglasov. nepremičnine, avto-moto, mobilni telefoni, športna oprema, računalniki, dom, kmetijstvo, živali,...

Cena: Pokličite za ceno

iščete inštrukcije angleščine v mariboru za osnovno ali srednjo šolo? pri amikum-u vam ponujamo prijazen, strokoven in pedagoško preverjen pristop, ki je pomagal že številnim. imamo dolgoletne izkušnje s poučevanjem učencev in dijakov na oš, sš in gimnazijah. preverjeno. preizkušeno. uspešno. kontaktirajte nas. gsm: 031/530-081 e-pošta: info@amikum.si spletna stran: https://www.amikum.si facebook: https://www.facebook.com/amikum.si/

Kategorija: Inštrukcije - Jeziki

Cena: 12 €

amikum vam nudi lektoriranje diplomskih nalog, lektoriranje magistrskih nalog in lektoriranje doktorskih nalog. uspešno lektoriramo vsa zaključna dela in druga besedila. za naloge, ki so obsežne  pa vam nudimo tudi popust. več informacij o postopku lektoriranja dobite na naši spletni strani. na voljo pa smo vam na vseh spodnjih kontaktih. gsm: 031 530 081 e-pošta: info@amikum.si spletna stran: https://www.amikum.si/lektoriranje facebook: https://www.facebook.com/amikum.si/

Cena: 1.4 €

terapevtske masaže in terapije robert tonković s.p., dunajska cesta 63, 1000 ljubljana parkirišče za stranke brezplačno! terapevt robert tonković   tuina masaža, akupresura, kineziotaping, refleksoterapija, meditacije,.. nudimo relaksacijske masaže in terapije s terapijami odpravljamo ali rehabilitiramo težave v vratu,težave v ramenih, kalcinacije, glavobole, migrene, težave s karpalnim živcem, težav v hrbtenici, križu, bolečine v kolenih, krči pri otrocih, prebavne motnje, težave z notranjimi organi, težave v limfnem delovanju, prebavne motnje, zaprtosti, inkontinenci, rehabilitacija in odprava posledic po možganskih kapeh, poškodbah,...   nudimo tudi 45minutni brezplačni posvet, kjer se seznanimo s težavami in naredimo plan izved tehnik, za čimprejšnje okrevanje in rezultate, da najdemo vzrok in ga odpravimo. www.facebook.com/terapevtske.masaze.in.terapije.robert.tonkovic gsm: 040 635 272

Cena: Pokličite za ceno

če ste se poškodovali na delovnem mestu, potem je nujna prijava poškodbe pri delu, saj ima večina delodajalcev sklenjeno zavarovanje svojih zaposlenih in vam posledično pripada tudi določena odškodnina.

Cena: Pokličite za ceno

strešniki gerard so tako kakovostni, da so odpori na vse vremenske razmere. prav tako so enostavni za namestitev, saj jih večinoma lahko kar namestite na obstoječo strešno kritino.

Kategorija: Gradbeni material

Cena: Pokličite za ceno

najboljša otroška trgovina je tista, ki nudi vse, kar družinica potrebuje ob prihodu novega družinskega člana. ena od takih trgovin je tudi spletna trgovina hajdi.si, ki ponuja tudi razne popuste za tiste, ki bi te izdelke želeli kupiti po malce nižji ceni.

Kategorija: Ostala otroška oprema

Cena: Pokličite za ceno

zlatarna muršič izdeluje nakit po naročilu. če torej iščete poročne prstane in bi radi, da bi bili le-ti nekaj posebnega, potem obiščite njihovo spletno stran. prstane vam bodo naredili hitro in kvalitetno ter v skladu z vašimi željami.

Kategorija: Modni dodatki

Cena: Pokličite za ceno

looking for reputable and accredited private credit companies that give loans a chance to live. did banks and other financial institutions refuse you? do not look for more than we are here to make all your financial problems become a thing of the past. no social security number is required and no credit check is needed, 100% is guaranteed.

Kategorija: Nepremičnine