BIG BANG- MOJE SPOROČILO

Objavil/a abram1b2 Cej, dne 2017-01-07 ob 08:37:51

Od leve proti desni: Eagle nebula, Lagoon nebula, Orion nebula (nebule=meglenica). Te tri slike prikazujejo dele
naše galaksije Mlečne ceste, ki so sestavljeni iz velikanskih oblakov prahu, materiala iz katerega nastajajo
nove zvezde. Vse tri meglenice kažejo prisotnost težkih elementov, velikanske oblake prahu in strukture, ki kažejo
na to, da so to na novo oblikovane protozvezde, zametki pravih zvezd. Vir: Andros

Hladnejše zvezde se vrtijo počasneje
Astronomi aplicirajo metodo na manjših hladnejših zvezdah, ki porabijo zalogo vodika veliko počasneje kot večje in vroče zvezde. Okoli hladnejših zvezd prav tako krožijo planeti, ki so podobni Zemlji. Njihove lastnosti, kot so velikost, teža, svetloba in temperatura, ostanejo približno enake skozi celotno življenjsko dobo neke zvezde. Ravno zato je določitev starosti zvezde astronomom povzročala takšne preglavice. V sedemdesetih letih prejšnjega stoletja je znanstvenikom uspel svojevrsten uspeh, ki so ga šele leta 2003 poimenovali "girokronologija". Gre za metodo, ki določa starost zvezd z manjšo maso, kot je Sonce, na podlagi časa njenega vrtenja.

"Hladnejša zvezda se vrti hitreje, ko je mlada, s starostjo pa se vrti počasneje," je dejal dr. Soren Meibom iz središča Harvard-Smithsonian za astrofiziko. Vir: MMC.

Ko povprečna zvezda porabi svojo zalogo vodika, se njene zunanje plasti močno razširijo in ohladijo in tako oblikujejo rdečo orjakinjo. (Čez približno 5 milijard let, ko bo Sonce postalo rdeča orjakinja, bo obseglo Merkur in Venero, zaradi oslabitve gravitacijskega polja pa se zna zgoditi, da se bodo tirnice nekaterih, če že ne vseh planetov močno povečale, in tako jih Sonce ne bo zaobjelo.) Ko samo jedro take orjakinje postane dovolj vroče, da se začne zlivanje helijevih jeder v še težja atomska jedra, se zvezda segreje in skrči. (Večje zvezde torej zlivajo težje elemente, vse do železa.) Vir: Wikipedija

MOJE SPOROČILO !

Mogoče sem bedak,ki si je izmislil svojo enotno vesoljno večno-sedaj  vseobsežno zakonitost,ki velja popolnoma enako za  vseobsežno vesoljno samopojavnost,tako za njeno elementarno kot za njeno življenjsko vsepojavnost.

Kaj je tista karta na katero igram ? Igram na svoj individualno prebujen brezčasen akumuliran genski spomin vesoljne  človeške vrste. Ta akumuliran brezčasen genski spomin /teološko dušo/- ima v sebi vsak med nami.

Točno po tem sistemu brezčasnega akumuliranega spomina-matrice- Večno sedaj vseobsežno vesolje,samodeluje, se samoohranja in je samozadostno,kjer vsak konec cikla vsake in vse pojavnosti sočasno pomeni njen nov cikel.!!!!!

Na elementarni in življenjski ravni to pomeni, konec cikla O. vsake  X pojavnosti mase energije,prostora,t.časa in *življenja Nov začetek A. te iste pojavnosti.Elementarno se samodejno samoobnavlja isto je z življenjskimi vrstami-večno sedaj se samoreproduciirajo preko lastne življenjske reporedukcije.

Enotna Zakonitost = Xmept*= Rmept*  >EM T.O. A/O < Amept* = Xmept*  V tej vesoljni večno sedanji samoigri igra človek ključno življenjsko vlogo ohranjevalca in selivca vesoljnega življenja. V naši galaksije je 100 milijard zvezd, pa res mislite, da smo Zemljani sami in unikatni v tej naši ubogi galaksiji ? Kakšna je vaša podlaga za to egoistično samovšečno misel ? Samo vaš realiziran um? Ko pa ne poznate svojega akumuliranega brezčasnega uma-spomina.! Zakaj imate potem 90% svoje biti neozaveščene? SE tu skriva vaše pravo vedenje o sebi in o vsemu?

Dovolj vprašanj,pa se še naše galaksije,od njenega osnovnega delca,do njenih, planetarnih zvezd in satelitskih zvezd nismo dotaknili.Nismo oddgovorili kakšne časovne cikle od samozlitja do ponovnega samozlitja imajo različne zvezde planetarne in satelitske  celo asteroidne zvezde? Kolikšni so cikli galaksij??? , ki so največja individualna telesa vseobsežnega vesolja ?. Nismo se dotaknili lastnega izvora/ naše zemeljske civilizacije/ in celotnega življenja z nami.

MI smo pripravljeni verjeti ljudem,ki niso uspeli niti 15% svoje biti ozavestiti,ker se jim niti ne sanja,kakšne so resnične kapacitete /psihofizične danosti/ človeškega bitja. Verjamemo ljudem, ki imajo, ali so imeli  90% svoje biti neozaveščene - med njimi sta tudi Einstein in Darwin.

Najbolj pa so danes moteči  samovšečni fiziki -mešalci megle- v Cernu. Večina med nami misli kako smo napredna in razvita civilizacija mi Zemljani ! .Mi smo komaj prestopili prag vrtca v vesoljnem  civilizacijskem smislu naše razvitosti, pa še v to velikokrat podvomim. Vem in se zavedam, da drugačni kot smo sploh ne moremo biti, ker smo soodvisni od enotne vesoljne samozakonitosti in njenih ciklov. Nikogar ne obsojam, vsak je takšen kot je in vsak je vreden spoštovanja, če ne počne zlobna dejanja ! Toliko za danes .

Hvala Taja in...
Sam ne sodim koliko znanja kdo ima. :)*
Taja in ...
Prebrala.
Fotografije so prekrasne. Dejstva zanimiva, samo o tvojem razmišljanju nimam posebnega mnenja. Saj veš, premalo znanja o tem.
Lp
T.
rastko :)
Hvala enako !
rastko plohl
lp
Objavil/a 2017-01-07 08:37:51 (Jan 07, 2017)
SAHARA BO ZOPET ZELENA
ČLOVEK DANES - JE SAMO NERAZSVETLJEN PLENILEC
Maj 2017
15161718192021

Oglasi

kam letos na dopust? preverite našo ponudbo na spletni strani ali nas pokličite in pripravili vam bomo super ponudbo za izbrano destinacijo. pohitite z izbiro, saj se čas počitnic hitro bliža.

Kategorija: Potovanja in izleti

Cena: Pokličite za ceno

iščete novo destinacijo za vaše počitnice in bi radi čim prej pobegnili iz dolgočasnega vsakdana? v agenciji potuj nekam smo za vas pripravili super ponudbo last minute izletov in potovanj. preverite ponudbo: https://www.potujnekam.com/last-minut.

Kategorija: Turizem

Cena: Pokličite za ceno

želite zastaviti zlato, mobilnik, računalnik, avto, motor ali katero drugo premičnino? potem obiščite spletno stran kredit-shop.si. ta spletna zastavljalnica vam nudi zastavitev vseh omenjenih stvari in hitro gotovinsko posojilo!

Kategorija: Storitve

Cena: 1 €

z nakupom nove blazine za jogo se boste znebili bolečin v križu in boste tako lažje vadili jogo. blazina je primerna tudi za vadbo in igranje otrok. vzdrževanje je zelo enostavno, saj jo le obrišete z mokro krpo. preverite ponudbo in izberite svojo barvo.

Kategorija: Fitness oprema in aerobika

Cena: Pokličite za ceno

soda bikarbona je nepogrešljiva v vsakem gospodinjstvu, saj jo lahko uporabljamo za pitje, čiščenje površin, umivanje sadja ter tudi za peko namesto pecilnega praška. poleg tega jo lahko uporabljamo tudi za kozmetične namene, saj jo lahko uporabljamo pri čiščenju zob in umivanju las. več o pozitivnih učinkih sode bikarbone, si preberite na naši spletni strani: malinca.si, kjer jo lahko tudi naročite.

Kategorija: Lepota in zdravje

6771.) ptičica brez gnezda

Cena: 14.99 €

7534.) ljubljanska knjiga

Cena: 19.99 €

1755.) zgodba mojega jutra

Cena: 9.99 €

2821.) gnezdo zla

Kategorija: Mladinska literatura

Cena: 9.99 €

iščete kraj, kjer bi se lahko spočili, si nabrali novih moči ter preživeli prijetne trenutke skupaj z vašim partnerjem? obiščite thermana park laško, kjer vam nudimo vse to in še več. izbirate lahko med različnimi paketi za dva, med drugimi so v ponudbi: medeni paket, pivovski paket ter različne kopeli za dva. prepričani smo, da boste našli kaj za vas in vašega partnerja.

Kategorija: Terme - zdravilišča

Cena: Pokličite za ceno

ayurvedska masaža telesa je masaža z zeliščnim oljem. njen učinek na telo je enkraten, saj pozitivno vpliva na vaše počutje,vaša koža izgleda lepše, izboljša pa se tudi krvni obtok. posebej jo priporočajo za osebe, ki so pogosto utrujene, saj vam povrne moči.

Kategorija: Terme - zdravilišča

Cena: Pokličite za ceno

v kolikor iščete dodelan modul za potne naloge, je špicina rešitev definitivno vredna vašega zanimanja. potni nalogi so tako analizirani zelo natančno, uporabniška iskušnja pa je neprecenljiva in lahko razumljiva.

Kategorija: Storitve