BIG BANG- MOJE SPOROČILO

Objavil/a abram1b2 Cej, dne 2017-01-07 ob 08:37:51

Od leve proti desni: Eagle nebula, Lagoon nebula, Orion nebula (nebule=meglenica). Te tri slike prikazujejo dele
naše galaksije Mlečne ceste, ki so sestavljeni iz velikanskih oblakov prahu, materiala iz katerega nastajajo
nove zvezde. Vse tri meglenice kažejo prisotnost težkih elementov, velikanske oblake prahu in strukture, ki kažejo
na to, da so to na novo oblikovane protozvezde, zametki pravih zvezd. Vir: Andros

Hladnejše zvezde se vrtijo počasneje
Astronomi aplicirajo metodo na manjših hladnejših zvezdah, ki porabijo zalogo vodika veliko počasneje kot večje in vroče zvezde. Okoli hladnejših zvezd prav tako krožijo planeti, ki so podobni Zemlji. Njihove lastnosti, kot so velikost, teža, svetloba in temperatura, ostanejo približno enake skozi celotno življenjsko dobo neke zvezde. Ravno zato je določitev starosti zvezde astronomom povzročala takšne preglavice. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je znanstvenikom uspel svojevrsten uspeh, ki so ga šele leta 2003 poimenovali "girokronologija". Gre za metodo, ki določa starost zvezd z manjšo maso, kot je Sonce, na podlagi časa njenega vrtenja.

"Hladnejša zvezda se vrti hitreje, ko je mlada, s starostjo pa se vrti počasneje," je dejal dr. Soren Meibom iz središča Harvard-Smithsonian za astrofiziko. Vir: MMC.

Ko povprečna zvezda porabi svojo zalogo vodika, se njene zunanje plasti močno razširijo in ohladijo in tako oblikujejo rdečo orjakinjo. (Čez približno 5 milijard let, ko bo Sonce postalo rdeča orjakinja, bo obseglo Merkur in Venero, zaradi oslabitve gravitacijskega polja pa se zna zgoditi, da se bodo tirnice nekaterih, če že ne vseh planetov močno povečale, in tako jih Sonce ne bo zaobjelo.) Ko samo jedro take orjakinje postane dovolj vroče, da se začne zlivanje helijevih jeder v še težja atomska jedra, se zvezda segreje in skrči. (Večje zvezde torej zlivajo težje elemente, vse do železa.) Vir: Wikipedija

MOJE SPOROČILO !

Mogoče sem bedak,ki si je izmislil svojo enotno vesoljno večno-sedaj  vseobsežno zakonitost,ki velja popolnoma enako za  vseobsežno vesoljno samopojavnost,tako za njeno elementarno kot za njeno življenjsko vsepojavnost.

Kaj je tista karta na katero igram ? Igram na svoj individualno prebujen brezčasen akumuliran genski spomin vesoljne  človeške vrste. Ta akumuliran brezčasen genski spomin /teološko dušo/- ima v sebi vsak med nami.

Točno po tem sistemu brezčasnega akumuliranega spomina-matrice- Večno sedaj vseobsežno vesolje,samodeluje, se samoohranja in je samozadostno,kjer vsak konec cikla vsake in vse pojavnosti sočasno pomeni njen nov cikel.!!!!!

Na elementarni in življenjski ravni to pomeni, konec cikla O. vsake  X pojavnosti mase energije,prostora,t.časa in *življenja Nov začetek A. te iste pojavnosti.Elementarno se samodejno samoobnavlja isto je z življenjskimi vrstami-večno sedaj se samoreproduciirajo preko lastne življenjske reporedukcije.

Enotna Zakonitost = Xmept*= Rmept*  >EM T.O. A/O < Amept* = Xmept*  V tej vesoljni večno sedanji samoigri igra človek ključno življenjsko vlogo ohranjevalca in selivca vesoljnega življenja. V naši galaksije je 100 milijard zvezd, pa res mislite, da smo Zemljani sami in unikatni v tej naši ubogi galaksiji ? Kakšna je vaša podlaga za to egoistično samovšečno misel ? Samo vaš realiziran um? Ko pa ne poznate svojega akumuliranega brezčasnega uma-spomina.! Zakaj imate potem 90% svoje biti neozaveščene? SE tu skriva vaše pravo vedenje o sebi in o vsemu?

Dovolj vprašanj,pa se še naše galaksije,od njenega osnovnega delca,do njenih, planetarnih zvezd in satelitskih zvezd nismo dotaknili.Nismo oddgovorili kakšne časovne cikle od samozlitja do ponovnega samozlitja imajo različne zvezde planetarne in satelitske  celo asteroidne zvezde? Kolikšni so cikli galaksij??? , ki so največja individualna telesa vseobsežnega vesolja ?. Nismo se dotaknili lastnega izvora/ naše zemeljske civilizacije/ in celotnega življenja z nami.

MI smo pripravljeni verjeti ljudem,ki niso uspeli niti 15% svoje biti ozavestiti,ker se jim niti ne sanja,kakšne so resnične kapacitete /psihofizične danosti/ človeškega bitja. Verjamemo ljudem, ki imajo, ali so imeli  90% svoje biti neozaveščene - med njimi sta tudi Einstein in Darwin.

Najbolj pa so danes moteči  samovšečni fiziki -mešalci megle- v Cernu. Večina med nami misli kako smo napredna in razvita civilizacija mi Zemljani ! .Mi smo komaj prestopili prag vrtca v vesoljnem  civilizacijskem smislu naše razvitosti, pa še v to velikokrat podvomim. Vem in se zavedam, da drugačni kot smo sploh ne moremo biti, ker smo soodvisni od enotne vesoljne samozakonitosti in njenih ciklov. Nikogar ne obsojam, vsak je takšen kot je in vsak je vreden spoštovanja, če ne počne zlobna dejanja ! Toliko za danes .

Hvala Taja in...
Sam ne sodim koliko znanja kdo ima. :)*
Taja in ...
Prebrala.
Fotografije so prekrasne. Dejstva zanimiva, samo o tvojem razmišljanju nimam posebnega mnenja. Saj veš, premalo znanja o tem.
Lp
T.
rastko :)
Hvala enako !
rastko plohl
lp
Objavil/a 2017-01-07 08:37:51 (Jan 07, 2017)
SVOBODA JE ILUZIJA -NAIVNIH
KUHARSKI RECEPT ZA RAZUMEVANJE VESOLJA
VSEOBSEŽNA VESOLJNA SAMOBITNOST SAMA SEBE INICIRA V SPOZNANJE LASTNE VEČNO SEDANJE MATRICE PREKO ČLOVEKA
Z VOLITVAMI PRIHAJAJO ZOPET NOVI IN STARI LAŽNIVI IZBRANCI
NEANDRETALCI -Uganka človeške vrste
SSSS-Socialna Stranka Srbov Slovenije
PRODANA EU
LAŽ NA LAŽ IZ CERNA
SVETO GRADBENIŠTVO IN MASONI
SOVENIJA KOT ZAPOR
Junij 2018
18192021222324

Oglasi

diagonostični center ultralab vam nudi ultrazvok srca, dojk, trebuha, ožilja, ščitince. na voljo so vam izkušeni zdravniki in najnovejša tehnologija. več: https://ultralab.si/

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

gerard so priznane strešne kritine, v kolikor vas zanimajo krovci si lahko ogledate seznam pod krovstvo in kleparstvo: https://www.gerardroofs.si/sl/krovstvo-kleparstvo

Kategorija: Storitve

Cena: Pokličite za ceno

otroški vozički v najrazličnejših barvah, na voljo velika izbira bugaboo vozičkov. preverite ponudbo: https://www.hajdi.si/potepanje/otroski-vozicki.html

Kategorija: Otroški vozički

Cena: Pokličite za ceno

če želite sprostitev za vas in vašega partnerja je razvajanje v dvoje idealna priložnost. preverite ponudbo: https://1nadan.si/ponudbe/maribor/lepota-in-razvajanje

Kategorija: Počitnice

Cena: Pokličite za ceno

rabljeni prenosniki - široka ponudba! !. gre za izredno kvaliteten produkt proizvajalca hp, ki se ponaša z i5 procesorjem tretje generacije ter 4 gb delovnega spomina. hp elitebook 8570p vas

Kategorija: Prenosniki

Cena: 325 €

prenosni računalnik hp elitebook 850 g1 je opremljen z. skupaj z  omogoča nemoteno delovanje. za shranjevanje različnih podatkov vam je na voljo .

Kategorija: Prenosniki